Tartalommarketing hoteleknek: Online marketing és tartalommarketing tippek hoteleknek a brand építéséhez

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Tartalommarketing tippek szállodáknak a brand építéséhez (2020)

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Tartalommarketing tippek szállodáknak a brand építéséhez (2020)


2020/04/22
HOM

Hallottad már azt a mondást, miszerint “A tartalom a király”? Az egyik legfontosabb állítás, amire egy hotel marketingeseként figyelned kell. Ha van némi tapasztalatod, tudod: a tartalommarketing a leghatékonyabb eszköze az online marketingnek, ez pedig a turizmusmarketingre különösen igaz. Nagyszerű eszközei a vendégek bevonzásának, a remarketing listák gyűjtésének, sőt! Kiválóan hozzájárulhatnak az OTA-k közvetítői díjainak csökkentéséhez is. Persze nem mindegy, hogyan csinálod!

Tartalommarketing tippek

A mennyiség ne menjen a minőség rovására, de legyen rendszeres

Mindegy, hogy a képes, videós vagy írott tartalmakra gondolsz, mindig ügyelj a minőségre. Találd meg az arany középutat, és ne dőlj hátra hetekre azért, mert írtál egy jó tartalmat szállodád weboldalán található blogba. Légy rendszeres, határozd meg, hogy milyen időközönként kerülnek fel újabb és újabb tartalmak. Egyrészt. Másrészt, nem elég, ha egy tartalom szimplán jó, hiszen kiválónak kell lennie, ha szeretnéd lekörözni a konkurenciát.

 



Figyelj rá, mit mondanak rólad a közösségi média felületeken

Figyelj a márkás említésekre, igyekezz megtalálni az új trendeket, és ne vedd le a szemed a konkurenciáról sem. Mindig kísérd figyelemmel a szállodádról alkotott véleményeket, és ha egy probléma több alkalommal is előkerül, írj azzal kapcsolatban egy tartalmat weboldaladra is. Légy tehát naprakész.

 

Ismerd meg a vendégeidet

Persze nem szabad őket statisztikákként kezelni, CRM-ed (ügyfélkapcsolat-kezelő rendszered), valószínűleg telis tele van olyan információkkal róluk, amiket nem hasznosítasz eléggé. Fektess nagy figyelmet a panaszokra, véleményekre, vendégeid adataira, és elemezd weboldalad és közösségi média felületed analitikai eszközeit is. Ha a szállodád felnőttbarát, de Facebook oldalad követőinek nagy része 14 év alatti, ott valami probléma lehet, méghozzá talán a tartalmakkal, amiket megosztasz.

 

Figyeld a versenytársaidat

Lehetőleg folyamatosan. Nézd meg, ők mit és hogyan csinálnak, mérd fel a felhasználók reakcióit és azonosítsd a velük szemben megfogalmazott problémákat. Hidd el, ezek mind-mind segítségedre lesznek hogy kitaláld, hogyan és mit rédemes kommunikálnod. Feljegyezheted a trendeket, a legnépszerűbb tartalomtípusokat, és a versenytársaid influencerekkel való együttműködésének sikereit/sikertelenségét.

 

Végezz kulcsszókutatást, foglalkozz a SEO-val

A keresőoptimalizálás, vagy más néven SEO alapja nem más, mint a tartalommarketing. Ahhoz azonban, hogy valóban potenciális vendégeidet érd el, meg kell találnod azokat a kifejezéseket, amelyekre nagy eséllyel keresnek, és tartalmaidat azokra kell optimalizálnod.

 

Mindig legyen egy jó címed

Hiába egetrengető a tartalmad, ha a cím annyira unalmas, hogy senki sem kattintana rá. Nem azt mondjuk, hogy kattintásvadász, esetleg 0 valóságtartalmú címeket írj, de próbáld minél szembetűnőbbé tenni azokat. Azok a címek, amik számokat vagy éppen zárójeleket tartalmaznak, általában nagyobb figyelmet kapnak az egyszerűbbeknél, de érdemes kísérletezned, mit szeret a célközönséged.

 

Igyekezz naprakész lenni

Nem könnyű feladat, de próbálj lépést tartani a trendekkel. Talán emlékszel még, amikor az Instagrammot a Facebook kistestvéreként, a tinédzserek játszótereként aposztrofálták, majd néhány hónapon belül a turizmusmarketing viralitásából is fakadóan az egyik legfontosabb felülete lett hoteled online marketing kommunikációjának. Ez alapján nem lenne butaság azonnal elvetni például a TikTokot?
 




Hotel marketing stratégia Hotelek, szállodák Keresőoptimalizálás, SEO



Legfrissebb cikkek


SEO hoteleknek: teljes hotel SEO útmutató 2023-ra
Ebben a digitális korban egy szálloda weboldalának a hiánya az egyik leggyorsabb módja a hitelesség és az üzlet elvesztésének. De akkor ezek szerint elég egy jól megtervezett weboldal ahhoz, ami vonzza ezeket a vendégeket? Nem igazán! Nem titok, hogy látogatóid a keresőmotorokból kerülnek a weboldalra. Ez azt jelenti, hogy szállodai weboldaladnak magasabb helyen kell szerepelnie a keresőkben, hogy potenciális ügyfeleket szerezzen és végül vendégeiddé tegye őket. Itt kerül a képbe az a bizonyos hotel SEO. Ez a cikk egy teljeskörű útmutató lesz a szállodai keresőoptimalizálás megértéséhez, valamint a versenyhelyzetben való kiemeléshez. 
Hogyan készítsünk hatékony weboldalt hotelünknek, amely több közvetlen foglalást tesz lehetővé
Nem egészen mondok újat azzal, hogy ha hatékonyabban akarsz szállodai szobát értékesíteni, alapvető fontosságú a weboldal – az online jelenlét. Ha a célközönséged a világ – márpedig manapság –, hogyan lenne lehetséges, hogy a világ másik feléből érkező – vagy akár egy 1000 km-re élő – ügyfél a turistaszállásait anélkül találja meg, hogy az online kirakatot, weboldalként is ismert?
Különféle szállástípusok és azok kihasználása a szállodaüzemeltetési stratégiához
A szállodatulajdonosok vagy a vendéglátóipari szakemberek számára elengedhetetlen, hogy alaposan ismerjék a különböző típusú szálláshelyeket. Így felfegyverkezve ki tudják elégíteni vendégeik sokrétű igényeit, és felejthetetlen élményt nyújt számukra. A különféle szálláslehetőségek nem csak hozzáadott értéket adnak hoteled számára, hanem segít abban, hogy kitűnjön a versenyképes turisztikai ágazatban.
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!