Hogyan érjünk el több foglalást egy hotelben? Ehhez hoztunk most remek tippeket!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > hogyan-legyen-tobb-foglalasom > Hogyan legyen több foglalásom? - a legjobb tippek foglalások növeléséhez

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hogyan legyen több foglalásom? - a legjobb tippek foglalások növeléséhez


2024/04/24
Novák Anna

A szállodák számára kiemelten fontos, hogy minden vendégnek kifogástalan élményt nyújtsanak a foglalástól a távozásig. A kommunikáció módja óriási hatással lehet a vendégek értékelésére, sőt, meghatározza, hogy visszatérnek-e a jövőben. Összeállítottunk egy útmutatót, amelynek segítségével lenyűgözheted a szállodád vendégeit, emlékezetessé varázsolhatja tartózkodásukat, és növelheti a bevételeket.

hotel foglalás növelés

1. Erős hotel online jelenlét

 

Az első benyomás online történik. A hotel marketing ezértis kiemelkedően fontos, és nem csak az, hogy legyen, hanem, hogy igazán jó legyen. A vonzó, informatív weboldal és a aktív közösségimédia-profil elengedhetetlen a mai szállodák számára. Bátorítsd a vendégeket, hogy írjanak véleményt a Google-on, a TripAdvisoron és a Facebookon, és válaszolj ezekre a véleményekre, hogy megmutasd, mennyire törődsz a vendégeiddel. Optimalizáld az online utazási irodák (OTA) és beszerzési csatornák profiljait, hogy a szállodád könnyen megtalálható legyen. Ne feledd, a weboldal a digitális belépőjegye a szállodába, ezért tegye dinamikussá, prioritást adva a SEO-nak, rendszeresen tegyél közzé blogbejegyzéseket, és biztosíts zökkenőmentes felhasználói élményt.



 

2. Lenyűgöző kommunikáció a tartózkodás előtt

 

A vendégekkel való kommunikáció már a foglalás pillanatától kezdődik. Ismerd meg a vendégeket a foglalási folyamat során, hogy megtudd látogatásuk célját és igényeit. Ajánlj fel múzeumi vagy városnézési utalványokat a vendégek érdeklődési körének megfelelően. Küldj érkezés előtti e-maileket a vendégeknek, hogy minden szükséges információval rendelkezzenek a zökkenőmentes bejelentkezéshez. Ez a személyes figyelem megmutatja, hogy törődsz a vendégeiddel, és már a tartózkodás előtt pozitív benyomást kelt.

 

3. Emlékezet érkezés a szállásra

 

Az első benyomás a szállodában is számít. Kínálj ingyenes szobafrissítést, ha lehetséges, hogy a vendégek már a bejelentkezéskor érezzék, hogy különlegesek. Lehetővé tedd a korai bejelentkezést, ha a vendég kéri, és biztosíts transzfert a szállodába, ha szükséges. Vezess be önbejelentkezési lehetőséget a gyorsabb bejelentkezéshez. Kínálj forralt bort a hideg napokon, hogy a vendégek otthon érezzék magukat, vagy kedvezményeket a gyerekeknek, hogy a családok is komfortosan érezzék magukat.

 

4. Kiváló szállodai személyzet

 

A szálloda igazi arcai a munkatársak. Ösztönözd a személyzetet a vendégek elkápráztatására, a problémák megoldására és a kérések teljesítésére. Biztosíts rendszeres képzéseket a személyzetnek a legújabb ügyfélszolgálati trendekről, hogy mindig naprakész legyen a vendégek igényeinek kielégítésében. Vezess be "a hónap alkalmazottja" programot a kiemelkedő teljesítmény jutalmazására, hogy motiválja a munkatársakat a kiváló vendégélmény nyújtására.

