hotel marketing trend a közösségi média platformokon; hotel marketing trend szállodáknak; online hotel marketing trend; fontos hotel marketing trendek; hotel marketing trend mindenkinek

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > hotel-marketing-trend > Hotel marketing trend -A feltörekvő közösségi média platformok

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hotel marketing trend -A feltörekvő közösségi média platformok


2022/07/28
Szeder

Hoteled online jelenléte most már nagyon fontos. Ez egyre fontosabbá válik, ahogy a világ digitálisra vált, hogy lépést tudj tartani figyelembe kell venni néhány hotel marketing trendet. 2022-ben a közösségi média továbbra is fontos a hotelek számára, de van néhány konkrét platform, amelyet figyelembe kell venni. Íme néhány hotel marketing trend, hogy hoteled láthatósága növekedjen.

hotel marketing trend tulajdonosoknak

TikTok

Sok utazó számára nagyszerű ihletforrás a TikTok. A TikTok egy újabb platform a hotel marketing trend világában, amely kezdetben népszerű volt a Z generációs közönség körében, de elérése tovább növekszik. A TikTok az egekbe szökött a videotartalom felé való elmozdulással, és sok vírusos TikTok-tartalom az Instagramra is felkerül. Ez egy nagyszerű platform, amellyel bemutathatod szórakoztató, mókás és kreatív oldalad! A TikTok lehetővé teszi, hogy rövid klipekkel mutasd be a legjobb oldalát hotelednek, és ez a modern mód a következő generációs közönség bevonására. 2022-ben várhatóan több márka kísérletezik a TikTokkal, beleértve a hagyományosabb márkákat is, amelyek új szegmenst szeretnének elérni. Sok hotel és szálló elkezdi használni a TikTok-ot, és partnerkapcsolatokat létesít a népszerű TikTok-alkotókkal a nagyobb elérés érdekében.

Instagram tekercsek

Az Instagram egy nagyszerű platform a tetszetős tartalom közzétételére és a közönség bevonására. Elsősorban az ajánlatok vizuális aspektusára összpontosít, ugyanakkor lehetővé teszi, hogy beszélgetést kezdeményezzen hoteled és az általad kínált szolgáltatások hatására. A lenyűgöző képek mellett a videók is egyre szélesebb körben jelennek meg az Instagramon. Az Instagram-tekercsek 45 másodperces videók, amelyek segítségével inspiráló videókat készíthetsz, amelyek bemutatják a potenciális vendégeknek a hoteleddell kapcsolatos minden jót. Ha még nem építetted be a tekercseket Instagram-stratégiádba, akkor ne habozz ez a hotel marketing trend rendkívül fontos 2022-ben és ennek fontossága csak növekszik.



Pinterest

Sok utazó most a Pinterestet használja, amikor megkezdi utazásának tervezését – és a közönség óriási. 2020-ban a Pinterestnek több havi aktív felhasználója volt, mint a Twitternek és a Snapchatnek együttvéve. Ez a tendencia, miszerint a Pinterestet használják a legtöbben az utazások megtervezéséhez, 2022-ben tovább erősödik, és több hotelnek kell ezt a hotel marketing trendet figyelembe vennie. Ha ezt korán kezded meg, az növelheti a hatást. Amikor tartalmat hoznak létre a Pinterest számára, a hotelek olyan blog és útmutatótartalmakat használnak, amelyek szemet gyönyörködtető, félkövér szövegekkel díszítettek, például „hotel marketing trend”. Itt az a fontos, hogy a képeid és videóid a lehető legnagyobb felbontásúak legyenek, mivel itt valóban a minőség a lényeg a mennyiség helyett. A Pinterest tartalom közvetlenül az weboldaladra mutat, és könnyen újratölthető és újra megosztható a további eléréshez.

Az influencerek változó világa

Az „influencer” szó gyakran negatív jelentéssel bír, különösen az utazási szférában. Azonban vannak előnyei is az influencerekkel való együttműködésnek, ha ők a megfelelőek. 2022-ben megváltozik az a mód, ahogyan a hotelek együttműködnek az influencerekkel.

Tartalomalkotás

Az értékcsere jelentése korábban hagyományosan az volt, hogy ingyenes szobaéjszakákat ajánlottak fel az influencerekkel, cserébe ők ezt a hotelt és szobát bemutatták követőtáboruknak. Az olyan platformok megjelenésével, mint a TikTok, a tartalomkészítők megváltoznak, és a hagyományos YouTube-csatornákkal, blogokkal és Instagram-fiókokkal rendelkező influencerek már nem az egyetlen szereplők a piacon. Ahelyett, hogy a szobaéjszakákat egyszeri értékelésre cserélnéd, folyamatos fizetett kapcsolatot építhetsz ki velük, akik a hoteled közösségi csatornáin felhasználható tartalmakat hozhatnak létre. Ezzel a hotel marketing trenddel kiegyenlítheted az erőviszonyokat, és biztosíthatod a kiváló minőségű tartalom közzétételének rendszerezését, amely megosztható a hotel saját csatornái között. Sok más iparágban már tapasztalható ez az elmozdulás, hogy az influencerek a tartalommal foglalkozó csapataik kibővítésévé váljanak, nem pedig egyszeri hirdetés vagy kereskedés.

