sállodai marketing eszköz a Facebookon; szállodai marketing eszköz profiktól; szállodai marketing eszközök; szállodai marketing eszközök kezdőknek; szállodai marketing eszköz hoteleknek; szállodai marketing eszköz 2022-ben

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > szallodai-marketing-eszkoz > Szállodai marketing eszköz -A legjobb idő a Facebook-bejegyzéshez

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Szállodai marketing eszköz -A legjobb idő a Facebook-bejegyzéshez


2022/09/13
Juhász Nóra Szederke

Ezzel a szállodai marketing eszközzel foglalkozó kérdés, hogy mi a legalkalmasabb időpont a Facebookon való közzétételre, szintén ilyen sokoldalú megközelítést igényel. Számtalan tanulmány létezik különböző kritériumokon, például elkötelezettségi adatokon, szakértői véleményeken és egyebeken. Hogyan kaphatsz tehát egyértelmű választ vállalkozásod számára? Ebben a bejegyzésben segíteni fogunk a szállodai marketing eszközeid eredményeinek elemzésében, hogy megtaláld a megfelelő kiindulási alapvonalat, majd megmutatjuk, hogyan finomíthatsz tovább egészen a legjobb időpontig, amikor a Facebookon, ha közzé teszel valamit, annak valós sikeres és elérési aránya is lesz.

szállodai marketing eszköz a közöségi médiában

Tényleg számít az idő a szállodai marketing eszköz esetében, a Facebookon?

Igen, az időzítés számít, főleg a szállodai marketing eszközök alkalmazása esetében. Meg kell ragadnia a bejegyzésednek a célközönséget, abban az időpontban, amikor aktívak a Facebookon, hogy növelje annak esélyét, hogy elköteleződik a tartalmaddal. És szükséged van erre az elköteleződésre, mert (a bizalom, a kapcsolatok és a közönség építésén kívül) ez a legjobb módja annak, hogy felkeltsd, nem csak az általad követett emberek, hanem a Facebook-algoritmus figyelmét is.

 



Miért számít az idő a Facebookon való közzétételre

Az említett algoritmus egy szabadalmaztatott képlet, amely minden bejegyzést pontoz, hogy eldöntse, ki fogja látni az adott bejegyzést. A pontszám azon alapul, hogy a Facebook szerint melyik tartalom a legrelevánsabb az egyes felhasználók számára, és a végső cél, hogy hosszabb ideig az oldalon maradjanak. Noha a képlet aprólékos részleteit szigorúan őrzik, tudjuk, hogy három összetevőből áll ahhoz, hogy szállodai marketing eszközeid sikeresek legyenek:

Ki tette közzé:

Az algoritmus automatikusan megmutatja neked az ismerőseid bejegyzéseit, mielőtt a nem barátoktól származó bejegyzéseket, amelyekről úgy gondolja, hogy tetszeni fognak.

A felhasználó által preferált tartalom:

A Facebook tudja, hogy az egyes felhasználók milyen típusú tartalommal (fotók, videók, életek, szöveg stb.) lépnek kapcsolatba a legvalószínűbben korábbi viselkedésük alapján. Előnyben részesíti az egyes felhasználók által preferált tartalomtípusokat a hírfolyamában.

A bejegyzés elköteleződése:

Az elkötelezettség azt jelenti, hogy a bejegyzés hány interakciót (lájkolást, megjegyzést, mentést, megosztást) kapott már.

 

A legjobb szállodai marketing eszköz és az idő a Facebookon való közzétételre pedig...

Az első lépés ebben a szállodai marketing eszköz esetében az ezzel kapcsolatos legfrissebb információforrások azonosítása. Ahogyan az is, nem csak a SERP legmagasabb rangú bejegyzései, hanem a legutóbb közzétett tanulmány is eredeti adatokkal.

 

Eljött a legjobb idő a szállodai marketing eszköz alkalmazásához

Az aktivitási statisztikákon vagy a piac viselkedésén alapuló közzététel nem veszi figyelembe az egyedi célközönséget. Éppen ezért a legjobb szállodai marketing eszköz és módszer az mindig a kutatás, amit te végzel a követőiden, konkrét ügyfeleiden.

 

Szállodai marketing eszköz -Használd te is a Facebook Insights alkalmazást

A Facebook beépített analitikai platformja az általad választott paraméterek és jellemzők alapján megmondja, hogy a közönséged a hét folyamán melyik nap a legaktívabb, és mikor. Tekintsd vissza korábbi bejegyzéseidet is, amelyek komoly, magas számú érdeklődést váltottak ki, és nézd meg, hogy voltak-e minták a közzétételi napokban vagy időpontokban.

 

Szállodai marketing eszköz -Végezz saját piackutatást

Ha az Insights nem adja meg a szükséges információkat, alkalmazz egy másik szállodai marketing eszközt és végezd el saját ügyfélkutatásod a legspecifikusabb, személyre szabott eredmények érdekében. Ennek nem kell bonyolultnak lennie. Kínálj vásárlóidnak 10% kedvezményt a következő rendelésükből, ha kitöltenek egy kérdőívet. Tegyél fel egyszerű, feleletválasztós kérdéseket arról, hogy mit szeretnének látni a Facebookon, és mikor a legaktívabbak az oldalon. Ezt a kérdőívet leszűkítheted a célcsoportodra is akár korosztály vagy generációs hovatartozás szerint is. Ezeknek az adatoknak az elemzésével pedig egy pontosabb képet kapsz arról, mikor érdemes a bejegyzéseket közzé tenned úgy, hogy annak konverziója jó legyen.

 

Szállodai marketing eszköz -Ha minden más nem sikerül

Ha ez a fajta szállodai marketing eszköz túlnyomó, még mindig van lehetőséged kipróbálni a KISS (keep it super simple) módszert. Posztolj akkor amikor neked az a legideálisabb. Ezután egy hónapig kövesd a bejegyzéseid, hogyan alakulnak a nézettségei és mennyire kedvelték azt. Összesíts egy hónapra, majd annak a végén nézd meg a legjobban teljesítőket, hogy van-e közös pont a közzétételi időkkel kapcsolatban. Folytassa a bejegyzéseket abban az időben, hogy lásd, magas marad-e az elkötelezettség, ha nem, állítsd be ennek megfelelően.

 

Kérdésed van ne habozz, nehogy az időzítésen menjen kárba! Keress minket bizalommal: Szállodai marketing eszköz



Szálloda marketing



Legfrissebb cikkek


Így számítsd ki szállodád vendégszerzési költségeit
A vendégszerzés költsége (VK) elsőre egy meglehetősen egyszerű mutatónak hangzik, amivel a legtöbb szállodatulajdonos fejből fújna, valójában azonban ennél összetettebb a helyzet. A különböző vendégtípusok konvertálása eltérő költségekkel jár, és ezek a költségek általában különböző részlegek között oszlanak szét, így nagyon nehéz pontosan nyomon követni őket.  
Rendezvényhelyszín-marketing - A meghatározó online útmutató
Mi kell ahhoz, hogy hotelem, éttermem a holtidőszakokban is tele legyen? A rendezvényhelszín marketing megoldja ezt a problémát. Íme a siker kulcsa!
A nagy szállodaüzemeltetés-menedzsment útmutató
Mi az a szállodaüzemeltetés-menedzsment? Melyek a szállodaüzemeltetés-menedzsment területei? Miért olyan fontos a szállodaüzemeltetés menedzselése? A szállodaüzemeltetés-menedzsmentet elősegítő eszközök és stratégiák.
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!

Kérje ajánlatunkat!