Tartalommarketing hoteleknek: Online marketing és tartalommarketing tippek hoteleknek a brand építéséhez

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > tartalommarketing-tippek-hoteleknek > Tartalommarketing tippek szállodáknak a brand építéséhez (2020)

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Tartalommarketing tippek szállodáknak a brand építéséhez (2020)


2020/04/22
HOM

Hallottad már azt a mondást, miszerint “A tartalom a király”? Az egyik legfontosabb állítás, amire egy hotel marketingeseként figyelned kell. Ha van némi tapasztalatod, tudod: a tartalommarketing a leghatékonyabb eszköze az online marketingnek, ez pedig a turizmusmarketingre különösen igaz. Nagyszerű eszközei a vendégek bevonzásának, a remarketing listák gyűjtésének, sőt! Kiválóan hozzájárulhatnak az OTA-k közvetítői díjainak csökkentéséhez is. Persze nem mindegy, hogyan csinálod!

Tartalommarketing tippek

A mennyiség ne menjen a minőség rovására, de legyen rendszeres

Mindegy, hogy a képes, videós vagy írott tartalmakra gondolsz, mindig ügyelj a minőségre. Találd meg az arany középutat, és ne dőlj hátra hetekre azért, mert írtál egy jó tartalmat szállodád weboldalán található blogba. Légy rendszeres, határozd meg, hogy milyen időközönként kerülnek fel újabb és újabb tartalmak. Egyrészt. Másrészt, nem elég, ha egy tartalom szimplán jó, hiszen kiválónak kell lennie, ha szeretnéd lekörözni a konkurenciát.

 



Figyelj rá, mit mondanak rólad a közösségi média felületeken

Figyelj a márkás említésekre, igyekezz megtalálni az új trendeket, és ne vedd le a szemed a konkurenciáról sem. Mindig kísérd figyelemmel a szállodádról alkotott véleményeket, és ha egy probléma több alkalommal is előkerül, írj azzal kapcsolatban egy tartalmat weboldaladra is. Légy tehát naprakész.

 

Ismerd meg a vendégeidet

Persze nem szabad őket statisztikákként kezelni, CRM-ed (ügyfélkapcsolat-kezelő rendszered), valószínűleg telis tele van olyan információkkal róluk, amiket nem hasznosítasz eléggé. Fektess nagy figyelmet a panaszokra, véleményekre, vendégeid adataira, és elemezd weboldalad és közösségi média felületed analitikai eszközeit is. Ha a szállodád felnőttbarát, de Facebook oldalad követőinek nagy része 14 év alatti, ott valami probléma lehet, méghozzá talán a tartalmakkal, amiket megosztasz.

 

Figyeld a versenytársaidat

Lehetőleg folyamatosan. Nézd meg, ők mit és hogyan csinálnak, mérd fel a felhasználók reakcióit és azonosítsd a velük szemben megfogalmazott problémákat. Hidd el, ezek mind-mind segítségedre lesznek hogy kitaláld, hogyan és mit rédemes kommunikálnod. Feljegyezheted a trendeket, a legnépszerűbb tartalomtípusokat, és a versenytársaid influencerekkel való együttműködésének sikereit/sikertelenségét.

 

Végezz kulcsszókutatást, foglalkozz a SEO-val

A keresőoptimalizálás, vagy más néven SEO alapja nem más, mint a tartalommarketing. Ahhoz azonban, hogy valóban potenciális vendégeidet érd el, meg kell találnod azokat a kifejezéseket, amelyekre nagy eséllyel keresnek, és tartalmaidat azokra kell optimalizálnod.

 

Mindig legyen egy jó címed

Hiába egetrengető a tartalmad, ha a cím annyira unalmas, hogy senki sem kattintana rá. Nem azt mondjuk, hogy kattintásvadász, esetleg 0 valóságtartalmú címeket írj, de próbáld minél szembetűnőbbé tenni azokat. Azok a címek, amik számokat vagy éppen zárójeleket tartalmaznak, általában nagyobb figyelmet kapnak az egyszerűbbeknél, de érdemes kísérletezned, mit szeret a célközönséged.

 

Igyekezz naprakész lenni

Nem könnyű feladat, de próbálj lépést tartani a trendekkel. Talán emlékszel még, amikor az Instagrammot a Facebook kistestvéreként, a tinédzserek játszótereként aposztrofálták, majd néhány hónapon belül a turizmusmarketing viralitásából is fakadóan az egyik legfontosabb felülete lett hoteled online marketing kommunikációjának. Ez alapján nem lenne butaság azonnal elvetni például a TikTokot?
 




Hotel marketing stratégia Hotelek, szállodák Keresőoptimalizálás, SEO



Legfrissebb cikkek


A 7 legjobb szállás marketing stratégia a foglalások számának növelésére
A sikeres szállás marketing stratégia alapja a célközönség pontos ismerete, legyen szó belföldi vagy külföldi vendégekről. A kommunikáció és a választott csatornák is ennek megfelelően alakuljanak. A stratégia sikeréhez elengedhetetlenek a reális célok és azok mérhető nyomon követése. Egy igazán ütős stratégia nem csupán a foglalások számát pörgeti fel, de a márka presztízsét is magasra emeli, miközben képes alkalmazkodni a piaci szelek változó irányaihoz. Az alábbiakban bemutatásra kerülnek a piacról kiemelkedést biztosító leghatékonyabb módszerek.
A szállás marketing titka: így töltsd meg a szállodádat vendégekkel
Ebben a blogban betekintést nyerhetsz a szállás marketing izgalmas világába, és minden szükséges eszközt megkapsz ahhoz, hogy magabiztosan navigálj ezen a területen. Stratégiák tárháza vár rád, amelyekkel megelőzheted a versenytársaidat, és még a gondolatukban sem merül fel más szálláshely választása a leendő vendégeidnek. Kezdhetjük?
Mi az a hotel marketing audit és miért van rá szükségem?
Egy olyan versenyképes iparágban, mint a szállodaipar a sikerhez több kell kényelmes ágyaknál. A marketing audit feltárja a stratégia erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeket és fenyegetéseket. Növeld bevételeidet, javítsd hatékonyságodat, és emelkedj ki a tömegből!
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!