Frissíts tájékoztató üzeneteiden
A korlátozások jelentős részét egyre több országban feloldották, nagyobb rugalmasságot biztosítva az utazók számára. Egyes területeken azonban még mindig vannak korlátozások, míg másokon nem. Ez zavaróvá és stresszessé teheti az utazást, növelve a már meglévő alacsony önbizalmat és támogatási igényt az üdülések foglalásakor. Ezen a nyáron helyezd a hangsúlyt a legfontosabb hotel online marketing eszközökre egészen a korlátozásokról a bizalomépítésre és az utazók aggodalmának enyhítésére.
A potenciális vendégek számára kihívást jelenthet a legpontosabb információk megszerzése. A Covid utáni utazók többségénél gyakori, hogy stresszesnek érzi magát, és segítő kézre van szüksége nemzetközi utazások foglalásakor. Ráadásul, mivel az utazási környezet még mindig instabil, az emberek rugalmas foglalásokat és engedékeny lemondási feltételeket is elvárnak. Győződj meg arról a legfontosabb hotel online marketing eszközökről és azok megfelelő működéseiről, amelyeken keresztül a vendégekkel kommunikálsz, a weboldaladról és a közösségi oldalaidról! Fontod, hogy webhelyed naprakészen tartalmazza a pontos információkat, például a helyi tömegközlekedéssel kapcsolatban és a frissített lemondási szabályzatokra vonatkozó előírásokat.
Emeld ki a különleges ajánlatokat és eseményeket
Használd weboldalad, hogy vonzó nyári utalványokat kínálj a közvetlen foglalást végzőknek. Ne feledd az egyik legfontosabb hotel online marketing eszköze ennek a közösségi média, amin keresztül reklámozhatod az oldaladon szereplő kedvezményeket. Az online technológia segítségével gondoskodhatsz arról, hogy az élmény zökkenőmentes maradjon a látogatók számára. Íme néhány ötlet arra vonatkozóan, hogyan használhatod a legfontosabb hotel online marketing eszközöket mind ezt egy csomag tartalmába beépítve, ami garantáltan kapós lesz a nyárra.
Legfontosabb hotel online marketing eszközök:
- Célzott ajánlatok.
Nyári témájú ajánlatokkal vagy utalványokkal adj okot ideális vásárlójának, hogy szállodádat válassza vakációjához. Az emberek valami mást élveznek. Ha gyermekes családokat célzol meg, a gyermekprogramokkal teli nyári tematikus csomagok felhívhatják a családok figyelmét.
- Romantikus csomagok.
Kínálj a pároknak egy romantikus vacsorát a foglalásban. Ha a fő vendégtípus, akik egyben a célközönséget is jelentik a felnőttek, akkor ajánlj olyan tevékenységeket, mint például egy óceáni körutazás két személy számára, egy romantikus vitorlás kirándulás a tavon, vagy tervezzen egy finom koktélt vagy fagylalt utalványt, hogy megédesítse közvetlen foglalási élményét.
- Wellness csomagok.
Ha wellness-szolgáltatásokat kínálsz, máris kiemelted 2022 legnagyobb trendjét, amit az egyik legfontosabb hotel online marketing eszközök egyikévé alakíthatsz. Ügyelj arra, hogy ösztönözd az embereket arra, hogy a fürdőben eltöltött napot egészítsék ki a tartózkodásukkal, vagy akár egy éjszakázássá alakítsák a gyógyfürdői utazást.
- Hosszú távú ajánlatok.
A hosszú távú utazások az idei év legfontosabb hotel online marketing eszközei közé tartozik. A megnövekedett homeoffice munkavégzésnek és a munkahelyek rugalmasságnak köszönhetően sok távoli dolgozó választja úgy, hogy meleg helyeken dolgozik. Ez végtelen lehetőségeket biztosít a weboldalad kiemelhető ajánlataihoz. A gyors WiFi, a szobai szolgáltatások és a mosodai szolgáltatások mind vonzóak a hosszabb ideig tartó utazók számára. A foglalási folyamat során a legfontosabb hotel online marketing eszközök közül olyat is bevethetsz, amellyel arra ösztönözheted az ügyfeleket, hogy rugalmasak legyenek tartózkodásuk időpontjaival kapcsolatban.
- Helyi rendezvények.
Ha helyi események várhatók, például szabadtéri koncertek emeld ki ezeket a weboldaladon. Felajánlhatsz segítséget a foglalásokhoz is, ha szükséges az eseményen való részvételhez. Ha a szálloda közelében más létesítmények is találhatók, például vízi parkok vagy sportközpontok, akkor soron belüli üzenetküldéssel megoszthatsz egy promóciós kódot vagy kedvezményt, hogy a közvetlen foglalást végzők a lehető legtöbbet hozhassák ki ottlétükből.
Célozd meg az utolsó pillanatban történő foglalásokat
A nyáron általában sokkal közvetlenebb a foglalási időszak, sok vendég foglal szobát napokkal vagy néha órákkal az érkezés előtt. Kezdj el készülni a nyárra Az idei nyár remek lehetőség a szállodáknak arra, hogy néhány kemény év után új, lelkes és szabad utazásra kész ügyfeleket vonzanak. Ha úgy érzed még nem hoztad ki az eddigi nyári szezonból a maximumot használd gyakorlatban is a fent említett legfontosabb hotel online marketing eszközök egyikét.