Hotel marketing stratégia felépítése; Hotel marketing stratégia lépései; Hotel marketing stratégia lépésről lépésre; Hotel marketing stratégia fontossága

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > hotel-marketing-strategia > Hotel marketing stratégia az alapoktól

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hotel marketing stratégia az alapoktól


2022/06/24
Szeder

A marketing stratégia célja, így a hotel marketing stratégiáját illetően is, hogy hosszútávra adjon nekünk választ arra mit? és hogyan? csináljunk. Legfőbb cél, hogy a felmérést olyan irányba tudjuk átalakítani, amit a piac igénye megkíván. Mind ezt a versenytársaknál hatékonyabb kielégítéssel. Mutatjuk is hogyan építsd fel hoteled marketing stratégiáját, hogy az kifizetődő legyen.

Hotel marketing stratégia tervezése

Tűzz ki célokat

Gondolkodj el, vállalkozásod adott szakaszában mit szeretnél erősíteni, miben szeretnél fejlődni. Mi a fontos? A bevételt szeretnéd növelni, vagy a foglalások számát, vagy a marketingre irányuló kiadásokat? Mindenképp meg kell határozni egy üzleti célt annak érdekében, hogy hoteled marketing stratégiája ne csak működőképes, de hatékony is legyen.

Fókuszálj a célokra és célközönségedre

Persze hoteled marketing stratégiája több dologra is fókuszálhat egyszerre, azonban fontos ezt időszakokra bontani és azt meghatározni, hogy mi legyen a cél az adott időszakban. Ne akarjunk egyszerre csinálni mindent, legyünk türelmesek, lépésről lépésre így a hotel marketing stratégiája is sokkal kifizetődőbb lesz. Határozd meg azt is kiket akarsz elérni hiszen nem lehet mindenkit megszólítani próbálj egy szűkebb csoportot megcélozni, akik felé nyitni szeretnél. Ezzel el tudod kerülni, hogy hotelednek sikertelen marketing stratégiája legyen, hiszen nem lehet mindenki igényire odafigyelni. Határozd meg, kik a vetélytársaid, akik ellen versenyezel és mi az, amit el akarsz adni.



Kutass a piacon, ismerd meg ellenfeleid

A piackutatás fontos része egy hotel marketing stratégiának, hiszen meg kell ismernünk célközönségünket és azt, hogy ők milyen stílust, milyen közlési formát preferálnak. Ezekkel az adatokkal egy erős, versenyképes hotel marketing stratégiát tudsz felépíteni. Magát a piackutatást végezheted statisztikai táblázatokból, a Google-ba írt véleményekből. Akár fel is keresheted a versenytársak oldalát és az ott látott visszajelzéseket is elemezheted.

Figyelemfelkeltés a hotel marketing stratégiával

Légy kreatív! Manapság nehéz lekötni az embereket vagy elérni azt, hogy ne görgessék tovább a reklámot. Több módon is van lehetőségünk arra, hogy ezeket a tovább kattintásokat elkerüljük. Készítsünk kifejező, élénk színvilágú képeket, vagy panoráma képeket. A szöveg mellyel kapcsolatot teremtünk a potenciális vendégekkel legyen hiteles az arculatunkhoz. A lényeg, hogy egyszerű, de nagyszerű legyen, olyan, amit, ha te elolvasol, neked is kedved támad körbe nézni az oldalon.

Készíts költségvetést -Addíg nyújtózz ameddig a takaród ér

Talán a legkényesebb téma mind közül az anyagiak. Mind ezek ellenére a legfontosabb kérdés is egyben. Meg kell határozni, hogy mekkora összeget szánunk a marketingre. Hotel marketing stratégia beindításához egy olyan tőkét kell megadni, amely kezdetben minimálisan, de mindenre ad lehetőséget. A Google hirdetésekre, a Facebook hirdetésekre és így tovább. Időben rájövünk majd, hogy melyek azok, amik nagyobb érdekeltségi kört vonnak magában és melyekre kell több erőforrást biztosítani.

Természetesen a marketing táplálékláncának csúcsán álló a SEO-t sem szabad ki hagyni az előbb felsorolt pontok közül.

 

Tanácstalan vagy az első lépés megtételével kapcsolatban? Keresd a profikat bizalommal: Hotel marketing stratégia.



Hotel marketing stratégia



Legfrissebb cikkek


Milyen szabályok köteleznek, ha egy hotelben rendezvényeket is szeretnénk tartani?
A rendezvények szervezése és lebonyolítása során a szállodáknak számos jogi és biztonsági előírást kell betartaniuk, hogy biztosítsák a vendégek biztonságát és a zavartalan esemény lebonyolítását.
Így érj el több közvetlen foglalás a szállodádban 2. rész
Folytatjuk közvetlen foglalásokat segítő cikkünket, ha még nem olvastad el az első részt, akkor mindenképp tedd meg, ide kattintva: Így érj el több közvetlen foglalás a szállodádban 1. rész. Most pedig íme, a három legfontosabb ötletünk, amelyet figyelembe kell venni az extrák foglaláskori értékesítése során.
Így érj el több közvetlen foglalás a szállodádban 1. rész
A mai utazási piacon, ahol a nagy márkák és vállalatok dominálnak, a vásárlók egyre inkább a személyre szabást és az egyediséget keresik. Ez különösen igaz a szállásfoglalásokra is, ahol az Airbnb sikere rávilágított arra, hogy az utazók vágynak a sablonos szállodai élmények helyett valami autentikusabbra és emlékezetesebbre. Ha több közvetlen foglalást szeretnél elérni a szállodádban, akkor a marketingstratégiádnak ezt a változó igényt kell tükröznie. Hogyan emelkedhetsz ki a versenytársak közül, és hogyan győzheted meg a vendégeket, hogy kerüljék az online utazási irodák (OTA) használatát?  
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!