hotel e-mail marketing tanácsok; hotel e-mail marketing tulajdonosoknak; hotel e-mail marketing tudnivalók

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > hotel-e-mail-marketing > Hotel e-mail marketing -Vágj bele

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hotel e-mail marketing -Vágj bele


2022/07/13
Szeder

E-mail marketingen keresztül, hoteled e-mail marketing kapmányának eredményességét pontos statisztikák alapján tudod méri. Látni fogod a rákattintások, olvasások az átkattintások számát, sőt még azt is, hogy milyen eszközről történt a folyamat. Azonban egy hotel e-mail marketing kampányának elindításához és annak későbbi folyamataihoz fontos, hogy tisztába legyünk néhány szakkifejezéssel: konverziós arány, szegmentált e-mailek.

A hotel e-mail marketing működése

Mi is az a konverziós arány?

A konverziós arány a marketingkampány révén elért bevétel százalékos aránya. Kiszámolja a hirdetési költségeket, levonva a teljes bevételből és a fogadásból. A szállodai e-mail marketing konverziós arányának mindig magasabbnak kell lennie, mint a kampányba fektetett pénz és erőforrás. Ha ez a szám alacsonyabb, akkor pénzt veszíthet az e-mailes marketing révén. Ha a hotel e-mail marketinget megfelelően végzik, a konverziós arányok növekedni fognak. A szállodák sokat nyerhetnek a szegmentált e-mailek használatával, növelhetik például a konverziós arányokat, a forgalmat és a bevételt.

Mik azok a szegmentált e-mailek?

A szegmentált e-mailek alapvetően kategorizált e-mailek, amelyeknek egy meghatározott fókusza van. Célozhatják az e-mail-feliratkozók kisebb csoportjait vagy típusait, valamint kampánykategóriákat. Például a szállodamarketing e-mail szegmensének egyik típusa az új tagok számára lenne. A szegmentált e-mail exkluzív ajánlatokat és ajánlatokat adhat az új ügyfeleknek az első foglaláshoz. A szegmentált e-mailek lehetővé teszik, hogy releváns és kifejezetten válogatott tartalmat biztosítson e-mail-listájának. Ez a taktika segít elkerülni jelenlegi fogyasztói bázisának összezavarását vagy felzaklatását. A szegmentált e-mailek a hotel e-mail marketing tökéletes stílusát jelentik szállodai hirdetési igényekhez.



A szegmentált e-mailek használata és a relevancia megállapítása

Most, hogy tudod, mik a szegmentált e-mailek, mutatjuk, hogyan használd őket. Az egyensúly kulcsfontosságú a szegmentált e-mailek minden kategóriájában. Ne hozz létre túl sok szegmenst, mert ez felborítja az e-mail stratégiája egyensúlyát. Ragaszkodj inákbb néhány szegmentált címsorhoz, amelyeket hosszú ideig használhatsz hotel e-mail marketingként.

Néhány ötlet a szállodamarketinghez: ajánlatok hosszú távú ügyfeleknek, ajánlatok első alkalommal utazóknak, először utazóknak és a környéken élőknek.

Az ügyféladatok nyomon követése a webhelyen keresztül egyszerű. A cookie-kból, felmérésekből és fiókokból származó adatgyűjtések betekintést nyújtanak. Ezek az információk lehetővé teszik, hogy eldönthesd, mely szegmentált e-maileket küldöd el a hotel e-mail marketingjének fellendítése érdekében, a szálloda e-mail-listáján szereplő egyes előfizetőknek.

Szegmentált e-mailek és mesterséges intelligencia

Ez a folyamat könnyen végrehajtható mesterséges intelligencia szoftverrel. A mesterséges intelligencia programozása képes lesz előre jelezni, hogy mely e-mailek a legmegfelelőbbek az egyes előfizetők számára. A hotel e-mail marketing adatainak elemzése után azt is meghatározhatod, hogy mely szegmenskategóriákat kell létrehozni. Ez a lépés kulcsfontosságú hoteled fontosságának megállapításához, valamint az e-mail-szegmentálási stratégia és megközelítés elsajátításához.

