Az Instagram Storyes lehetővé teszi a szállodamarketinggel, hogy kapcsolatokat építs ki közönségeddel. Bár a statikus képek és az előre rögzített videók nagyszerűek, az élő adás és a pillanatnyi történetek megosztása tovább viszi ezt a kapcsolatot. Ja, és az sem árt, hogy az Instagram Stories-nak több mint 400 millió napi felhasználója van. Az ihletet igénylő ingatlanokhoz négy kreatív módszert mutatunk be, amellyel a szállodák az Instagram Storyes szolgáltatást használják, mint szállodamarketing. Fedezz fel néhány kulcsfontosságú módszert az Instagram Storyes használatára a szállodamarketingben:
Mutasd meg a vidám oldaladat szállodamarketinggel
Egy szállodát vezetni komoly dolog. De néha jó, ha egy vidám oldalt mutatsz meg ügyfeleidnek, és emlékezteted őket, hogy kedvenc szállodájukat ugyanúgy emberek vezetik, mint ők. Esemény vagy promóció reklámozásakor hasznos lehet olyan funkciókat használni, mint a bumeráng, hogy rövid, szórakoztató klipeket készíts, hogy megmutasd a közönségnek szállodád nyugodtabb és könnyedebb oldalát. Fontos észben tartani, hogy az Instagram-sztorik használata a szállodamarketing során nem mindig azt jelenti, hogy megpróbáljuk rávenni az ügyfelet a foglalásra vagy a költésre. Néha az Instagram legnagyobb előnye, hogy lehetővé teszi, hogy közel maradj ügyfeledhez, mint márkádhoz, megbízhatóságot mutass, és arra ösztönözd őket, hogy visszatérjenek.
Élő zene vagy esemény?
Ha bármilyen eseményt tartasz, vagy vendégművészek jönnek, hogy szórakoztassanak, használd Instagramodat a reklámozáshoz. Nemcsak a banda (vagy előadó) rajongói lesznek hajlamosabbak arra, hogy megnézzék az oldaladat, de akár úgy is dönthetnek, hogy foglalnak egy szobát, hogy megtekinthessék kedvenc előadójukat. Szállodamarketingen belül egy esemény formájában közöld a közelgő rendezvényt, és a közönség biztosan lelkesedni fog érte. Győződj meg róla, hogy a helyet is jelöld meg, mert az az a javadra fog működni az Instagram algoritmusában, és megjelenik az új emberek felfedezőoldalán, akiket szintén buzdíthatsz arra, hogy jöjjenek el megnézni.
Szállodamarketing -Tarts bejelentéseket
Magától értetődik, hogy a nagy, fontos bejelentéseket, amelyek jelentős hatással lesznek vendégeidre vagy vállalkozásodra, hivatalosan és egyértelműen közzé kell tenni a közösségi média oldalakon és a weboldalon egyaránt. Azonban a kisebb bejelentésekhez használt a Stories funkciót az Instagramon. Készíts az újításokhoz videót, amivel szállodamarketinged érdekesebb lesz, és egy kis betekintést engedsz a követőidnek, hogy milyen újítások várhatnak rájuk. Ezzel a felhasználók hajlamosabbak lesznek követni, mert kíváncsiak lesznek a szállodádban zajló események kapcsán.