Mi is az a konverziós arány?
A konverziós arány a marketingkampány révén elért bevétel százalékos aránya. Kiszámolja a hirdetési költségeket, levonva a teljes bevételből és a fogadásból. A szállodai e-mail marketing konverziós arányának mindig magasabbnak kell lennie, mint a kampányba fektetett pénz és erőforrás. Ha ez a szám alacsonyabb, akkor pénzt veszíthet az e-mailes marketing révén. Ha a hotel e-mail marketinget megfelelően végzik, a konverziós arányok növekedni fognak. A szállodák sokat nyerhetnek a szegmentált e-mailek használatával, növelhetik például a konverziós arányokat, a forgalmat és a bevételt.
Mik azok a szegmentált e-mailek?
A szegmentált e-mailek alapvetően kategorizált e-mailek, amelyeknek egy meghatározott fókusza van. Célozhatják az e-mail-feliratkozók kisebb csoportjait vagy típusait, valamint kampánykategóriákat. Például a szállodamarketing e-mail szegmensének egyik típusa az új tagok számára lenne. A szegmentált e-mail exkluzív ajánlatokat és ajánlatokat adhat az új ügyfeleknek az első foglaláshoz. A szegmentált e-mailek lehetővé teszik, hogy releváns és kifejezetten válogatott tartalmat biztosítson e-mail-listájának. Ez a taktika segít elkerülni jelenlegi fogyasztói bázisának összezavarását vagy felzaklatását. A szegmentált e-mailek a hotel e-mail marketing tökéletes stílusát jelentik szállodai hirdetési igényekhez.
A szegmentált e-mailek használata és a relevancia megállapítása
Most, hogy tudod, mik a szegmentált e-mailek, mutatjuk, hogyan használd őket. Az egyensúly kulcsfontosságú a szegmentált e-mailek minden kategóriájában. Ne hozz létre túl sok szegmenst, mert ez felborítja az e-mail stratégiája egyensúlyát. Ragaszkodj inákbb néhány szegmentált címsorhoz, amelyeket hosszú ideig használhatsz hotel e-mail marketingként.
Néhány ötlet a szállodamarketinghez: ajánlatok hosszú távú ügyfeleknek, ajánlatok első alkalommal utazóknak, először utazóknak és a környéken élőknek.
Az ügyféladatok nyomon követése a webhelyen keresztül egyszerű. A cookie-kból, felmérésekből és fiókokból származó adatgyűjtések betekintést nyújtanak. Ezek az információk lehetővé teszik, hogy eldönthesd, mely szegmentált e-maileket küldöd el a hotel e-mail marketingjének fellendítése érdekében, a szálloda e-mail-listáján szereplő egyes előfizetőknek.
Szegmentált e-mailek és mesterséges intelligencia
Ez a folyamat könnyen végrehajtható mesterséges intelligencia szoftverrel. A mesterséges intelligencia programozása képes lesz előre jelezni, hogy mely e-mailek a legmegfelelőbbek az egyes előfizetők számára. A hotel e-mail marketing adatainak elemzése után azt is meghatározhatod, hogy mely szegmenskategóriákat kell létrehozni. Ez a lépés kulcsfontosságú hoteled fontosságának megállapításához, valamint az e-mail-szegmentálási stratégia és megközelítés elsajátításához.
Hotel e-mail marketing -Követő e-mailek
Miután lebonyolítottál egy hotel e-mail marketing kampányt, és követted a szegmentált e-mail stratégiát, itt az ideje, hogy küldj nyomon követő e-maileket. A nyomon követő e-mailek azért fontosak, mert óriási szerepet játszanak a minőségi ügyfélszolgálatban. Ezek az e-mailek naprakészen tartják az ügyfeleket az legújabb információkkal kapcsolatban, és úgy érzik majd, hogy emlékeznek rájuk és megbecsülik őket. Arra is ösztönözheti az ügyfeleket, hogy a jövőben hotelszobát foglaljanak a hotelnél.
Hotel e-mail marketing -Automatizált e-mail üzenetek
Amikor egy ügyfél feliratkozik az e-mail listádra, miután megtekintette az ajánlatokat a hotel webhelyén, küldj neki egy automatikus e-mailt. Ezek az azonnali e-mailek segítenek tájékoztatni az új vendégeket a szállodája kínálatáról. Bár előfordulhat, hogy megtekintették weboldalad, azonban egy automatikus e-mail segíthet a vendégek további tájékoztatásában. Ez a kezdeti benyomás az alapja a hosszú távú kapcsolatok kiépítésének a hotel e-mail-marketingen keresztül. Az új felhasználóknak szóló automatikus e-maileket hasznos a vendég látogatása után is elküldeni. A kijelentkezést követően küldj egy e-mail, hogy értékeljék hoteled és az ott szerzett élményeket, tapasztalatokat. Ez remek lehetőség arra, hogy felmérést végezz mi az, ami jól csinálsz vagy épp mit kellene másképp csinálnod. Mivel a legtöbb vendégnek ez a gondolkodásmódja lesz, nagy valószínűséggel az automatizált e-mailre kattintanak, ami további e-mail forgalmat biztosít. Az automatizált e-mailek tökéletesek a szegmentált hotel e-mail marketingkampányokba.