legfontosabb hotel online marketing eszközök; legfontosabb hotel online marketing eszközök és tudnivalói; legfontosabb hotel online marketing eszközök a nyárra; legfontosabb hotel online marketing eszközök profiknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > A lefontosabb hotel online marketing eszközök a nyáron

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A lefontosabb hotel online marketing eszközök a nyáron


2022/07/26
Szeder
Sok szálloda nem tudja az évszakhoz szabni webhelyét ehelyett úgy dönt, hogy ugyanazt a dizájnt és ajánlatokat egész évben megtartja. De minden évszaknak megvan a maga dinamikája. A nyár már elindult indítsd el te is legfontosabb hotel online marketing eszközökkel szállodád weboldalát a szezonnak megfelelően!
a legfontosabb hotel online marketing eszközök az idei nyáron

Frissíts tájékoztató üzeneteiden

A korlátozások jelentős részét egyre több országban feloldották, nagyobb rugalmasságot biztosítva az utazók számára. Egyes területeken azonban még mindig vannak korlátozások, míg másokon nem. Ez zavaróvá és stresszessé teheti az utazást, növelve a már meglévő alacsony önbizalmat és támogatási igényt az üdülések foglalásakor. Ezen a nyáron helyezd a hangsúlyt a legfontosabb hotel online marketing eszközökre egészen a korlátozásokról a bizalomépítésre és az utazók aggodalmának enyhítésére.

A potenciális vendégek számára kihívást jelenthet a legpontosabb információk megszerzése. A Covid utáni utazók többségénél gyakori, hogy stresszesnek érzi magát, és segítő kézre van szüksége nemzetközi utazások foglalásakor. Ráadásul, mivel az utazási környezet még mindig instabil, az emberek rugalmas foglalásokat és engedékeny lemondási feltételeket is elvárnak. Győződj meg arról a legfontosabb hotel online marketing eszközökről és azok megfelelő működéseiről, amelyeken keresztül a vendégekkel kommunikálsz, a weboldaladról és a közösségi oldalaidról! Fontod, hogy webhelyed naprakészen tartalmazza a pontos információkat, például a helyi tömegközlekedéssel kapcsolatban és a frissített lemondási szabályzatokra vonatkozó előírásokat.



Emeld ki a különleges ajánlatokat és eseményeket

Használd weboldalad, hogy vonzó nyári utalványokat kínálj a közvetlen foglalást végzőknek. Ne feledd az egyik legfontosabb hotel online marketing eszköze ennek a közösségi média, amin keresztül reklámozhatod az oldaladon szereplő kedvezményeket. Az online technológia segítségével gondoskodhatsz arról, hogy az élmény zökkenőmentes maradjon a látogatók számára. Íme néhány ötlet arra vonatkozóan, hogyan használhatod a legfontosabb hotel online marketing eszközöket mind ezt egy csomag tartalmába beépítve, ami garantáltan kapós lesz a nyárra.

Legfontosabb hotel online marketing eszközök:

  • Célzott ajánlatok.

Nyári témájú ajánlatokkal vagy utalványokkal adj okot ideális vásárlójának, hogy szállodádat válassza vakációjához. Az emberek valami mást élveznek. Ha gyermekes családokat célzol meg, a gyermekprogramokkal teli nyári tematikus csomagok felhívhatják a családok figyelmét.

  • Romantikus csomagok.

Kínálj a pároknak egy romantikus vacsorát a foglalásban. Ha a fő vendégtípus, akik egyben a célközönséget is jelentik a felnőttek, akkor ajánlj olyan tevékenységeket, mint például egy óceáni körutazás két személy számára, egy romantikus vitorlás kirándulás a tavon, vagy tervezzen egy finom koktélt vagy fagylalt utalványt, hogy megédesítse közvetlen foglalási élményét.

  • Wellness csomagok.

Ha wellness-szolgáltatásokat kínálsz, máris kiemelted 2022 legnagyobb trendjét, amit az egyik legfontosabb hotel online marketing eszközök egyikévé alakíthatsz. Ügyelj arra, hogy ösztönözd az embereket arra, hogy a fürdőben eltöltött napot egészítsék ki a tartózkodásukkal, vagy akár egy éjszakázássá alakítsák a gyógyfürdői utazást.

