A Google egyre több felhasználót szerez, míg a Facebook elveszíti őket.
A Google-n való részvétel, egy hotel online értékelésének szempontjából, fontosabb, mint valaha. Ha még nincs rajta a vállalkozásod a Google-n, akkor ne habozz! A Google Üzleti profil egy ingyenes vállalkozási lista a Google-tól, ami lehetővé teszi, hogy az emberek megtaláljanak téged. Mind ezt a Google-n való keresés közben vagy akár a Google Maps-en. A profilodat személyre szabhatod képekkel, ajánlatokkal, bejegyzésekkel stb. Amennyiben hoteled van lehetővé tudod tenni, hogy a szobák foglalása online meg tudjon történni. A Google fiókod kordában tartása lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy lássanak téged. Ne légy láthatatlan! Győződj meg arról, hogy folyamatosan frissíted a vállalkozásod oldalát az alapvető információk naprakészek legyenek, mutasd meg, hogy te miért is vagy egyedi.
Hotel online értékelési -a felhasználók nem csak olvassák, de meg is írják a visszajelzést
Ha a vendégek szeretik a hoteled azt tudni fogod és ez mindenki számára jó. Először biztosíts vendégeid felé visszajelzést, hogy hallod őket. Az értékelési menedzsment rendszerrel időt tudsz spórolni magadnak és minden értékelést, ami rólad szól, egy helyen fogsz látni. Ezért jó, ha tudjuk a hotel online értékelési szabályokat, mert segítenek, hogy hírneved, annak folyamatos növekedése mellett is könnyen kezelhető legyen. Mi a helyzet a negatív értékelésekkel? A Google szerint minden visszajelzés értékes. Egy hotel értékeléseinek kombinációja negatív és pozitív véleményekből sokkal bizalomgerjesztőbb lesz, mint egy olyan, ami csak pozitívumokkal van tele. Mindig reagálj az értékelésekre akár jók, akár rosszak, hogy megmutasd a felhasználóknak, hogy téged érdekel. Igen is számít a véleményük.
A hamis értékelés elrettentő lehet
Egy hotel online értékelési szabályainak felsorolásában fontos megemlíteni a hamis visszajelzések esélyeit is, ugyanis ezek manapság már valósággá váltak, egyre gyakoribb előfordulással. Tudnod kell hogyan azonosíts egy hamis értékelés íróját. Hogy szúrd ki őket? A felhasználói profil, amelyről íródott a visszajelzés nem tartalmaz semmi féle információt, képet és következetlen visszajelzési módjai vannak, mint például megismételni üzeneteket. A visszajelzések egy harmadik fél weboldalára csalogatja a felhasználót, vagy egyéb veszélyes oldalakra. A visszajelzések nem specifikusak, más nyelven íródtak, félrevezető vagy nonszensz. Hogyan kezeld őket? Jelentsd őket, hogy a Google tudomást szerezzen róluk és eltávolítsa őket olyan gyorsan ahogyan csak lehet.
Ha úgy érzed ez a feladat túl összetett neked és nincs időd ezzel foglalkozni de megértetted fontosságát, kérj segítséget a profiktól. Hotel online értékelés