A szállodai online marketing stratégia részeként feltétlenül gyakorold a hírnévkezelést, hogy figyelemmel kísérhesd, mit mondanak rólad az emberek a digitális környezetben, hogy javíthass és a lehető legjobb szolgáltatást nyújthasd. Mivel a fogyasztói magatartás folyamatosan változik, fontos, hogy szorosan nyomon kövesd az online trendeket, hogy biztosan ne maradj le. Kövesd ezeket a nyerő tippeket, és mindenképpen javíts szállodai online marketing stratégiai eszközeiden.
Utánértékesítés: a szálloda marketing stratégia alulértékelt része
Az utánértékesítés talán az egyik leginkább alulértékelt szállodai online marketing stratégia, ugyanakkor az egyik leghatékonyabb bevételnövelő eszköz. Miután célzott marketingkampányokkal vonzod az ügyfeleket, a cél az egy éjszakánkénti átlagos költés növelése kell, hogy legyen. Ez megtehető olyan felértékesítési technikákkal, mint a frissítések, speciális szolgáltatások értékesítése, és arra ösztönözheted őket, hogy foglaljanak le egy túrát vagy étkezzenek a szálloda éttermében. Szállodai online marketing stratégiai technikák használatainak esetében fontos megérteni, hogy ki az ügyfeled, hogy megcélozhasd az ajánlatot, ami növeli a sikeres felértékesítés lehetőségét, és ezáltal növeli szállodád jövedelmezőségét. Az ismétlődő ügyfelekkel vendégprofilokat hozhatsz létre, hogy minden lépésnél személyre szabhasd ajánlatod.
Az árak különbséget jelentenek
A független szállodák másik hatékony szállodai online marketing stratégiai eszköze az árképzés. Optimalizáld a készletet és az árakat, elérhető különböző beépített eszközökkel. Használj bevételkezelési stratégiákat a piaci trendek jobb megértéséhez, és határozd meg azokat az időszakokat, amikor csökkentened kell az árakat a versenyképesség megőrzése érdekében, és emelned kell az árakat a bevétel növelése érdekében a főszezonban, amikor a kereslet magasabb. Másrészt a szezonon kívüli időszakban fontold meg azokat a szállodai online marketing eszközöket is, hogy különféle foglalási csomagokat kínálsz fel megfizethető áron. A csomagok nagyszerű módja annak, hogy vonzzák a könnyű kiruccanásra vágyó vendégeket. Így növelheted az átlagos éjszakánkénti költést, és egyúttal olyan szolgáltatásokat vehetnek a vendégek igénybe, amelyek vonzóbbá teszik szállodádat, és nem kerül plusz időbe vagy pénzbe.
Bízz a közösségi média erejében
A független szállodák számára nincs hatékonyabb ingyenes szállodai online marketing stratégia, mint a közösségi média. Az erős közösségi média jelenlét megteremtése csodákat tesz a márkaismertségben, a közösség kialakításában és a foglalások ösztönzésében. Minél inkább jelen van szállodád az interneten, annál könnyebben találnak rád a potenciális ügyfelek. A történetmesélés az egyik legerősebb marketingeszköz, mert ez teszi a márkádat rokonszenvessé, egyedivé és emberivé, és ez az érzelmi kapcsolat az egyik legerősebb motiváló tényező a vásárlási döntések mögött.
Figyeld online hírneved
A hírnévkezelésnek minden kétséget kizáróan szállodai online marketing stratégiai fontosságúnak kell lennie. Ez azt jelenti, hogy szorosan figyelemmel kell kísérned, hogy az emberek mit mondanak szállodádról az interneten, és világos tervet kell készíteni arról, hogyan fogsz reagálni a véleményekre, mind a rosszra, mind a jóra. A hírnévkezelés segít megérteni, hogy szállodádban melyek azok a tényezők, amelyek kimagaslóan jók és hogy melyek azok, amik annyira nem, hogy fejlődhess. A pozitív értékeléseket is felhasználhatod, hogy elmondd a márkád történetét, és más emberek pozitív tapasztalatai alapján inspirálj másokat, hogy veled maradjanak. Minden sikeres szállodai online marketing stratégia titka a pozitív vendégélmény megteremtésében rejlik.
A SEO számít
A SEO talán az egyik leghatékonyabb módja a szállodai online marketing stratégia fokozásának. SEO-optimalizált weboldallal növelheti online internetes jelenlétet, ami fellendíti a közvetlen foglalásokat, és csökkenti az online utazási irodáktól való függőséget, amelyek magas jutalékokkal emésztik fel marketing költségvetésed.