szállodai közösségi média marketing ötletek; szállodai közösségi média marketing trendek; szállodai közösségi média marketing 2022-ben; szállodi közösségi média marketing útmutató

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > szallodai-kozossegi-media-marketing > A legjobb szállodai közösségi média marketing 2022-ben

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A legjobb szállodai közösségi média marketing 2022-ben


2022/08/25
Szeder

A szállodai közösségi média marketing kulcsfontosságú a láthatóság növelésében, a közvetlen foglalások fellendítésében és a márkaismertség javításában. Azzal, hogy egyre több vendég lép rendszeresen interakcióba a közösségi médiával, és kap inspirációt a következő utazásához, ez minden marketingstratégia szerves részévé vált.

szálloda közösségi média marketing mindenkinek

Ha rendszeresen teszel közzé bejegyzéseket a közösségi média oldalaidon, a potenciális és rendszeres ügyfeleknek lehetőségük van kapcsolatba lépni szállodáddal, és lehetőséged van emlékeztetni őket arra, hogy megéri téged választani. A következetesség és az optimális stratégia révén több foglalást érhetsz el. Hozd létre a legjobb szállodai közösségi média marketing stratégiákat!

Tervezz a szezonalitás körül

Amikor elkezded megtervezni a szálloda közösségi média marketinget, ügyelj a szezonalitásra. A szezonalitás utalhat arra, hogy mit kell közzétenni a különböző ünnepek alapján, és utalhat a szezonon kívüli, közép- és csúcsszezonon alapuló stratégiára is. A tartalma az évszaktól és az elérni kívánt céltól függően változik. Szezonon kívül az évszakon alapuló szállodai közösségi média marketing promóciók vagy speciális tematikus csomagok megosztásával növelheti a foglalások számát. Másrészt a főszezonban közösségi csatornáit használhatja szállodája „helyeként” reklámozására, így az emberek nagyobb valószínűséggel foglalnak korán, hogy ne maradjanak le a következő év főszezonjáról.



A folyamatos fejlesztéshez

A TripAdvisor és a Google nemcsak a foglalások növelésének hatékony eszközei, hanem kulcsfontosságúak ahhoz is, hogy fontos ismereteket szerezzenek arról, hol érdeklődnek szállodád iránt a legjobban, vagy hol teljesít rosszabbul szállodai közösségi média marketinged. Használd a közösségi hálózatokon tanultakat a szállodai élmény javítására. Ügyelj arra, hogy minden véleményre válaszolj, legyen az pozitív és negatív is, hogy a felhasználók azt érezhessék, hogy a szálloda törődik követői szavaival. A legfontosabb, hogy ha remek értékelést kapsz a TripAdvisoron, oszd meg követőiddel, mert a pozitív véleményeknél nincs jobb tartalom a szállodai közösségi média marketing számára.

Hozz létre egy emberi kapcsolatot

Használd csatornáid arra, hogy arcot adj szállodádnak. Vagyis teremts emberi kapcsolatot, hogy a potenciális vendégek tudják, ki áll a csapatod mögött. Hetente egyszer emelj ki egy munkatársat a különböző oldalaidon. Lépj kapcsolatba a vendégekkel tombolák, versenyek, szavazások kitöltésével és visszajelzések kérésével. Szeretnének a vendégek több képet látni a szállodai szobákról, a szállodából felkereshető úti célokról vagy éttermi tippeket? Ha a követőidet bevonod az üzenetküldésbe a szállodai közösségi média marketingeden keresztül, jobban befektetnek abba, hogy továbbra is fenntartsák kapcsolatukat a szállodáddal. Osztd meg szállodád oldalán a vendégek által közzétett képeket.

Facebook

A Facebook, bár az évezredek óta kiment a divatból, továbbra is a szállodai közösségi média marketingjének fontos csatornája, mert nincsenek korlátok a szavak vagy a videó méretét illetően. Továbbá, most, hogy az Instagram és a Facebook összeolvadt, fizetős kampányokat hozhatsz létre, és reklámozhatod azokat mindkét csatorna között. Használj képeket a szálloda belső és külső képeiről, tegyen közzé történeteket, élő videókat, különleges ajánlatokat és promóciókat a Facebookon. Bátorítsd a vendégeket, hogy helyezzenek el helycímkéket, vagy jelöljék meg szállodád fotóikon és videóikon jutalomért cserébe, így fokozva az elköteleződést. Versenyeket is indíthatsz a vendégek interakciójának fenntartása érdekében.

Instagram

Az Instagram kétségtelenül napjaink egyik legfontosabb csatornája. Használhatod kérdések megválaszolására, újbóli bejegyzésekre, frissítések küldésére a szállodával kapcsolatban, és kiemelhetsz néhány kiemelni kívánt elemet, például kedvezményeket, ajánlatokat, szavazásokat és más kulisszák mögötti videókat. Létre tudsz hozni egy egyedi hashtaget szállodád számára, vagy egyedi feliratokat, hiszen nem mindig a kép számít. Ügyelj arra, hogy legyen üzleti a szállodád fiókja, hogy nagyobb közönséget érhess el szállodai közösségi média marketingeddel.

YouTube

A YouTube-nak havi 2 milliárd felhasználója van, és a Google után a második legnagyobb keresőmotor. A szállodai közösségi média marketing stratégiád nem teljes a YouTube nélkül. A YouTube segítségével irányíthatod a forgalmat a közösségiv oldalaidra, és elérheted a potenciális vendégeket videobemutatók, beszámolók, timelapse videók vagy akár egy különleges szállodai zenei mix közzétételével. Ez egy kulcsfontosságú eszköz a kínált kényelmi szolgáltatások és szolgáltatások jobb átéléséhez, és izgalmat kelt a szállodai élményben.

A szállodai közösségimédia marketing az egyik leghatékonyabb eszköz arra, hogy forgalmat terelj webhelyeidre, ezért ügyelj arra, hogy a javadra használd. Használd emberi kapcsolat létrehozására és rendszeres interakcióra a vendégekkel. Fontos, hogy jó minőségű tartalmat használj.

Keress minket bizlommal és mi segítünk eligazodni és kivirágoztatni hoteled a marketing világában: szállodai közösségi média marketing



Szálloda marketing



Legfrissebb cikkek


Így számítsd ki szállodád vendégszerzési költségeit
A vendégszerzés költsége (VK) elsőre egy meglehetősen egyszerű mutatónak hangzik, amivel a legtöbb szállodatulajdonos fejből fújna, valójában azonban ennél összetettebb a helyzet. A különböző vendégtípusok konvertálása eltérő költségekkel jár, és ezek a költségek általában különböző részlegek között oszlanak szét, így nagyon nehéz pontosan nyomon követni őket.  
Rendezvényhelyszín-marketing - A meghatározó online útmutató
Mi kell ahhoz, hogy hotelem, éttermem a holtidőszakokban is tele legyen? A rendezvényhelszín marketing megoldja ezt a problémát. Íme a siker kulcsa!
A nagy szállodaüzemeltetés-menedzsment útmutató
Mi az a szállodaüzemeltetés-menedzsment? Melyek a szállodaüzemeltetés-menedzsment területei? Miért olyan fontos a szállodaüzemeltetés menedzselése? A szállodaüzemeltetés-menedzsmentet elősegítő eszközök és stratégiák.
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!

Kérje ajánlatunkat!