Tényleg számít az idő a szállodai marketing eszköz esetében, a Facebookon?
Igen, az időzítés számít, főleg a szállodai marketing eszközök alkalmazása esetében. Meg kell ragadnia a bejegyzésednek a célközönséget, abban az időpontban, amikor aktívak a Facebookon, hogy növelje annak esélyét, hogy elköteleződik a tartalmaddal. És szükséged van erre az elköteleződésre, mert (a bizalom, a kapcsolatok és a közönség építésén kívül) ez a legjobb módja annak, hogy felkeltsd, nem csak az általad követett emberek, hanem a Facebook-algoritmus figyelmét is.
Miért számít az idő a Facebookon való közzétételre
Az említett algoritmus egy szabadalmaztatott képlet, amely minden bejegyzést pontoz, hogy eldöntse, ki fogja látni az adott bejegyzést. A pontszám azon alapul, hogy a Facebook szerint melyik tartalom a legrelevánsabb az egyes felhasználók számára, és a végső cél, hogy hosszabb ideig az oldalon maradjanak. Noha a képlet aprólékos részleteit szigorúan őrzik, tudjuk, hogy három összetevőből áll ahhoz, hogy szállodai marketing eszközeid sikeresek legyenek:
Ki tette közzé:
Az algoritmus automatikusan megmutatja neked az ismerőseid bejegyzéseit, mielőtt a nem barátoktól származó bejegyzéseket, amelyekről úgy gondolja, hogy tetszeni fognak.
A felhasználó által preferált tartalom:
A Facebook tudja, hogy az egyes felhasználók milyen típusú tartalommal (fotók, videók, életek, szöveg stb.) lépnek kapcsolatba a legvalószínűbben korábbi viselkedésük alapján. Előnyben részesíti az egyes felhasználók által preferált tartalomtípusokat a hírfolyamában.
A bejegyzés elköteleződése:
Az elkötelezettség azt jelenti, hogy a bejegyzés hány interakciót (lájkolást, megjegyzést, mentést, megosztást) kapott már.
A legjobb szállodai marketing eszköz és az idő a Facebookon való közzétételre pedig...
Az első lépés ebben a szállodai marketing eszköz esetében az ezzel kapcsolatos legfrissebb információforrások azonosítása. Ahogyan az is, nem csak a SERP legmagasabb rangú bejegyzései, hanem a legutóbb közzétett tanulmány is eredeti adatokkal.
Eljött a legjobb idő a szállodai marketing eszköz alkalmazásához
Az aktivitási statisztikákon vagy a piac viselkedésén alapuló közzététel nem veszi figyelembe az egyedi célközönséget. Éppen ezért a legjobb szállodai marketing eszköz és módszer az mindig a kutatás, amit te végzel a követőiden, konkrét ügyfeleiden.
Szállodai marketing eszköz -Használd te is a Facebook Insights alkalmazást
A Facebook beépített analitikai platformja az általad választott paraméterek és jellemzők alapján megmondja, hogy a közönséged a hét folyamán melyik nap a legaktívabb, és mikor. Tekintsd vissza korábbi bejegyzéseidet is, amelyek komoly, magas számú érdeklődést váltottak ki, és nézd meg, hogy voltak-e minták a közzétételi napokban vagy időpontokban.
Szállodai marketing eszköz -Végezz saját piackutatást
Ha az Insights nem adja meg a szükséges információkat, alkalmazz egy másik szállodai marketing eszközt és végezd el saját ügyfélkutatásod a legspecifikusabb, személyre szabott eredmények érdekében. Ennek nem kell bonyolultnak lennie. Kínálj vásárlóidnak 10% kedvezményt a következő rendelésükből, ha kitöltenek egy kérdőívet. Tegyél fel egyszerű, feleletválasztós kérdéseket arról, hogy mit szeretnének látni a Facebookon, és mikor a legaktívabbak az oldalon. Ezt a kérdőívet leszűkítheted a célcsoportodra is akár korosztály vagy generációs hovatartozás szerint is. Ezeknek az adatoknak az elemzésével pedig egy pontosabb képet kapsz arról, mikor érdemes a bejegyzéseket közzé tenned úgy, hogy annak konverziója jó legyen.
Szállodai marketing eszköz -Ha minden más nem sikerül
Ha ez a fajta szállodai marketing eszköz túlnyomó, még mindig van lehetőséged kipróbálni a KISS (keep it super simple) módszert. Posztolj akkor amikor neked az a legideálisabb. Ezután egy hónapig kövesd a bejegyzéseid, hogyan alakulnak a nézettségei és mennyire kedvelték azt. Összesíts egy hónapra, majd annak a végén nézd meg a legjobban teljesítőket, hogy van-e közös pont a közzétételi időkkel kapcsolatban. Folytassa a bejegyzéseket abban az időben, hogy lásd, magas marad-e az elkötelezettség, ha nem, állítsd be ennek megfelelően.