Mik a legjobb szállás marketing stratégiák? Mutatunk 7 bevált tippet!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > szallas-marketing-strategia > A 7 legjobb szállás marketing stratégia a foglalások számának növelésére

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A 7 legjobb szállás marketing stratégia a foglalások számának növelésére


2024/03/29
Novák Anna

A sikeres szállás marketing stratégia alapja a célközönség pontos ismerete, legyen szó belföldi vagy külföldi vendégekről. A kommunikáció és a választott csatornák is ennek megfelelően alakuljanak. A stratégia sikeréhez elengedhetetlenek a reális célok és azok mérhető nyomon követése. Egy igazán ütős stratégia nem csupán a foglalások számát pörgeti fel, de a márka presztízsét is magasra emeli, miközben képes alkalmazkodni a piaci szelek változó irányaihoz. Az alábbiakban bemutatásra kerülnek a piacról kiemelkedést biztosító leghatékonyabb módszerek.

szállás marketing stratégia

Ezeket a szállás marketing stratégiákat fogadd meg

 

A szállodamarketing stratégiád rugalmassága kulcsfontosságú a sikerhez. Alkalmazkodnia kell az évszakokhoz, az aktuális évhez és a piaci trendekhez. Íme a mai legfrissebb marketingstratégiák listája, amik segíthetnek elérni céljaidat:




1. Fektess a weboldalad SEO-jába


•    A weboldal optimalizálása elengedhetetlen a keresőmotorokban való jó helyezéshez, ahonnan a vendégek 75%-a érkezik.
•    Végezz kulcsszókutatást, és optimalizáld a weboldal tartalmát a releváns kulcsszavakkal.
•    Használj mobilbarát weboldalt, és ügyelj a gyors betöltési sebességre.
•    Építs linkeket a weboldaladra OTA-kkal és metakeresőmotorokkal való együttműködés révén.


2. Használd ki az adatok erejét


•    Elemezd a Google Analytics adatait a felhasználói viselkedés megértéséhez.
•    Használj ingatlankezelő rendszert a célcsoportok pontos meghatározásához.
•    Optimalizáld a készleteket és maximalizáld a profitot a szállodai árkezelő szoftverrel.
•    Az adatok alapján alakítsd ki a céljaidnak megfelelő marketingüzeneteket.


3. Határozd meg egyedi értékajánlatodat


•    Mi az, ami megkülönbözteti a szállodádat a versenytársaktól?
•    Használd ezt az információt a marketingüzenetekben, hogy kiemelkedj a tömegből.
•    A csúcsminőségű ügyfélszolgálat legyen az értékajánlat alapja.
•    Kínálj egyedi szolgáltatásokat és kedvezményeket a vendégeknek.


4. Jutalmazd a közvetlen foglalásokat


•    A közvetlen foglalások növelik a jövedelmezőséget.
•    Kínálj kedvezményeket, felminősítéseket vagy ajándékokat a közvetlenül foglaló vendégeknek.
•    Mutasd meg a vendégeknek, hogy értékeled a hűségüket.


5. Térképezd fel az ügyfél útját


•    Legyen jelen az ügyfél utazásának minden szakaszában.
•    Kínálj egyedi üzeneteket és stratégiákat az utazás minden fázisában.
•    Biztosíts kiváló ügyfélszolgálatot a bejelentkezéstől a kijelentkezésig.
•    Köszönj meg a vendégeknek a tartózkodásukat, és kérj visszajelzést.


6. Használd ki a közösségi médiát


•    Tegyél közzé vonzó tartalmat a közösségi médiában.
•    Növeld a márkaismertséget és a forgalmat a weboldaladra.
•    Használd a közösségi médiát ajánlatok és promóciók közzétételére.
•    Mutasd be a szálloda személyes oldalát a közösségi médiában.


7. Fektess be a foglalási csúcsszezonba


•    Határozd meg a főszezont, és fektess be több marketinget ebbe az időszakba.
•    Használd a múltbeli adatokat a forgalmas időszakok előrejelzéséhez.
•    Növeld a hirdetési költségkeretet a csúcsszezonban.


Következtetés


A sikeres szállás marketing stratégia a célközönség megértésén, a hatékony csatornák kiválasztásán és az egyedi értékajánlat kiemelésén alapul. A fenti stratégiák bevezetése segíthet a szálloda foglalási arányának növelésében, a márkaismertség építésében és a vendégelégedettség javításában.
Ne feledd, hogy a sikeres marketing stratégia folyamatos finomhangolást igényel. Kövesd nyomon a kampányaid eredményeit, és hajts végre változtatásokat a szükségességnek megfelelően.




Hotel marketing stratégia Hotelek, szállodák Keresőoptimalizálás, SEO Online marketing Online marketing hoteleknek Szálloda marketing



Legfrissebb cikkek


Milyen szabályok köteleznek, ha egy hotelben rendezvényeket is szeretnénk tartani?
A rendezvények szervezése és lebonyolítása során a szállodáknak számos jogi és biztonsági előírást kell betartaniuk, hogy biztosítsák a vendégek biztonságát és a zavartalan esemény lebonyolítását.
Így érj el több közvetlen foglalás a szállodádban 2. rész
Folytatjuk közvetlen foglalásokat segítő cikkünket, ha még nem olvastad el az első részt, akkor mindenképp tedd meg, ide kattintva: Így érj el több közvetlen foglalás a szállodádban 1. rész. Most pedig íme, a három legfontosabb ötletünk, amelyet figyelembe kell venni az extrák foglaláskori értékesítése során.
Így érj el több közvetlen foglalás a szállodádban 1. rész
A mai utazási piacon, ahol a nagy márkák és vállalatok dominálnak, a vásárlók egyre inkább a személyre szabást és az egyediséget keresik. Ez különösen igaz a szállásfoglalásokra is, ahol az Airbnb sikere rávilágított arra, hogy az utazók vágynak a sablonos szállodai élmények helyett valami autentikusabbra és emlékezetesebbre. Ha több közvetlen foglalást szeretnél elérni a szállodádban, akkor a marketingstratégiádnak ezt a változó igényt kell tükröznie. Hogyan emelkedhetsz ki a versenytársak közül, és hogyan győzheted meg a vendégeket, hogy kerüljék az online utazási irodák (OTA) használatát?  
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!