A Facebook marketing fő előnyei a szállodák számára
A tartalomkezelés, a demográfiai célzás és a testre szabható hirdetési kampányok révén a Facebookot sikeresen használó szállodák számos célt képesek egyszerre megvalósítani:
- Maradj szorosabb kapcsolatban a vendégekkel azáltal, hogy válaszolsz a visszajelzésekre.
- Növeld a márkád ismeretségét, és népszerűsítsed a vállalat céljait az alapvető értékek megosztásával szálloda online marketinggel, a fejlesztések nyomon követésével és a márkatartalom biztosításával.
- Reklámozz csomagokat, kedvezményeket és exkluzív árakat, amelyek növelik a foglaltságot és növelik a bevételt.
- Növeld a vendégek lojalitását azáltal, hogy értékalapú tartalmat biztosítasz az online közönség számára.
A digitális átalakulás korszakában, amikor a közösségi média uralja információs folyamunkat, a Facebook továbbra is bizonyítja, hogy felbecsülhetetlen értékű erőforrás a szálloda online marketing számára.
Facebook üzleti oldal létrehozása és karbantartása
Facebook üzleti oldal létrehozásához először egy személyes oldalra lesz szükséged. Miután beállítottad a profilt, egyszerűen válasszd az „Új oldal létrehozása” lehetőséget a legördülő menüből, és vágj bele. Innentől kiválaszthatsz egy üzleti kategóriát, megadhatod az ingatlan adatait, és hozzáadhatsz fényképeket és egyéb tartalmakat, mielőtt meghívókat küldenél és építenéd online közönségét. Ha olyan Facebook üzleti oldalt szeretnél létrehozni, amely szálloda online marketinggel megfelelő forgalmat generál, és az üzletet a szállodába irányítja, kövesd az alábbi irányelveket:
- Adj meg az aktuális elérhetőségeket.
- Adj meg a helyet a keresési eredmények javításához.
- Gondoskodj arról, hogy a tulajdonra vonatkozó információk pontosak és következetesek legyenek minden platformon.
- Tartalmazzon oldalad professzionális szintű fényképeket.
- Adj hozzá egy „ingatlan bemutató” videót, panorámákat vagy a szálloda 360 fokos körhintanézetét.
- Használj professzionális, érthető hangot a bejegyzéseidben. Kapcsolj más online platformokat és szállodai listákat az oldaladhoz.
Hozz létre egy csábító profilt, amely felkelti a figyelmet, és arra készteti a nézőket, hogy többet akarnak majd látni a szállodádból és szállodai online marketingedből.
Az 5 leghatásosabb Facebook marketingfunkció
A Facebook egy hihetetlenül felhasználóbarát platform, amely bőséges információt és oktatóanyagokat kínál minden tartalmi funkcióhoz így eg szálloda online marketingjéhez is. A teljes, tartalomban gazdag profil létrehozása professzionális megjelenést kölcsönöz és arra ösztönözi a nézőket, hogy több időt töltsenek az oldalon, miközben felfedezik.
Hozzászólások
Rendszeresen adj tájékoztatást a szállodai fejlesztésekről, a szabályzat változásairól, a legfontosabb eseményekről, a szolgáltatásokról stb. Osztd meg képeket a csapat ünnepléseiről, az elégedett vendégekről és a szállodai értékesítési erőfeszítésekről. Egy szálloda online marketing rendszeresen karbantartott működéséhez az ütemezett közzététel életmentő lehet. Ütemezd be a tartalom közzétételét a forgalmas évszakokban, vakációkban vagy más olyan időszakokban, amikor a rendszeres frissítés ne legyen akadály.
Promóciók
Osztd meg az éjszakai csomagokat, illetve a kedvezményes és promóciós foglalási kódokat népszerűsítő tartalmat. Fontold meg egy exkluzív kedvezményeskód felajánlását, amellyel nyomon követheted a Facebook-konverziók sikerét. Például: „Használd a Szálloda Online Marketing10 kódot, hogy exkluzív 10% kedvezményt kaphass 2fő 2 éjszakás tartózkodása esetén”
Történetek
A felnőttek figyelme átlagosan 8-12 másodpercig tart maximum. Azonban a figyelem és annak megtartására kevesebb mint 5 másodperced van. Ennek eredményeként a Facebook történetek ideális szálloda online marketingeszközzé váltak, amely elősegíti és fenntartja az ügyfelek figyelmét. Adj hozzá és frissíts Facebook-történeteket, hogy a megtekintőknek gyors részleteket biztosíts a vonzó ajánlatokból. A figyelem felkeltése mellett a rövid videók segíthetnek az utazóknak abban, hogy érzékeljék szállodád lelkesedésének szintjét és a szolgáltatás iránti elkötelezettségét.
Események
Használd a Facebookot a saját szállodádban vagy a helyi közösségben zajló események népszerűsítésére. Ügyelj a legnépszerűbb fiókok oldalfrissítéseire, a helyi látnivalókra, a befolyásoló tényezőkre és a helyi turisztikai oldalakra. Szervezz eseményeket szállodádba akár egy híres énekes közreműködésével rendezz zenés esteket, így növelheted a foglalások számát, a pozitív visszajelzések bezsebelése mellett.
Vélemények
A szálloda online marketing nem csak a forgalom kreatív módon való növeléséről szól, hanem a vendégekkel való kommunikációról is. Következetesen olvasd el és válaszolj a szállodaértékelésekre. Bár nem szükséges minden egyes véleményre válaszolni, a szállodádnak törekednie kell arra, hogy a vendégek visszajelzéseinek legalább 40%-ára válaszolj, mind a pozitív, mind a negatív véleményekre. Foglalkozz az aggályokkal, és cserébe kínálj konstruktív választ. Ezen túlmenően, ha egy linkelt logót helyezel el a szállodai e-mail marketinged során az aláírásokba vagy más online listák forrásaiba, ez segít a vendégeket a Facebook-profilodhoz irányítani. Osztd meg kiváló vendégértékeléseket, és bátorítsad házon belüli vendégeit, hogy írjanak véleményt a Facebookon is.