10 tipp, hogy mit posztolj az Instagramon, ha saját szállód van

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > szalloda-instagram-tippek-zeni > 10 tipp, hogy mit posztolj az Instagramon, ha saját szállód van

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

10 tipp, hogy mit posztolj az Instagramon, ha saját szállód van


2023/06/15

Az Instagram az egyik leghatékonyabb eszköz a szállodatulajdonosok számára, hogy elérjék a közönségüket és népszerűsítsék szállodájukat. Az Instagram lehetőséget ad arra, hogy vizuálisan bemutasd a szálloda különlegességeit, élményeit és vendégkedvenceidet. Az alábbiakban 10 tippet találsz, hogy mit posztolj az Instagramon, hogy hatékonyan építsd szállodád márkaidentitását és vonzd az új vendégeket.

hotel insta

Szálloda Instagram tippek: Ezt posztold ki instára!

 

 



Az Instagram lehetőséget nyújt, hogy lenyűgöző módon bemutasd be szállodád különlegességeit és vonzd az új vendégeket. A tartalmaknak inspirálónak, kreatívnak és autentikusnak kell lenniük, hogy felkeltsék az érdeklődést és követőket vonzanak. Gyönyörű szobák, gasztronómiai élmények, vendégértékelések és tevékenységek, különleges ajánlatok, személyes élet és háttérsztorik mind hozzájárulnak a szálloda brandépítéséhez és online jelenlétének erősítéséhez. Ne felejtsd el a közösségépítést, a vendégekkel való aktív kapcsolattartást és a felhasználói generált tartalmak kiemelését, amelyek mind hozzájárulnak az Instagram stratégia hatékonyságához. A hotel marketing egy összetett dolog, ha további segítségre van szükséged, keresd a Hotelmentőket!

 

 

Használd ezeket a tippeket, hogy növeld a szállodád láthatóságát az Instagramon és vonzz új vendégeket a csodálatos szállodai élményeidhez!

 

 

 

10 tipp szállásadóknak az Instagramhoz:

 

 

1.    Gyönyörű szobák és lélegzetelállító kilátások

 

Az Instagramon posztolt képek a vendégek elsődleges érdeklődését vonzzák. Mutasd meg a szálloda legcsodálatosabb szobáit, a gyönyörű kilátást és a lenyűgöző belső teret. Az ilyen típusú képek inspiráló hatással lehetnek a potenciális vendégekre, és felkeltik az érdeklődésüket.

 

 

2.    Gasztronómiai élmények

 

 

Az emberek szeretik az ételt és italt bemutató fotókat az Instagramon. Posztolj képeket a szállodádban található éttermek és bárok ínycsiklandó fogásairól, bemutatva a kreatív tányérok és finom italok különlegességeit. A jó minőségű ételfotók lehetővé teszik, hogy a vendégek ízlelőbimbói már az Instagramon keresztül is felébredjenek.

 

 

 

3.    Élmények és tevékenységek

 

 

Mutass olyan képeket és videókat, amelyek bemutatják a szálloda környezetében elérhető élményeket és tevékenységeket. Ez lehetnek városnéző séták, kirándulások a természetben, vízi sportok vagy wellness lehetőségek. Az ilyen tartalmak segítenek elültetni a vágyat a vendégekben, hogy felfedezzék a környéket és részt vegyenek az általad kínált programokban.

 

 

4.    Vendégértékelések és elégedett vendégek

 

Néhány elégedett vendég véleményét posztold az Instagramon. A pozitív visszajelzések megerősítik a potenciális vendégeket abban, hogy jó döntést hoznak, ha nálad foglalnak szállást. Kérj meg elégedett vendégeket, hogy osztozzanak élményeikben, és tedd közzé őket, hogy mások is láthassák a szállodád minőségét és kiválóságát.