 

5. Chatbotok használata a hotelekben

 

A technológia a szállodák számára is hatalmas lehetőségeket kínál. Használj chatbotokat a meg nem jelenések csökkentésére és a kihasználtság növelésére. A chatbotok érintés nélküli ügyfélszolgálatot is nyújthatnak a szobaproblémák, a kérdések és a szobaszolgálat kezeléséhez. Kérj véleményeket a chatbotokon keresztül a vendégtől, hogy folyamatosan javíthasd a szolgáltatásokat.

 

6. Szállodai szolgáltatások

 

Kínálj személyre szabott üdvözlőajándékokat a vendégek érdeklődési körének megfelelően. Legyen ez egy üveg helyi bor az üzleti utazóknak, egy gyümölcstál a frissességre vágyóknak, vagy akár egy kutyajáték a négylábú barátját is magával hozó vendégnek. Helyezz el a szobákban a helyi ízekkel teli finomságokat tartalmazó snack kosarakat, hogy a vendégek megismerhessék a környék specialitásait. Gondolj az üzleti utazókra is: biztosíts co-working tereket, ahol kényelmesen dolgozhatnak. A családoknak és a fiataloknak pedig szórakoztató lehetőség a szobai játékok, például társasjátékok vagy videojátékok elhelyezése.

 

7. Tartózkodás utáni kommunikáció fontossága

 

A vendégek kapcsolata a szállodával nem ér véget a távozással. Tartsd a kapcsolatot velük! Köszönd meg a tartózkodásukat e-mailben a távozást követő 3 napon belül. Kérj tőlük véleményt a szolgáltatásokról, és bátorítsd őket, hogy osszák meg tapasztalataikat a közösségi médiában. Ez értékes visszajelzést nyújt a fejlesztéshez, és segít a szálloda hírnevének építésében. Gyorsan és szakszerűen kezeld a panaszokat, hogy megmutasd a vendégeknek, hogy fontos a véleményük. Kínálj kedvezményeket a jövőbeli foglalásokra, hogy ösztönözd a visszatérést. Küldj személyre szabott ajánlatokat a vendégeknek e-mailben a későbbi utazási terveik alapján.




Hotelek, szállodák Online marketing Online marketing hoteleknek Szálloda marketing Turizmus Turizmusmarketing



Legfrissebb cikkek


Vendég hűségprogram: a siker kulcsa a modern szállodaiparban
A hagyományos vásárlókkal ellentétben az utazók nem csak terméket vagy szolgáltatást keresnek; a tökéletes kiruccanást keresik – családi nyaralást, spontán hétvégi szökést vagy egy felejthetetlen kalandot. De attól a pillanattól kezdve, hogy az utazók elgondolkodnak az utazáson, a választások elsöprő tárháza előtt állnak. Az opciók túlterheltsége közepette a szállodák és vendéglátó-ipari márkák egyedülálló lehetőséget kínálnak arra, hogy útbaigazítsák és inspirálják az utazókat. Íme, hogyan lehet kihasználni ezt a lehetőséget a vendégek hűségének kialakítására.
Így válhatsz egy szálloda saját orvosává!
Kevésbé ismert ága az orvosi hivatásnak a szállodai orvoslás. De ha már orvosként gondolkodtál egy kicsit szabadabb munkáról, eszedbe juthatott, hogy egy szálloda saját orvosává válj.
Ezek a hotel közösségi média marketing stratégiák már elavultak 2024-ben
Az utazási és vendéglátóipar gyorsan változó világában a közösségi média marketing stratégia kulcsfontosságú eszköz a hotelek számára, hogy elérjék és megtartsák vendégeiket. Azonban 2024-re bizonyos stratégiák már elavultnak tekinthetők, és az új trendekhez való alkalmazkodás elengedhetetlen a versenyben maradáshoz. Ebben a cikkben bemutatjuk azokat a hotel social media marketing stratégiákat, amelyek már nem hatékonyak, és alternatív megoldásokat kínálunk, hogy a hotelek továbbra is sikeresek lehessenek.
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!