Szálloda online marketing teljes útmutatója; szálloda online marketing tanácsok; szálloda onine marketing útmutató a Facebookhoz; szálloda online marketing a közösségi médián

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Szálloda online marketing -Útmutató a sikeres Facebook-marketinghez

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Szálloda online marketing -Útmutató a sikeres Facebook-marketinghez


2022/07/18
Szeder

Ha te személy szerint nem vagy rajongója a közösségi médiának, fel teheted magadnak a kérdést: „Valóban szükségem van egy Facebook-oldalra a szálloda online marketingjéhez? Megéri az időt és az erőfeszítést?” Nos, igen. A Facebook még mindig a világ legnépszerűbb közösségi oldala. Becslések szerint naponta 1,8 milliárd ember aktív a Facebookon. A kiterjedt közönségméret és a potenciális bevételi bázis miatt a Facebook-marketing a prioritási lista élén van, legfőképp, amikor egy szálloda online marketingtevékenységeinek maximalizálásáról van szó.

A szálloda online marketing és a Facebook

A Facebook marketing fő előnyei a szállodák számára

A tartalomkezelés, a demográfiai célzás és a testre szabható hirdetési kampányok révén a Facebookot sikeresen használó szállodák számos célt képesek egyszerre megvalósítani:

  • Maradj szorosabb kapcsolatban a vendégekkel azáltal, hogy válaszolsz a visszajelzésekre.
  • Növeld a márkád ismeretségét, és népszerűsítsed a vállalat céljait az alapvető értékek megosztásával szálloda online marketinggel, a fejlesztések nyomon követésével és a márkatartalom biztosításával.
  • Reklámozz csomagokat, kedvezményeket és exkluzív árakat, amelyek növelik a foglaltságot és növelik a bevételt.
  • Növeld a vendégek lojalitását azáltal, hogy értékalapú tartalmat biztosítasz az online közönség számára.

A digitális átalakulás korszakában, amikor a közösségi média uralja információs folyamunkat, a Facebook továbbra is bizonyítja, hogy felbecsülhetetlen értékű erőforrás a szálloda online marketing számára.



Facebook üzleti oldal létrehozása és karbantartása

Facebook üzleti oldal létrehozásához először egy személyes oldalra lesz szükséged. Miután beállítottad a profilt, egyszerűen válasszd az „Új oldal létrehozása” lehetőséget a legördülő menüből, és vágj bele. Innentől kiválaszthatsz egy üzleti kategóriát, megadhatod az ingatlan adatait, és hozzáadhatsz fényképeket és egyéb tartalmakat, mielőtt meghívókat küldenél és építenéd online közönségét. Ha olyan Facebook üzleti oldalt szeretnél létrehozni, amely szálloda online marketinggel megfelelő forgalmat generál, és az üzletet a szállodába irányítja, kövesd az alábbi irányelveket:

  • Adj meg az aktuális elérhetőségeket.
  • Adj meg a helyet a keresési eredmények javításához.
  • Gondoskodj arról, hogy a tulajdonra vonatkozó információk pontosak és következetesek legyenek minden platformon.
  • Tartalmazzon oldalad professzionális szintű fényképeket.
  • Adj hozzá egy „ingatlan bemutató” videót, panorámákat vagy a szálloda 360 fokos körhintanézetét.
  • Használj professzionális, érthető hangot a bejegyzéseidben. Kapcsolj más online platformokat és szállodai listákat az oldaladhoz.

Hozz létre egy csábító profilt, amely felkelti a figyelmet, és arra készteti a nézőket, hogy többet akarnak majd látni a szállodádból és szállodai online marketingedből.

Az 5 leghatásosabb Facebook marketingfunkció

A Facebook egy hihetetlenül felhasználóbarát platform, amely bőséges információt és oktatóanyagokat kínál minden tartalmi funkcióhoz így eg szálloda online marketingjéhez is. A teljes, tartalomban gazdag profil létrehozása professzionális megjelenést kölcsönöz és arra ösztönözi a nézőket, hogy több időt töltsenek az oldalon, miközben felfedezik.

Hozzászólások

Rendszeresen adj tájékoztatást a szállodai fejlesztésekről, a szabályzat változásairól, a legfontosabb eseményekről, a szolgáltatásokról stb. Osztd meg képeket a csapat ünnepléseiről, az elégedett vendégekről és a szállodai értékesítési erőfeszítésekről. Egy szálloda online marketing rendszeresen karbantartott működéséhez az ütemezett közzététel életmentő lehet. Ütemezd be a tartalom közzétételét a forgalmas évszakokban, vakációkban vagy más olyan időszakokban, amikor a rendszeres frissítés ne legyen akadály.