 

 

 

5.    Különleges ajánlatok és csomagok

 

 

Hozd nyilvánosságra a szállodádban elérhető különleges ajánlatokat és csomagokat az Instagramon keresztül. Ez lehetnek szezonális kedvezmények, hétvégi csomagok vagy különleges rendezvényekhez kapcsolódó ajánlatok. Az ilyen posztok felkelthetik az érdeklődést és ösztönözhetik a követőket a foglalásra.

 

 

6.    Háttérsztori és személyes élet

 

 

A vendégek szeretik, ha a szálloda mögötti személyiséget is megismerhetik. Posztolj olyan tartalmakat, amelyek bemutatják a szálloda tulajdonosát, a személyzetet vagy akár a helyi közösséget. Ez a személyes megközelítés erősíti a kapcsolatot a vendégekkel és hitelességet kölcsönöz a márkanak.

 

 

 

7.    Inspiráló idézetek és motivációs tartalmak

 

 

Posztolj idézeteket vagy motivációs tartalmakat, amelyek inspirálnak és pozitív gondolatokkal töltenek el. Ez lehetnek a szállodád értékeire vagy a vendégszolgálat fontosságára utaló idézetek. Az ilyen tartalmak emlékeztetik a követőket arra, hogy a szállodád többet nyújt, mint egyszerűen egy szálláslehetőség.

 

 

 

8.    Kiemelt rendezvények és események

 

 

Ha a szállodádban rendszeresen megrendezel különleges rendezvényeket vagy eseményeket, ne felejtsd el ezeket posztolni az Instagramon. Ez lehet egy tematikus vacsoraest, élőzenei előadás vagy bármilyen más esemény, amely érdeklődést kelt. Az ilyen tartalmak felhívják a figyelmet a szállodádra és növelik a rendezvények részvételét.

 

 

 

9.    Környezettudatosság és fenntarthatóság

 

 

Ha a szállodád környezettudatos és fenntartható gyakorlatokat követ, mutasd be ezeket az Instagramon. Posztolj képeket az energiahatékonyságról, az újrahasznosításról vagy akár a helyi közösség támogatásáról. A környezettudatosság fontosságának kiemelése a vendégek számára vonzóvá teszi a szállod
át és segít megerősíteni a szállodád hosszú távú elkötelezettségét a fenntarthatóság iránt.

 

 

 

10.    Hashtag-ek és felhasználói generált tartalmak

 

 

Hozz létre egyedi hashtag-eket, amelyeket a vendégek használhatnak, amikor posztolnak a szállodáddal kapcsolatos tartalmakat. Ez segít követni és megosztani a vendégek által létrehozott tartalmakat, és erősíti a közösségépítést. Ne felejtsd el a vendégeket megjelölni a posztokban, hogy lássák, figyelsz rájuk, és megbecsülöd a hozzájárulásukat.


 




Belföld Hotel marketing stratégia Hotelek, szállodák Keresőoptimalizálás, SEO Külföld Online marketing Online marketing hoteleknek OTA Szálloda marketing Turizmus Turizmusmarketing Utazás



Legfrissebb cikkek


Így számítsd ki szállodád vendégszerzési költségeit
A vendégszerzés költsége (VK) elsőre egy meglehetősen egyszerű mutatónak hangzik, amivel a legtöbb szállodatulajdonos fejből fújna, valójában azonban ennél összetettebb a helyzet. A különböző vendégtípusok konvertálása eltérő költségekkel jár, és ezek a költségek általában különböző részlegek között oszlanak szét, így nagyon nehéz pontosan nyomon követni őket.  
Rendezvényhelyszín-marketing - A meghatározó online útmutató
Mi kell ahhoz, hogy hotelem, éttermem a holtidőszakokban is tele legyen? A rendezvényhelszín marketing megoldja ezt a problémát. Íme a siker kulcsa!
A nagy szállodaüzemeltetés-menedzsment útmutató
Mi az a szállodaüzemeltetés-menedzsment? Melyek a szállodaüzemeltetés-menedzsment területei? Miért olyan fontos a szállodaüzemeltetés menedzselése? A szállodaüzemeltetés-menedzsmentet elősegítő eszközök és stratégiák.
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!

Kérje ajánlatunkat!