Ingyenes és könnyen használható Google-eszközök az idegenforgalom számára

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > ingyenes-es-konnyen-hasznalhato-eszkozok-az-idegenforgalom-szamara > Ingyenes és könnyen használható Google-eszközök az idegenforgalom számára

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Ingyenes és könnyen használható Google-eszközök az idegenforgalom számára


2021/02/02
Puskás Rékka

Napjainkra a Google vált a legfőbb keresőmotorrá, ez lett a fő fordító, vagy épp postafiók is, összeségében pedig társadalmi hálózattá vált. De ez még nem minden, a Google a vállalkozások számára is nagyon erőteljes erőforrás. Megmutatom, melyek a legjobb Google-eszközök az idegenforgalom és turizmus számára. 

Ingyenes és könnyen használható Google-eszközök

Google Cégem: Pozicionálás a foglalásnál

 

Ez egy nagyon fontos és elengedhetetlen felület nem csak a szállodák, hanem minden vállalkozás számára. Nincs értelme feltétlenül az első helyért küzdeni, amikor a felhasználó közvetlenül a Google segítségével keresi a cégedet. Azonban annak ellenére, hogy nincs értelme, a vállalatok mégis megteszik. A foglalás például a Google Adwords-ön arra törekszik, hogy az eredmények listáján az első helyek szerepeljenek, melyekkel a szállodák nem tudnak versenyezni. Így aztán a szállodák hátrébb szorulnak és akkor sem tudnak az első helyért harcolni, ha a felhasználók közvetlenül a nevükre keresnek. Mostanáig. A Google Cégem szolgáltatásba történő regisztráció nagyon gyors és egyszerű. Miután regisztrált, céged látható lesz.



 

Ha megfigyeled, a Google Cégem nélkül egyes szállodák meg sem jelennek az első eredményekben, mivel más vállalatok is küzdenek a legfelsőbb pozíciókért, gyakran hirdetésekkel. A Google Cégemnek köszönhetően azonban így az adott szálloda kiemelkedik, közvetlen linket mutat a hotel webhelyére – ez közvetlenebb foglalást jelent – és az elérhetőségei is jól láthatóan megjelennek.
Fontos megjegyezni, hogy a Google Cégem magában foglalja a korábbi Google Térkép helyeit. Miután megnyitsz egy fiókot a Google Cégem szolgáltatásban, használhatod az összes többi szakmai eszközt is. A Google ugyanis mindig optimalizálja az erőforrásait.

 

A Google Plus segít javítani a Google rangsorolását

 

A Google Cégem eszköz nem csak lehetővé teszi, hogy javíts a pozíciódon a Google találati listájában és növeld a webhelyedre irányuló közvetlen forgalmat, de automatikusan lehetőséged lesz együttműködni a Google Plus közösségi hálózattal is. Ez a közösségi platform egyben egy nagyon hatékonya eszköz a SEO pozicionálásához.

 

Habár az emberek gondolhatják azt, hogy ez majd idővel eltűnik, sose becsüld le ezt az internetes óriást. A Google Plus új kialakítása és a tartalmát megosztó közösségek létrehozása az elmúlt hónapokban újraindította ezt a közösségi hálózatot. Annak ellenére, hogy a számok tekintetében a Google Plus nem olyan fontos, mint a Facebook vagy a Twitter, adatokat kínál a szállodaipar számára.

 

Google Térkép, ahol meg kell jelenned

 

A felhasználók egyre gyakrabban keresik közvetlenül a Google Térképen egy cég, hotel nevét, annak címe helyett. Ha a szállodád megjelenik a Google Térképen, kapsz tíz pontot. Gondolj bele, a felhasználók olyan vállalatokat keresnek, melyek hozzájuk közel vannak. Épp ezért győződj meg róla, hogy a céged neve és a hozzá kapcsolódó iparág is megjelenik itt!

