szállodai marketing hoteleknek; szállodai marketing kezdőknek; szállodai marketing a wellnesshez; szállodai marketing tanácsok; szállodai marketing tippek; szállodai marketing 2022-ben

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Szállodai marketing -Hogyan érd el a wellness kedvelőit

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Szállodai marketing -Hogyan érd el a wellness kedvelőit


2022/09/01
Juhász Nóra Szederke

Napjaink „wellness fogyasztói” aktívan kapcsolatba lépnek olyan holisztikus termékeket és szolgáltatásokat kínáló márkákkal, amelyek fizikai és mentális egészségük, valamint általános megjelenésük javítását ígérik. A fogyasztói érdeklődés növekedésével az egészségügyi és wellness márkáknak bőven van lehetőségük nagyobb közönség vonzására és bevételeik növelésére. Ez a növekvő érdeklődés azonban azt is jelenti, hogy a wellness piac zsúfolttá válik, ezért elengedhetetlen, hogy a szállodai marketingen belül a wellness marketinget stratégiailag kezeljük.

szállodai marketing mindenkinek

Szállodai marketing: A „wellness fogyasztó” megértése

Általában a nők jutnak eszünkbe, amikor az emberek a tipikus egészségügyi és wellness fogyasztói személyiségre gondolnak. Míg a fogyasztói vásárlási döntések 85%-át a nők hozzák meg, meg fogsz lepődni, ha megtudod, hogy a férfiak az elmúlt évben sokkal jobban elkötelezték magukat a wellness-szektorban. Mivel ez a tendencia tovább növekszik, a szállodai marketing sikeres működőképességéhez 360 fokos rálátást kell kapniuk a szállodáknak az egészséggel kapcsolatos fogyasztói tevékenységekre, hogy versenyképesek maradjanak.

 



Hogyan találd meg a célközönséged szállodai marketinggel

A megfelelő tartalomstratégia elengedhetetlen a feltörekvő szállodai marketing wellness része számára. Miért? Wellnessezni szerető ügyfeleid megbízható információk után kutatják az internetet olyan termékekről és szolgáltatásokról, amelyek javíthatják a pihenésük során eltöltött időt és támogatják őket abban, hogy gyakori látogatók legyenek szállodádban. Egy releváns wellness marketingstratégia megvalósítása több ügyfelet vonz és alakít át visszatérő törzsvendégekké.

 

Értsd meg a célközönséged szállodai marketingeden keresztül

Amint arra korábban utaltunk, annak megértése, hogy mi motiválja a fogyasztókat, elengedhetetlen ahhoz, hogy olyan üzeneteket fejlesszünk ki, amelyek rezonálnak velük. Nem elég a termék egyetlen aspektusával foglalkozni. Szállodai marketingedben vedd figyelembe a fogyasztó jólétének mentális, fizikai, lelki, érzelmi és környezeti tényezőit. Például, ha egy a wellness kezelés során használt termék teljesen természetes, organikus, etikus eredetű összetevőket tartalmaz, akkor valószínűleg egy fiatalabb közönséget célozhatsz meg szállodai marketingeddel, akik értékelik a tiszta termékeket és a nem ártalmas márkákat. Először keltsd fel az érdeklődést, majd készíts ismertőt a termék jellemzőiről és előnyeiről szóló világos, tömör információkkal. Végül szállodai marketinged cselekvésre kell, hogy késztesse a felhasználókat.

 

Erős márkastratégia kidolgozása

Hozd létre saját márkád, ami téged egyedivé és összehasonlíthatatlanná tesz, akár szállodai marketingen keresztül. Az erős márkastratégia az egyedi fogyasztói típusok alapos megértésével kezdődik. Miután megtaláltad a célközönséged és meg is ismerted őket, világos képet kapsz arról, hogy mi motiválja őket, hol töltik idejüket az interneten, és milyen típusú tartalommal lépnek kapcsolatba a legnagyobb valószínűséggel. Ehhez a legjobb és legideálisabb platform a közösségi média, amelyen szállodai marketingeddel nagyobb közönség elérésével ki is szűrheted célközönséged. Íme néhány statisztika miért éri meg a szállodai marketing a közösségi média oldalakon való részvételét.

  • Közösségi média kampányok a releváns csatornákon: a márkarajongók 44%-a követi a márkákat a Facebookon, és 39%-uk ajánlott valamilyen terméket vagy szolgáltatást a közösségi médiában.
  • Digitális kommunikáció: A márkarajongók 51%-a e-mailes kommunikációról, sajtóközleményről, versenyről stb. számolt be, amelyek hatására utoljára vásárolt márkaterméket vagy szolgáltatást.
  • Speciális termékbejelentések és online hirdetések: A márkarajongók 28%-a arról számolt be, hogy az online hirdetések utoljára márkaterméket vagy szolgáltatást vásároltak.

 

Ha kihasználnád szállodád wellness részlegének adottságait marketingedhez, de nem tudod hogyan kezdj bele, keress minket bizalommal: Szállodai marketing



Szálloda marketing



Legfrissebb cikkek


Szállodai marketing eszköz -A legjobb idő a Facebook-bejegyzéshez
Ezzel a szállodai marketing eszközzel foglalkozó kérdés, hogy mi a legalkalmasabb időpont a Facebookon való közzétételre, szintén ilyen sokoldalú megközelítést igényel. Számtalan tanulmány létezik különböző kritériumokon, például elkötelezettségi adatokon, szakértői véleményeken és egyebeken. Hogyan kaphatsz tehát egyértelmű választ vállalkozásod számára? Ebben a bejegyzésben segíteni fogunk a szállodai marketing eszközeid eredményeinek elemzésében, hogy megtaláld a megfelelő kiindulási alapvonalat, majd megmutatjuk, hogyan finomíthatsz tovább egészen a legjobb időpontig, amikor a Facebookon, ha közzé teszel valamit, annak valós sikeres és elérési aránya is lesz.
Szállodai marketing -Hogyan érd el a wellness kedvelőit
Napjaink „wellness fogyasztói” aktívan kapcsolatba lépnek olyan holisztikus termékeket és szolgáltatásokat kínáló márkákkal, amelyek fizikai és mentális egészségük, valamint általános megjelenésük javítását ígérik. A fogyasztói érdeklődés növekedésével az egészségügyi és wellness márkáknak bőven van lehetőségük nagyobb közönség vonzására és bevételeik növelésére. Ez a növekvő érdeklődés azonban azt is jelenti, hogy a wellness piac zsúfolttá válik, ezért elengedhetetlen, hogy a szállodai marketingen belül a wellness marketinget stratégiailag kezeljük.
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!