szállodai online marketing stratégia mindenkinek; szállodai online marketing stratégia a független szállodáknak; szállodai online marketing stratégia tulajdonosoknak; a legjob szállodai online marketing stratégiai szempontok

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Szállodai online marketing stratégia - Hogyan javíts online marketingstratégiádon?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Szállodai online marketing stratégia - Hogyan javíts online marketingstratégiádon?


2022/08/16
Szeder

A szállodai online marketing stratégia nagymértékben eltér a független száálodák esetében, a nagyobb szállodaláncok marketingjétől, mivel mind a költségvetés, mind az erőforrások korlátozottak. Éppen ezért fontos, hogy a független szállodák a lehető legtöbbet fektessenek be olyan ingyenes stratégiákba, mint a közösségi média és a keresőoptimalizálás, és kihasználják a véleményeket, hogy javítsák a szálloda online hírnevét.

szállodai online marketing stratégia kezdőknek

A szállodai online marketing stratégia részeként feltétlenül gyakorold a hírnévkezelést, hogy figyelemmel kísérhesd, mit mondanak rólad az emberek a digitális környezetben, hogy javíthass és a lehető legjobb szolgáltatást nyújthasd. Mivel a fogyasztói magatartás folyamatosan változik, fontos, hogy szorosan nyomon kövesd az online trendeket, hogy biztosan ne maradj le. Kövesd ezeket a nyerő tippeket, és mindenképpen javíts szállodai online marketing stratégiai eszközeiden.

 



Utánértékesítés

Az utánértékesítés talán az egyik leginkább alulértékelt szállodai online marketing stratégia, ugyanakkor az egyik leghatékonyabb bevételnövelő eszköz. Miután célzott marketingkampányokkal vonzod az ügyfeleket, a cél az egy éjszakánkénti átlagos költés növelése kell, hogy legyen. Ez megtehető olyan felértékesítési technikákkal, mint a frissítések, speciális szolgáltatások értékesítése, és arra ösztönözheted őket, hogy foglaljanak le egy túrát vagy étkezzenek a szálloda éttermében. Szállodai online marketing stratégiai technikák használatainak esetében fontos megérteni, hogy ki az ügyfeled, hogy megcélozhasd az ajánlatot, ami növeli a sikeres felértékesítés lehetőségét, és ezáltal növeli szállodád jövedelmezőségét. Az ismétlődő ügyfelekkel vendégprofilokat hozhatsz létre, hogy minden lépésnél személyre szabhasd ajánlatod.

 

Az árak különbséget jelentenek

A független szállodák másik hatékony szállodai online marketing stratégiai eszköze az árképzés. Optimalizáld a készletet és az árakat, elérhető különböző beépített eszközökkel. Használj bevételkezelési stratégiákat a piaci trendek jobb megértéséhez, és határozd meg azokat az időszakokat, amikor csökkentened kell az árakat a versenyképesség megőrzése érdekében, és emelned kell az árakat a bevétel növelése érdekében a főszezonban, amikor a kereslet magasabb. Másrészt a szezonon kívüli időszakban fontold meg azokat a szállodai online marketing eszközöket is, hogy különféle foglalási csomagokat kínálsz fel megfizethető áron. A csomagok nagyszerű módja annak, hogy vonzzák a könnyű kiruccanásra vágyó vendégeket. Így növelheted az átlagos éjszakánkénti költést, és egyúttal olyan szolgáltatásokat vehetnek a vendégek igénybe, amelyek vonzóbbá teszik szállodádat, és nem kerül plusz időbe vagy pénzbe.

 

Bízz a közösségi média erejében

A független szállodák számára nincs hatékonyabb ingyenes szállodai online marketing stratégia, mint a közösségi média. Az erős közösségi média jelenlét megteremtése csodákat tesz a márkaismertségben, a közösség kialakításában és a foglalások ösztönzésében. Minél inkább jelen van szállodád az interneten, annál könnyebben találnak rád a potenciális ügyfelek. A történetmesélés az egyik legerősebb marketingeszköz, mert ez teszi a márkádat rokonszenvessé, egyedivé és emberivé, és ez az érzelmi kapcsolat az egyik legerősebb motiváló tényező a vásárlási döntések mögött.

 

Figyeld online hírneved

A hírnévkezelésnek minden kétséget kizáróan szállodai online marketing stratégiai fontosságúnak kell lennie. Ez azt jelenti, hogy szorosan figyelemmel kell kísérned, hogy az emberek mit mondanak szállodádról az interneten, és világos tervet kell készíteni arról, hogyan fogsz reagálni a véleményekre, mind a rosszra, mind a jóra. A hírnévkezelés segít megérteni, hogy szállodádban melyek azok a tényezők, amelyek kimagaslóan jók és hogy melyek azok, amik annyira nem, hogy fejlődhess. A pozitív értékeléseket is felhasználhatod, hogy elmondd a márkád történetét, és más emberek pozitív tapasztalatai alapján inspirálj másokat, hogy veled maradjanak. Minden sikeres szállodai online marketing stratégia titka a pozitív vendégélmény megteremtésében rejlik.

 

A SEO számít

A SEO talán az egyik leghatékonyabb módja a szállodai online marketing stratégia fokozásának. SEO-optimalizált weboldallal növelheti online internetes jelenlétet, ami fellendíti a közvetlen foglalásokat, és csökkenti az online utazási irodáktól való függőséget, amelyek magas jutalékokkal emésztik fel marketing költségvetésed.

Keress minket bizalommal: Szállodai online marketing eszköz



Szálloda marketing



Legfrissebb cikkek


Szállodai marketing eszköz -A legjobb idő a Facebook-bejegyzéshez
Ezzel a szállodai marketing eszközzel foglalkozó kérdés, hogy mi a legalkalmasabb időpont a Facebookon való közzétételre, szintén ilyen sokoldalú megközelítést igényel. Számtalan tanulmány létezik különböző kritériumokon, például elkötelezettségi adatokon, szakértői véleményeken és egyebeken. Hogyan kaphatsz tehát egyértelmű választ vállalkozásod számára? Ebben a bejegyzésben segíteni fogunk a szállodai marketing eszközeid eredményeinek elemzésében, hogy megtaláld a megfelelő kiindulási alapvonalat, majd megmutatjuk, hogyan finomíthatsz tovább egészen a legjobb időpontig, amikor a Facebookon, ha közzé teszel valamit, annak valós sikeres és elérési aránya is lesz.
Szállodai marketing -Hogyan érd el a wellness kedvelőit
Napjaink „wellness fogyasztói” aktívan kapcsolatba lépnek olyan holisztikus termékeket és szolgáltatásokat kínáló márkákkal, amelyek fizikai és mentális egészségük, valamint általános megjelenésük javítását ígérik. A fogyasztói érdeklődés növekedésével az egészségügyi és wellness márkáknak bőven van lehetőségük nagyobb közönség vonzására és bevételeik növelésére. Ez a növekvő érdeklődés azonban azt is jelenti, hogy a wellness piac zsúfolttá válik, ezért elengedhetetlen, hogy a szállodai marketingen belül a wellness marketinget stratégiailag kezeljük.
A legjobb szállodai közösségi média marketing 2022-ben
A szállodai közösségi média marketing kulcsfontosságú a láthatóság növelésében, a közvetlen foglalások fellendítésében és a márkaismertség javításában. Azzal, hogy egyre több vendég lép rendszeresen interakcióba a közösségi médiával, és kap inspirációt a következő utazásához, ez minden marketingstratégia szerves részévé vált.
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!