Makró kontra mikro-influencerek

Az influencerek a követőik száma alapján makro- vagy mikroinfluencerekké határozhatók meg. A makro-befolyásolóknak általában 100 000-1 millió követője van. A mikrobefolyásolóknak kisebb, de túlzottan elkötelezett követői vannak. A makro-befolyásolók előnye a nagyobb elérés, de egy kicsit felhígult követői körük lehet, és így kevésbé célzott és lefoglalt közönségük van. Főleg mivel a hotelek és a fogyasztók egyre ódzkodóbbak a makrobefolyásolók hitelességétől, 2022-ben itt jön be az a hotel marketing trend, amikor is előnyösebb a mikrobefolyásolóval való együttműködés. Míg a mikrobefolyásolóknak kevesebb követőjük lehet, köztudott, hogy nagyon lojális és egyértelműen meghatározott követőik vannak. Ez a megcélzott szegmens fontos a befolyás és az eredmények szempontjából, különösen az utazási trendek változásával és az otthonuk közelébe utazó emberekkel.

Vendégközpontú weboldal tervezés

Egy nagyszerű weboldal rendkívül fontos, és ez természetesen folytatódik 2022-ben is. A weboldalad gyakran az első kapcsolatfelvételi pont és az első benyomás, amelyet a vendégek a hoteledről alkotnak, így hidd el nem szeretnél erről a hotel marketing trendről sem lemaradni. Ebben a cikkben részleteztük a 2022-es webhelytervezési trendeket, de itt van néhány fő trend, amivel tisztában kell lenni:

  • Egyszerűsített, de lenyűgöző webhelysablonok több fehér (vagy negatív) hellyel.
  • Betöltési időre és oldalsebességre optimalizált webhelyek, amelyek nem veszélyeztetik a képminőséget.
  • Nem-semleges kialakítás, amely lehetővé teszi a névmások választását, és elutasítja a sztereotip nemi stílusokat.
  • Inkluzív tervezés és nyelv, amely figyelembe veszi a hozzáférhetőséget és a sokszínűséget.

Élő chat és chatbotok

Bár nem új keletű jelenség ez a hotel marketing trend azonban az emberek hozzászoktak ahhoz, hogy az információk kéznél vannak, és azonnali választ kapjanak kérdésükre, több hotelnek kell alkalmaznia ezt a technológiát, hogy lépést tarthasson. Az élő csevegés és a chatbotok lehetővé teszik a vendégek számára, hogy a hét minden napján, egy gombnyomással közvetlen kapcsolatba lépjenek hoteleddel. Ez a technológia tovább fejlődött, és mivel sok hotelben munkaerőhiánnyal kell szembenézni, még fontosabb a bevezetése. A chatbotok használata a kezdeti kérdések megválaszolásához remek megoldás.

A Metasearch növekvő jelentősége

A közvetlen foglalások vagy általában a foglalások nagy valószínűséggel a Metasearch motorokon keresztül fognak érkezni. A legjobb módja annak, hogy növelhesd a látogatottságod, és ezáltal nagyobb vonzerőt szerezz a potenciális ügyfelek körében, ha gondoskodsz arról, hogy vendégeid megtaláljanak. Ez a hotel marketing trend és a vele járó munka azonban nem áll meg itt – amint megérkeznek a weboldaladra, képesnek kell lennied konvertálni őket. Ez azt jelenti, hogy gondoskodni kell arról, hogy az ajánlat egyértelmű legyen a foglalásokat illetően, olyan szavakat, kulcsszavakat használva, amelyek megfelelnek a márka imázsának, és pozitív és üdvözlő hangot közvetítenek a potenciális vendégek számára.

Ha úgy érzed ez egyszerre túl sok minden, keress minket bizaalommal, segítünk, hogy trendi maradj! Hotel marketing trend



Hotelek, szállodák



Legfrissebb cikkek


Így számítsd ki szállodád vendégszerzési költségeit
A vendégszerzés költsége (VK) elsőre egy meglehetősen egyszerű mutatónak hangzik, amivel a legtöbb szállodatulajdonos fejből fújna, valójában azonban ennél összetettebb a helyzet. A különböző vendégtípusok konvertálása eltérő költségekkel jár, és ezek a költségek általában különböző részlegek között oszlanak szét, így nagyon nehéz pontosan nyomon követni őket.  
Rendezvényhelyszín-marketing - A meghatározó online útmutató
Mi kell ahhoz, hogy hotelem, éttermem a holtidőszakokban is tele legyen? A rendezvényhelszín marketing megoldja ezt a problémát. Íme a siker kulcsa!
A nagy szállodaüzemeltetés-menedzsment útmutató
Mi az a szállodaüzemeltetés-menedzsment? Melyek a szállodaüzemeltetés-menedzsment területei? Miért olyan fontos a szállodaüzemeltetés menedzselése? A szállodaüzemeltetés-menedzsmentet elősegítő eszközök és stratégiák.
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!

Kérje ajánlatunkat!