 

Hogyan jelensz meg a Google Térképen? Ha figyelembe veszed, amit fentebb írtam és már létrehoztad a Google Cégem fiókodat, akkor a vállalatod, hoteled automatikusan megjelenik a Google Térképen. Ellenőrizd, hogy az elérhetőségek pontosak-e, és ha nem, vagy neked nem tetsző információval találkozol, akkor vedd fel a kapcsolatot a Google-lel – mindig segítőkészek és udvariasak a válaszadás során.

 

Google Értesítő – Mit mondanak rólad?

 

Az online hírnév figyelés minden vállalatnak feladata. Bárki hozzáférhet az internethez, így ez egy roppant hatékony marketing eszköz. De ennek nem csak pozitív hatása van, hiszen rossz hírnevet is eredményezhet, ha nem kezeled megfelelően az online jelenlétedet. Nagyon fontos tudnod, hogy hol említenek meg és mit mond rólad a média. A Google Értesítő eszköz lehetővé teszi, hogy automatikusan értesítést kapj. Hozzáadhatod a céged nevét és a Google minden alkalommal küldeni fog egy értesítőt, amikor a vállalkozásod nevét megemlítik.

 

Google Trends, avagy az ügyfelek miről akarnak beszélni

 

A Google Trends lesz a kedvenc eszközöd, amikor tudni akarod, mi történik az interneten. Segít kideríteni, melyek a felkapott témák. A Google Trends szolgáltatásban egyszerre öt kifejezést hasonlíthatsz össze, és megnézheted, melyik a legkeresettebb. Ezáltal képes leszel a webes tartalmi stratégiád végrehajtására a felhasználók érdeklődése mentén.

 

Hozzá kell tenni, hogy a Google Trends nem a leghatékonyabb eszköz a Google keresési eredményeinek mérésére, de segítséget nyújt, ha nem vagy járatos az elemzésekben, és viszonylag alacsony költségek mellett szeretnéd elkezdeni a webes tartalmaid létrehozását. Ha mélyebben szeretnél elmerülni a webes analitikában, akkor használj ennél hatékonyabb eszközöket, mint például a Google Adwords, a Google Analytics vagy a Hubspot.




Hotel marketing stratégia Hotelek, szállodák Keresőoptimalizálás, SEO Online marketing hoteleknek Szálloda marketing Turizmus Turizmusmarketing



Legfrissebb cikkek


A 7 legjobb szállás marketing stratégia a foglalások számának növelésére
A sikeres szállás marketing stratégia alapja a célközönség pontos ismerete, legyen szó belföldi vagy külföldi vendégekről. A kommunikáció és a választott csatornák is ennek megfelelően alakuljanak. A stratégia sikeréhez elengedhetetlenek a reális célok és azok mérhető nyomon követése. Egy igazán ütős stratégia nem csupán a foglalások számát pörgeti fel, de a márka presztízsét is magasra emeli, miközben képes alkalmazkodni a piaci szelek változó irányaihoz. Az alábbiakban bemutatásra kerülnek a piacról kiemelkedést biztosító leghatékonyabb módszerek.
A szállás marketing titka: így töltsd meg a szállodádat vendégekkel
Ebben a blogban betekintést nyerhetsz a szállás marketing izgalmas világába, és minden szükséges eszközt megkapsz ahhoz, hogy magabiztosan navigálj ezen a területen. Stratégiák tárháza vár rád, amelyekkel megelőzheted a versenytársaidat, és még a gondolatukban sem merül fel más szálláshely választása a leendő vendégeidnek. Kezdhetjük?
Mi az a hotel marketing audit és miért van rá szükségem?
Egy olyan versenyképes iparágban, mint a szállodaipar a sikerhez több kell kényelmes ágyaknál. A marketing audit feltárja a stratégia erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeket és fenyegetéseket. Növeld bevételeidet, javítsd hatékonyságodat, és emelkedj ki a tömegből!
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!