hotel közösségi média marketing tanács az Instagramhoz; hotel közösségi média marketing tanács az Instagram feliratokhoz; hotel közösségi média marketing tanács szállodáknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > 5 hotel közösségi média marketing tanács -a jobb Instagram feliratokhoz

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

5 hotel közösségi média marketing tanács -a jobb Instagram feliratokhoz


2022/08/01
Szeder
Az első hotel közösségi média marketing tanács a hashtagek segítségével jön létre szélesebb közönséget érhetsz el. Ezenkívül elősegítheted az események és nyereményjátékok népszerűsítését és több követőt szerezhetsz. Talán még saját trendet is elindíthatsz az Instagramon. Ha a feliratokban megszólítod közönséged, több megjegyzést kaphatsz, és kapcsolatba léphetsz követőiddel. A feliratok segítségével megoszthatod véleményed és egyedi meglátásaid, amelyek segítenek megalapozni tekintélyed és pozíciódat a szállodaiparban. A képaláírások lehetővé teszik, hogy több kontextust adj a vizualitásnak, így nem csak egy képet vagy videót teszel közzé, és hagyod, hogy követőid kitalálják, mi is az.
kreatív hotel közösségi média marketing tanács

1. Igazítsd a feliratokat stratégiádhoz

Mindenekelőtt az a hotel közösségi média marketing tanács, aminek alkalmazkodnia kell legyen számos dologhoz, a feliratok. Összhangban kell lenniük az általános közösségi média marketingstratégiáddal. Nemcsak az a fontos, hogy szinkronban legyenek a látványvilággal, hanem összhangban kell lenniük a márka hangjával is. Ezenkívül igazodniuk kell a közösségi médiában közzétett egyéb tartalmakhoz és így tovább. Más szóval, minden alkalommal át kell gondolni a teljes képet, amikor szállodai feliratokat írsz az Instagramra. Persze, lehet, hogy éppen ezen az egyetlen bejegyzésen dolgozol, de ennek illeszkednie kell a stratégiádhoz.

2. Vázlat az írás megkezdése előtt

Egy jó hotel közösségi média marketing tanács, amit mindenképp érdemes megfogadni nem csak a nagy képet nézi, hanem az annál fontosabb de kisebb dolgokat is megemlíti. Lehet, hogy pont ezeken a kisebb dolgokon dől el a vendég megnyerése. Ilyen például a felirat tartalma és helyesírása. Mielőtt elkezdenéd írni a feliratot a bejegyzésedhez, és nem vagy biztos abban, amit csilász készíts vázlatot róla. Ez nem jelenti azt, hogy egy nagyon rövid felirathoz (egyetlen mondathoz vagy kifejezéshez) vázlatra lesz szükséged, de a hosszabbakhoz mindenképpen. Ha betarton ezt a hotel közösségi média marketing tanácsot a piszkozat elkészítésével egy struktúrát kapsz. Át kell gondolni azokat a pontokat, amelyeket le szeretnél fedni, majd azokat egységes és logikus módon rendszerezni kell. Ne legyen túl részletes a piszkozat, de mindenképpen tüntess fel minden olyan információt, amelyről írni szeretnél.



3. Keltsd fel a figyelmet az első sorral

Hoteled feliratainak írása az Instagram bejegyzésekhez egy szelet tortának tűnhet, amíg rá nem jössz, hogy le kell ülni és megírni őket. Hirtelen nagyon nehéz valami hiteleset, de mégis valódit kitalálni. Azonban ez a hotel közösségi média marketing tanács az első benyomáson alapul, hiszen, a feliratod első sora számít a leginkább. Főleg a hosszabb feliratok esetében a nagyszerű kezdősor óriási különbséget jelent. Miután látták a vizuális elemeket, a felhasználók megnézik a feliratot. Ha az elsõ sor, amit elolvasnak, nem elég érdekes, nagyobb eséllyel görgetnek túl a bejegyzéseden. Gondolj arra, hogyan teheted egyedivé az első sort, akárcsak egy cikk címsorát.