  • Hosszú távú ajánlatok.

A hosszú távú utazások az idei év legfontosabb hotel online marketing eszközei közé tartozik. A megnövekedett homeoffice munkavégzésnek és a munkahelyek rugalmasságnak köszönhetően sok távoli dolgozó választja úgy, hogy meleg helyeken dolgozik. Ez végtelen lehetőségeket biztosít a weboldalad kiemelhető ajánlataihoz. A gyors WiFi, a szobai szolgáltatások és a mosodai szolgáltatások mind vonzóak a hosszabb ideig tartó utazók számára. A foglalási folyamat során a legfontosabb hotel online marketing eszközök közül olyat is bevethetsz, amellyel arra ösztönözheted az ügyfeleket, hogy rugalmasak legyenek tartózkodásuk időpontjaival kapcsolatban.

  • Helyi rendezvények.

Ha helyi események várhatók, például szabadtéri koncertek emeld ki ezeket a weboldaladon. Felajánlhatsz segítséget a foglalásokhoz is, ha szükséges az eseményen való részvételhez. Ha a szálloda közelében más létesítmények is találhatók, például vízi parkok vagy sportközpontok, akkor soron belüli üzenetküldéssel megoszthatsz egy promóciós kódot vagy kedvezményt, hogy a közvetlen foglalást végzők a lehető legtöbbet hozhassák ki ottlétükből.

Célozd meg az utolsó pillanatban történő foglalásokat

A nyáron általában sokkal közvetlenebb a foglalási időszak, sok vendég foglal szobát napokkal vagy néha órákkal az érkezés előtt. Kezdj el készülni a nyárra Az idei nyár remek lehetőség a szállodáknak arra, hogy néhány kemény év után új, lelkes és szabad utazásra kész ügyfeleket vonzanak. Ha úgy érzed még nem hoztad ki az eddigi nyári szezonból a maximumot használd gyakorlatban is a fent említett legfontosabb hotel online marketing eszközök egyikét.

Segítségre van szükséged? Keress minket bizalommal! Legfontosabb hotel online marketing eszközök



Hotelek, szállodák



Legfrissebb cikkek


Szállodai marketing eszköz -A legjobb idő a Facebook-bejegyzéshez
Ezzel a szállodai marketing eszközzel foglalkozó kérdés, hogy mi a legalkalmasabb időpont a Facebookon való közzétételre, szintén ilyen sokoldalú megközelítést igényel. Számtalan tanulmány létezik különböző kritériumokon, például elkötelezettségi adatokon, szakértői véleményeken és egyebeken. Hogyan kaphatsz tehát egyértelmű választ vállalkozásod számára? Ebben a bejegyzésben segíteni fogunk a szállodai marketing eszközeid eredményeinek elemzésében, hogy megtaláld a megfelelő kiindulási alapvonalat, majd megmutatjuk, hogyan finomíthatsz tovább egészen a legjobb időpontig, amikor a Facebookon, ha közzé teszel valamit, annak valós sikeres és elérési aránya is lesz.
Szállodai marketing -Hogyan érd el a wellness kedvelőit
Napjaink „wellness fogyasztói” aktívan kapcsolatba lépnek olyan holisztikus termékeket és szolgáltatásokat kínáló márkákkal, amelyek fizikai és mentális egészségük, valamint általános megjelenésük javítását ígérik. A fogyasztói érdeklődés növekedésével az egészségügyi és wellness márkáknak bőven van lehetőségük nagyobb közönség vonzására és bevételeik növelésére. Ez a növekvő érdeklődés azonban azt is jelenti, hogy a wellness piac zsúfolttá válik, ezért elengedhetetlen, hogy a szállodai marketingen belül a wellness marketinget stratégiailag kezeljük.
A legjobb szállodai közösségi média marketing 2022-ben
A szállodai közösségi média marketing kulcsfontosságú a láthatóság növelésében, a közvetlen foglalások fellendítésében és a márkaismertség javításában. Azzal, hogy egyre több vendég lép rendszeresen interakcióba a közösségi médiával, és kap inspirációt a következő utazásához, ez minden marketingstratégia szerves részévé vált.
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!