Hogyan lesz hatékony a hotel marketing az Instagramon?
A platform vonzó és mobilközpontú formázása lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy új úticélokat, zenéket, termékeket és egyebeket fedezzenek fel. Valójában az Instagram-felhasználók 72%-a vásárolt szépség- vagy divatterméket, miután látta azt az alkalmazásban. Most, hogy az Instagram lehetővé teszi az alkalmazáson belüli vásárlást, minden eddiginél hatékonyabb marketingeszköz a vállalkozások, így a hotelek számára is.
A hotel marketing az Instagramon segít, hogy:
Célozz meg konkrét közönségeket a demográfiai beállítások széles skálájával. Futtass hirdetési kampányokat, és szabd testre egyszerre több kampány időtartamát, céljait és költségkeretét. Mutasd be az ingatlan kényelmét hotel marketinggel az Instagramon, egyedi jellemzőit és kiemelkedő csapatszemélyiségét hoteled marketingjével az Instagramon. Futtass promóciókat és hirdess eseményeket, hogy online közönséget építs és növeld a hoteled nyereségét. Vedd fel a kapcsolatot a felhasználókkal, hogy jobban megértsd az utazás okát, személyes preferenciáit és a szállodában szerzett tapasztalataikat. Keress meg egy versenytársat az Instagramon, és nézd meg, hogyan néznek ki az oldalai.
Hotel marketing az Instagramon -az Instagram Felfedezés oldala.
Milyen előnyökkel jár a szállodák számára? Minden hotel célja az Instagramon, hogy belépjen a Felfedezés oldalra. Egyszerűen fogalmazva, a Felfedezés oldal egy olyan tartalom oldala, amelyről az Instagram úgy gondolja, hogy tetszeni fog. Platformként az Instagram egyik elsődleges célja, hogy a felhasználókat a vonzó tartalom véget nem érő folyamához kapcsolja. Azzal, hogy megmutatja a felhasználóknak ezt a non-stop adatfolyamot, az Instagram arra törekszik, hogy minél többen használják az alkalmazást, és hogy a felhasználók hosszabb ideig maradjanak az alkalmazásban. Egy hotel marketingjének az Instagramon nem is lehet más célja, mint a felhasználók elérése. Azzal, hogy bejutsz a Felfedezés oldalra ezt az esélyt csak növelheted. Hogyan? Az Instagram egy olyan algoritmust használ, amely tartalmakat gyűjt össze egy felhasználóról: milyen hírcsatornákat használnak, hova fűznek megjegyzéseket, milyen tartalmat tekintenek meg teljes egészében, mit ugranak át stb. A Felfedezés oldal minden felhasználó számára más lesz, mivel az algoritmus egyedi Instagram-lábnyomuk alapján biztosít tartalmat. Ezzel a hotel marketingje az Instagramon még egyszerűbb lesz, mint gondolnád. Mindössze csak annyit kell tenned, hogy hogy gondozott, személyre szabott tartalmat készíts, és használd fel az Instagram által kínált összes nyereséges marketingfunkciót.
Hotel marketing az Instagramon -milyen funkciókat érdemes kihasználni?
Az Instagram számos funkciót kínál a vállalkozások számára, amelyeket felfedezhetnek. A szállodáknak különféle funkciókkal kell kísérletezniük, hogy kreatív módokat találjanak az Instagram használatára marketingtervükben. A szállodák kihasználhatják az ingyenes és fizetős szolgáltatásokat, hogy elérjék ideális közönségüket és növeljék a konverziókat.
Hotel marketing az Instagramon -Történetek
Az Instagram vitathatatlanul leghasznosabb marketingeszköze, naponta 500 millió felhasználó veszi igénybe a Stories szolgáltatást. Átlagosan a legtöbbet nézett Instagram-sztorik egyharmadát a vállalkozások hozzák létre. A nagyvállalatok és a kis startupok egyaránt rendszeres tartalmat tesznek közzé a Stories-ban, hogy az online nézőket elkötelezhessék vállalkozásukkal. Készíts hát te is tartalmat és aktivizáld hoteled marketingjét az Instgramon. Használd a Stories-t bejelentések megtételére, események népszerűsítésére, sőt események összefoglalóinak biztosítására azok számára, akik nem tudnak részt venni. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy a nézők bepillantást nyújtsanak az eseménytervezés „kulisszái mögé” kapcsolódó akciókba, valamint felhívják a figyelmet azokra az eseményekre, amelyeken a jövőben szívesen részt vennének. Fontos, hogy a történetek dinamikusak legyenek. Frissítéskor vegyen fel olyan fényképeket és videókat, amelyek világos szöveget tartalmaznak. Ossz meg Facebook-bejegyzéseket és új blogtartalmakat a platformok közötti elkötelezettség elősegítése érdekében.
Hotel marketing az Instagramon -Hozzászólások
Legyél következetes és professzionális, amikor tartalmat teszel közzé az Instagramon vagy bármely más közösségi média platformon. Használj megbízható hangnemet, amikor posztolsz vagy válaszolsz a felhasználói megjegyzésekre és véleményekre. Mindig tartsd meg professzionális nyelved, és csak professzionális kaliberű fotókat és videókat tegyél közzé.
#hotelmarketingazInstagramon -Hashtagek.
A hashtagek hasznos eszközt jelenthetnek az Instagram-felhasználók számára, hogy megtalálják, kövessék a hotel oldaláának tartalmát, és kapcsolatba léphessenek vele. Fontos, hogy ne terheld túl a tartalmat hashtagekkel, amelyek nem adnak értéket a közönség tagjainak vagy a hotel céljainak. Nyugodtan adj hozzá egy csipetnyi humort, amivel megadhatod a tartalom egyéniségét, de legyen szelektív a #hashtagek használatával.
Segítünk maximalizálni erőfeszítéseit -Hotel marketing az Instagramon
Kutass felkapott hashtageket a vendéglátásban és a turizmusban, keress utazási kulcsszavakra, a környék ingatlanjaiból származó friss bejegyzésekre, felkapott helyi témákra és az egész területre kiterjedő kezdeményezésekre. Rendszeresen látogasd meg a felfedező oldalt, hogy elkapd a népszerű hashtageket vagy kampányokat. Vagy akár alkoss saját hashtaget, amellyel saját kampányt alkothatsz és elérheted hoteled marketingje az Instagramon kitűnjön a versenytársakétól.
Hotel marketing az Instagramon -Hirdetések
Míg a hotelek számára előnyös lesz a vonzó és ingyenes tartalmak következetes közzététele, az Instagram hirdetési szolgáltatásokat is kínál, hogy megkönnyítse a hotel marketinet az Instagramon. Az Instagram fizetett hirdetési szolgáltatásai könnyen használhatók.