4. Tedd magad kifejezőbbé hangulatjelekkel

Ha már a feliratok humanizálásáról beszélünk, akkor sokkal rokonszenvesebb lehetsz, ha modern hotel közösségi média marketing tanácsunkat betartva emojikat használsz, amelyekkel könyen ki tudod fejezni magad. A hangulatjelek tökéletesek a feliratok színfoltjaihoz, és vonzóbbá tételéhez. Ne használj azonban túl sok emojit, különben a szöveg túlságosan zsúfoltnak tűnik és erőltetettnek. A feliratban szereplő hangulatjelek mennyisége a felirat méretétől függjön.

5. Hashtagek használatával elérhetsz több felhasználót

A hangulatjelek mellett a másik hotel közösségi média marketing tanács, ami segíthetabban, hogy némi színt adj a feliratokhoz, a hashtagek. Alapvető fontosságúak a tartalom láthatósága szempontjából, és mindig használni kell őket. Az iparág-specifikus hashtagek segíthetnek abban, hogy megjelenjen hoteled a résen, míg az általános hashtagekkel szélesebb közönséget érhetsz el. Hasonlóképpen, a márkás hashtagek nagyszerűek a saját trendek elindításához. A címkék segítségével más felhasználókkal is kapcsolatba léphetsz. Ez megtehető rendszeres felhasználókkal és más márkákkal egyaránt.

Feliratok az Instagram számára

A nap végén az Instagramon megjelenő feliratoknak illeszkedniük kell a márka imázsához, ugyanakkor hatékonynak kell lenniük a rendeltetésükben (pl. szélesebb közönség elérése, több konverzió elérése, közösségi média követői bázis növelése). Az ebben a cikkben található hotel közösségi média marketing tanácsok segítségével jobb Instagram-feliratokat készíthetsz hoteled márkafiókjához, és elkezdheted maximalizálni közösségi média kampányaid eredményét. Ezek a hotel közösségi média marketing tanácsok azonban csak csepp a tengerben, viszont elég fontosak ahhoz, hogy alkalmazásukkal látható eredményt kapj. Ne feledd a felhasználók figyelme pár másodperc, ennyi időd van arra, hogy felkeltsd és meg is tartsd figyelmüket.

Kérdésed van keress minket bizalommal! Hotel közösségi média marketing tanács



Online marketing hoteleknek



Legfrissebb cikkek


Szállodai marketing eszköz -A legjobb idő a Facebook-bejegyzéshez
Ezzel a szállodai marketing eszközzel foglalkozó kérdés, hogy mi a legalkalmasabb időpont a Facebookon való közzétételre, szintén ilyen sokoldalú megközelítést igényel. Számtalan tanulmány létezik különböző kritériumokon, például elkötelezettségi adatokon, szakértői véleményeken és egyebeken. Hogyan kaphatsz tehát egyértelmű választ vállalkozásod számára? Ebben a bejegyzésben segíteni fogunk a szállodai marketing eszközeid eredményeinek elemzésében, hogy megtaláld a megfelelő kiindulási alapvonalat, majd megmutatjuk, hogyan finomíthatsz tovább egészen a legjobb időpontig, amikor a Facebookon, ha közzé teszel valamit, annak valós sikeres és elérési aránya is lesz.
Szállodai marketing -Hogyan érd el a wellness kedvelőit
Napjaink „wellness fogyasztói” aktívan kapcsolatba lépnek olyan holisztikus termékeket és szolgáltatásokat kínáló márkákkal, amelyek fizikai és mentális egészségük, valamint általános megjelenésük javítását ígérik. A fogyasztói érdeklődés növekedésével az egészségügyi és wellness márkáknak bőven van lehetőségük nagyobb közönség vonzására és bevételeik növelésére. Ez a növekvő érdeklődés azonban azt is jelenti, hogy a wellness piac zsúfolttá válik, ezért elengedhetetlen, hogy a szállodai marketingen belül a wellness marketinget stratégiailag kezeljük.
A legjobb szállodai közösségi média marketing 2022-ben
A szállodai közösségi média marketing kulcsfontosságú a láthatóság növelésében, a közvetlen foglalások fellendítésében és a márkaismertség javításában. Azzal, hogy egyre több vendég lép rendszeresen interakcióba a közösségi médiával, és kap inspirációt a következő utazásához, ez minden marketingstratégia szerves részévé vált.
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!