Hotel online értékelési szabályok; Hotel online értékelések kezelése; Hotel online értékelések; Hotel online értékelés hasznossága

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > hotel-online-ertekeles > Hotel online értékelés -Hogyan alakítsd át a véleményeket haszonná

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hotel online értékelés -Hogyan alakítsd át a véleményeket haszonná


2022/07/02
Szeder

A COVID járvány időszaka alatt egyre több felhasználó olvassa a visszajelzéseket más vállalkozásokról -a statisztikák szerint az emberek közel 31%-a. Ma már, a vállalkozások visszatértek a normál működésükhöz, a felhasználók természetesen még mindig a legjobb lehetőségeket keresik, amiben meg is bízhatnak. Egy jó visszajelzés pedig lehet az utolsó olyan tényező, ami lendületet ad a felhasználóknak, hogy a foglalásukat végbe vigyék. Tehát nyilvánvaló, hogy a visszajelzések számítanak, de lépést tartani a legújabb trendekkel kihívás is lehet.

Hotel online értékelési tanácsok

A Google egyre több felhasználót szerez, míg a Facebook elveszíti őket.

A Google-n való részvétel, egy hotel online értékelésének szempontjából, fontosabb, mint valaha. Ha még nincs rajta a vállalkozásod a Google-n, akkor ne habozz! A Google Üzleti profil egy ingyenes vállalkozási lista a Google-tól, ami lehetővé teszi, hogy az emberek megtaláljanak téged. Mind ezt a Google-n való keresés közben vagy akár a Google Maps-en. A profilodat személyre szabhatod képekkel, ajánlatokkal, bejegyzésekkel stb. Amennyiben hoteled van lehetővé tudod tenni, hogy a szobák foglalása online meg tudjon történni. A Google fiókod kordában tartása lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy lássanak téged. Ne légy láthatatlan! Győződj meg arról, hogy folyamatosan frissíted a vállalkozásod oldalát az alapvető információk naprakészek legyenek, mutasd meg, hogy te miért is vagy egyedi.

Hotel online értékelési -a felhasználók nem csak olvassák, de meg is írják a visszajelzést

Ha a vendégek szeretik a hoteled azt tudni fogod és ez mindenki számára jó. Először biztosíts vendégeid felé visszajelzést, hogy hallod őket. Az értékelési menedzsment rendszerrel időt tudsz spórolni magadnak és minden értékelést, ami rólad szól, egy helyen fogsz látni. Ezért jó, ha tudjuk a hotel online értékelési szabályokat, mert segítenek, hogy hírneved, annak folyamatos növekedése mellett is könnyen kezelhető legyen. Mi a helyzet a negatív értékelésekkel? A Google szerint minden visszajelzés értékes. Egy hotel értékeléseinek kombinációja negatív és pozitív véleményekből sokkal bizalomgerjesztőbb lesz, mint egy olyan, ami csak pozitívumokkal van tele. Mindig reagálj az értékelésekre akár jók, akár rosszak, hogy megmutasd a felhasználóknak, hogy téged érdekel. Igen is számít a véleményük.



A hamis értékelés elrettentő lehet

Egy hotel online értékelési szabályainak felsorolásában fontos megemlíteni a hamis visszajelzések esélyeit is, ugyanis ezek manapság már valósággá váltak, egyre gyakoribb előfordulással. Tudnod kell hogyan azonosíts egy hamis értékelés íróját. Hogy szúrd ki őket? A felhasználói profil, amelyről íródott a visszajelzés nem tartalmaz semmi féle információt, képet és következetlen visszajelzési módjai vannak, mint például megismételni üzeneteket. A visszajelzések egy harmadik fél weboldalára csalogatja a felhasználót, vagy egyéb veszélyes oldalakra. A visszajelzések nem specifikusak, más nyelven íródtak, félrevezető vagy nonszensz. Hogyan kezeld őket? Jelentsd őket, hogy a Google tudomást szerezzen róluk és eltávolítsa őket olyan gyorsan ahogyan csak lehet.

Ha úgy érzed ez a feladat túl összetett neked és nincs időd ezzel foglalkozni de megértetted fontosságát, kérj segítséget a profiktól. Hotel online értékelés




Online marketing hoteleknek



Legfrissebb cikkek


Így számítsd ki szállodád vendégszerzési költségeit
A vendégszerzés költsége (VK) elsőre egy meglehetősen egyszerű mutatónak hangzik, amivel a legtöbb szállodatulajdonos fejből fújna, valójában azonban ennél összetettebb a helyzet. A különböző vendégtípusok konvertálása eltérő költségekkel jár, és ezek a költségek általában különböző részlegek között oszlanak szét, így nagyon nehéz pontosan nyomon követni őket.  
Rendezvényhelyszín-marketing - A meghatározó online útmutató
Mi kell ahhoz, hogy hotelem, éttermem a holtidőszakokban is tele legyen? A rendezvényhelszín marketing megoldja ezt a problémát. Íme a siker kulcsa!
A nagy szállodaüzemeltetés-menedzsment útmutató
Mi az a szállodaüzemeltetés-menedzsment? Melyek a szállodaüzemeltetés-menedzsment területei? Miért olyan fontos a szállodaüzemeltetés menedzselése? A szállodaüzemeltetés-menedzsmentet elősegítő eszközök és stratégiák.
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!

Kérje ajánlatunkat!