Hotel e-mail marketing -Követő e-mailek

Miután lebonyolítottál egy hotel e-mail marketing kampányt, és követted a szegmentált e-mail stratégiát, itt az ideje, hogy küldj nyomon követő e-maileket. A nyomon követő e-mailek azért fontosak, mert óriási szerepet játszanak a minőségi ügyfélszolgálatban. Ezek az e-mailek naprakészen tartják az ügyfeleket az legújabb információkkal kapcsolatban, és úgy érzik majd, hogy emlékeznek rájuk és megbecsülik őket. Arra is ösztönözheti az ügyfeleket, hogy a jövőben hotelszobát foglaljanak a hotelnél.

Hotel e-mail marketing -Automatizált e-mail üzenetek

Amikor egy ügyfél feliratkozik az e-mail listádra, miután megtekintette az ajánlatokat a hotel webhelyén, küldj neki egy automatikus e-mailt. Ezek az azonnali e-mailek segítenek tájékoztatni az új vendégeket a szállodája kínálatáról. Bár előfordulhat, hogy megtekintették weboldalad, azonban egy automatikus e-mail segíthet a vendégek további tájékoztatásában. Ez a kezdeti benyomás az alapja a hosszú távú kapcsolatok kiépítésének a hotel e-mail-marketingen keresztül. Az új felhasználóknak szóló automatikus e-maileket hasznos a vendég látogatása után is elküldeni. A kijelentkezést követően küldj egy e-mail, hogy értékeljék hoteled és az ott szerzett élményeket, tapasztalatokat. Ez remek lehetőség arra, hogy felmérést végezz mi az, ami jól csinálsz vagy épp mit kellene másképp csinálnod. Mivel a legtöbb vendégnek ez a gondolkodásmódja lesz, nagy valószínűséggel az automatizált e-mailre kattintanak, ami további e-mail forgalmat biztosít. Az automatizált e-mailek tökéletesek a szegmentált hotel e-mail marketingkampányokba.

Kérdésed van vagy szeretnéd beindítani, kicsit felpörgetni hoteled e-mail marketingjét. Kress minket bizalommal! Hotel e-mail marketing



Hotelek, szállodák



Legfrissebb cikkek


A nagy Google Hotel Ads útmutató
Az utazók 72%-a metakereső motorokat használ a szállásfoglaláshoz. Az egyik legfontosabb ilyen keresőmotor a Google Hotel Ads, ami lehetővé teszi a hoteltulajdonosok számára, hogy több vendéget érjenek el és új foglalásokat szerezhessenek.  
5 hotel SEO trend 2025-re
A vendégek körében elvégzett kutatásaink, és hoteleknél végzett marketing tanácsadói munkánk gyakorlati tapasztalata szerint 2025-ben is a legtöbb vendéget a SEO azaz a keresőoptimalizálás hozza majd egy szállásadónak. A leginkább költséghatékony marketing eszköz, mely nélkül egy hotel marketing kommunikációja mit sem ér. Látjuk, tapasztaljuk azon hotelek esetében, melyeket olyan marketing ügynökségek kezeltek, akik nem értenek a keresőoptimalizáláshoz.   
Így számítsd ki szállodád vendégszerzési költségeit
A vendégszerzés költsége (VK) elsőre egy meglehetősen egyszerű mutatónak hangzik, amivel a legtöbb szállodatulajdonos fejből fújna, valójában azonban ennél összetettebb a helyzet. A különböző vendégtípusok konvertálása eltérő költségekkel jár, és ezek a költségek általában különböző részlegek között oszlanak szét, így nagyon nehéz pontosan nyomon követni őket.  
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!

Kérje ajánlatunkat!