Promóciók

Osztd meg az éjszakai csomagokat, illetve a kedvezményes és promóciós foglalási kódokat népszerűsítő tartalmat. Fontold meg egy exkluzív kedvezményeskód felajánlását, amellyel nyomon követheted a Facebook-konverziók sikerét. Például: „Használd a Szálloda Online Marketing10 kódot, hogy exkluzív 10% kedvezményt kaphass 2fő 2 éjszakás tartózkodása esetén”

Történetek

A felnőttek figyelme átlagosan 8-12 másodpercig tart maximum. Azonban a figyelem és annak megtartására kevesebb mint 5 másodperced van. Ennek eredményeként a Facebook történetek ideális szálloda online marketingeszközzé váltak, amely elősegíti és fenntartja az ügyfelek figyelmét. Adj hozzá és frissíts Facebook-történeteket, hogy a megtekintőknek gyors részleteket biztosíts a vonzó ajánlatokból. A figyelem felkeltése mellett a rövid videók segíthetnek az utazóknak abban, hogy érzékeljék szállodád lelkesedésének szintjét és a szolgáltatás iránti elkötelezettségét.

Események

Használd a Facebookot a saját szállodádban vagy a helyi közösségben zajló események népszerűsítésére. Ügyelj a legnépszerűbb fiókok oldalfrissítéseire, a helyi látnivalókra, a befolyásoló tényezőkre és a helyi turisztikai oldalakra. Szervezz eseményeket szállodádba akár egy híres énekes közreműködésével rendezz zenés esteket, így növelheted a foglalások számát, a pozitív visszajelzések bezsebelése mellett.

Vélemények

A szálloda online marketing nem csak a forgalom kreatív módon való növeléséről szól, hanem a vendégekkel való kommunikációról is. Következetesen olvasd el és válaszolj a szállodaértékelésekre. Bár nem szükséges minden egyes véleményre válaszolni, a szállodádnak törekednie kell arra, hogy a vendégek visszajelzéseinek legalább 40%-ára válaszolj, mind a pozitív, mind a negatív véleményekre. Foglalkozz az aggályokkal, és cserébe kínálj konstruktív választ. Ezen túlmenően, ha egy linkelt logót helyezel el a szállodai e-mail marketinged során az aláírásokba vagy más online listák forrásaiba, ez segít a vendégeket a Facebook-profilodhoz irányítani. Osztd meg kiváló vendégértékeléseket, és bátorítsad házon belüli vendégeit, hogy írjanak véleményt a Facebookon is.

Szeretnéd elindítani Facebook oldalad? Mi segítünk, hogy kiemelkedő hatást érj el. Keress minket bizalommal: Szálloda online marketing



Hotelek, szállodák



Legfrissebb cikkek


Szállodai marketing eszköz -A legjobb idő a Facebook-bejegyzéshez
Ezzel a szállodai marketing eszközzel foglalkozó kérdés, hogy mi a legalkalmasabb időpont a Facebookon való közzétételre, szintén ilyen sokoldalú megközelítést igényel. Számtalan tanulmány létezik különböző kritériumokon, például elkötelezettségi adatokon, szakértői véleményeken és egyebeken. Hogyan kaphatsz tehát egyértelmű választ vállalkozásod számára? Ebben a bejegyzésben segíteni fogunk a szállodai marketing eszközeid eredményeinek elemzésében, hogy megtaláld a megfelelő kiindulási alapvonalat, majd megmutatjuk, hogyan finomíthatsz tovább egészen a legjobb időpontig, amikor a Facebookon, ha közzé teszel valamit, annak valós sikeres és elérési aránya is lesz.
Szállodai marketing -Hogyan érd el a wellness kedvelőit
Napjaink „wellness fogyasztói” aktívan kapcsolatba lépnek olyan holisztikus termékeket és szolgáltatásokat kínáló márkákkal, amelyek fizikai és mentális egészségük, valamint általános megjelenésük javítását ígérik. A fogyasztói érdeklődés növekedésével az egészségügyi és wellness márkáknak bőven van lehetőségük nagyobb közönség vonzására és bevételeik növelésére. Ez a növekvő érdeklődés azonban azt is jelenti, hogy a wellness piac zsúfolttá válik, ezért elengedhetetlen, hogy a szállodai marketingen belül a wellness marketinget stratégiailag kezeljük.
A legjobb szállodai közösségi média marketing 2022-ben
A szállodai közösségi média marketing kulcsfontosságú a láthatóság növelésében, a közvetlen foglalások fellendítésében és a márkaismertség javításában. Azzal, hogy egyre több vendég lép rendszeresen interakcióba a közösségi médiával, és kap inspirációt a következő utazásához, ez minden marketingstratégia szerves részévé vált.
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!