Szállodamarketing profiknak; Szállodamarketing tanácsok; Szállodamarketing az Instagramon; Szállodamarketing tulajdonosoknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Szállodamarketing -Az Instagram story kreatív kihasználása

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Szállodamarketing -Az Instagram story kreatív kihasználása


2022/07/12
Szeder

Amikor 2016-ban először megjelent az Instagram Stories, a felhasználók összezavarodtak. Az Instagram megpróbált Snapchatté válni? A márkáknak újra kell hasznosítaniuk a tartalmakat csatornáikban? Mára azonban az Instagram Stories olyan közösségi történetek platformjává vált, amely nem hasonlít a többihez. A különböző iparágak, így a szállodatulajdonosok is felhasználhatják, hogy kreatív szállodamarketinget készítsenek.

Szállodamarketing az Instagram storyban

Az Instagram Storyes lehetővé teszi a szállodamarketinggel, hogy kapcsolatokat építs ki közönségeddel. Bár a statikus képek és az előre rögzített videók nagyszerűek, az élő adás és a pillanatnyi történetek megosztása tovább viszi ezt a kapcsolatot. Ja, és az sem árt, hogy az Instagram Stories-nak több mint 400 millió napi felhasználója van. Az ihletet igénylő ingatlanokhoz négy kreatív módszert mutatunk be, amellyel a szállodák az Instagram Storyes szolgáltatást használják, mint szállodamarketing. Fedezz fel néhány kulcsfontosságú módszert az Instagram Storyes használatára a szállodamarketingben:

Mutasd meg a vidám oldaladat szállodamarketinggel

Egy szállodát vezetni komoly dolog. De néha jó, ha egy vidám oldalt mutatsz meg ügyfeleidnek, és emlékezteted őket, hogy kedvenc szállodájukat ugyanúgy emberek vezetik, mint ők. Esemény vagy promóció reklámozásakor hasznos lehet olyan funkciókat használni, mint a bumeráng, hogy rövid, szórakoztató klipeket készíts, hogy megmutasd a közönségnek szállodád nyugodtabb és könnyedebb oldalát. Fontos észben tartani, hogy az Instagram-sztorik használata a szállodamarketing során nem mindig azt jelenti, hogy megpróbáljuk rávenni az ügyfelet a foglalásra vagy a költésre. Néha az Instagram legnagyobb előnye, hogy lehetővé teszi, hogy közel maradj ügyfeledhez, mint márkádhoz, megbízhatóságot mutass, és arra ösztönözd őket, hogy visszatérjenek.



Élő zene vagy esemény?

Ha bármilyen eseményt tartasz, vagy vendégművészek jönnek, hogy szórakoztassanak, használd Instagramodat a reklámozáshoz. Nemcsak a banda (vagy előadó) rajongói lesznek hajlamosabbak arra, hogy megnézzék az oldaladat, de akár úgy is dönthetnek, hogy foglalnak egy szobát, hogy megtekinthessék kedvenc előadójukat. Szállodamarketingen belül egy esemény formájában közöld a közelgő rendezvényt, és a közönség biztosan lelkesedni fog érte. Győződj meg róla, hogy a helyet is jelöld meg, mert az az a javadra fog működni az Instagram algoritmusában, és megjelenik az új emberek felfedezőoldalán, akiket szintén buzdíthatsz arra, hogy jöjjenek el megnézni.

Szállodamarketing -Tarts bejelentéseket

Magától értetődik, hogy a nagy, fontos bejelentéseket, amelyek jelentős hatással lesznek vendégeidre vagy vállalkozásodra, hivatalosan és egyértelműen közzé kell tenni a közösségi média oldalakon és a weboldalon egyaránt. Azonban a kisebb bejelentésekhez használt a Stories funkciót az Instagramon. Készíts az újításokhoz videót, amivel szállodamarketinged érdekesebb lesz, és egy kis betekintést engedsz a követőidnek, hogy milyen újítások várhatnak rájuk. Ezzel a felhasználók hajlamosabbak lesznek követni, mert kíváncsiak lesznek a szállodádban zajló események kapcsán.

Kérj segítséget a profiktól! Szállodamarketing



Hotelek, szállodák



Legfrissebb cikkek


Szállodai marketing eszköz -A legjobb idő a Facebook-bejegyzéshez
Ezzel a szállodai marketing eszközzel foglalkozó kérdés, hogy mi a legalkalmasabb időpont a Facebookon való közzétételre, szintén ilyen sokoldalú megközelítést igényel. Számtalan tanulmány létezik különböző kritériumokon, például elkötelezettségi adatokon, szakértői véleményeken és egyebeken. Hogyan kaphatsz tehát egyértelmű választ vállalkozásod számára? Ebben a bejegyzésben segíteni fogunk a szállodai marketing eszközeid eredményeinek elemzésében, hogy megtaláld a megfelelő kiindulási alapvonalat, majd megmutatjuk, hogyan finomíthatsz tovább egészen a legjobb időpontig, amikor a Facebookon, ha közzé teszel valamit, annak valós sikeres és elérési aránya is lesz.
Szállodai marketing -Hogyan érd el a wellness kedvelőit
Napjaink „wellness fogyasztói” aktívan kapcsolatba lépnek olyan holisztikus termékeket és szolgáltatásokat kínáló márkákkal, amelyek fizikai és mentális egészségük, valamint általános megjelenésük javítását ígérik. A fogyasztói érdeklődés növekedésével az egészségügyi és wellness márkáknak bőven van lehetőségük nagyobb közönség vonzására és bevételeik növelésére. Ez a növekvő érdeklődés azonban azt is jelenti, hogy a wellness piac zsúfolttá válik, ezért elengedhetetlen, hogy a szállodai marketingen belül a wellness marketinget stratégiailag kezeljük.
A legjobb szállodai közösségi média marketing 2022-ben
A szállodai közösségi média marketing kulcsfontosságú a láthatóság növelésében, a közvetlen foglalások fellendítésében és a márkaismertség javításában. Azzal, hogy egyre több vendég lép rendszeresen interakcióba a közösségi médiával, és kap inspirációt a következő utazásához, ez minden marketingstratégia szerves részévé vált.
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!