Google Cégem: Pozicionálás a foglalásnál
Ez egy nagyon fontos és elengedhetetlen felület nem csak a szállodák, hanem minden vállalkozás számára. Nincs értelme feltétlenül az első helyért küzdeni, amikor a felhasználó közvetlenül a Google segítségével keresi a cégedet. Azonban annak ellenére, hogy nincs értelme, a vállalatok mégis megteszik. A foglalás például a Google Adwords-ön arra törekszik, hogy az eredmények listáján az első helyek szerepeljenek, melyekkel a szállodák nem tudnak versenyezni. Így aztán a szállodák hátrébb szorulnak és akkor sem tudnak az első helyért harcolni, ha a felhasználók közvetlenül a nevükre keresnek. Mostanáig. A Google Cégem szolgáltatásba történő regisztráció nagyon gyors és egyszerű. Miután regisztrált, céged látható lesz.
Ha megfigyeled, a Google Cégem nélkül egyes szállodák meg sem jelennek az első eredményekben, mivel más vállalatok is küzdenek a legfelsőbb pozíciókért, gyakran hirdetésekkel. A Google Cégemnek köszönhetően azonban így az adott szálloda kiemelkedik, közvetlen linket mutat a hotel webhelyére – ez közvetlenebb foglalást jelent – és az elérhetőségei is jól láthatóan megjelennek.
Fontos megjegyezni, hogy a Google Cégem magában foglalja a korábbi Google Térkép helyeit. Miután megnyitsz egy fiókot a Google Cégem szolgáltatásban, használhatod az összes többi szakmai eszközt is. A Google ugyanis mindig optimalizálja az erőforrásait.
A Google Plus segít javítani a Google rangsorolását
A Google Cégem eszköz nem csak lehetővé teszi, hogy javíts a pozíciódon a Google találati listájában és növeld a webhelyedre irányuló közvetlen forgalmat, de automatikusan lehetőséged lesz együttműködni a Google Plus közösségi hálózattal is. Ez a közösségi platform egyben egy nagyon hatékonya eszköz a SEO pozicionálásához.
Habár az emberek gondolhatják azt, hogy ez majd idővel eltűnik, sose becsüld le ezt az internetes óriást. A Google Plus új kialakítása és a tartalmát megosztó közösségek létrehozása az elmúlt hónapokban újraindította ezt a közösségi hálózatot. Annak ellenére, hogy a számok tekintetében a Google Plus nem olyan fontos, mint a Facebook vagy a Twitter, adatokat kínál a szállodaipar számára.
Google Térkép, ahol meg kell jelenned
A felhasználók egyre gyakrabban keresik közvetlenül a Google Térképen egy cég, hotel nevét, annak címe helyett. Ha a szállodád megjelenik a Google Térképen, kapsz tíz pontot. Gondolj bele, a felhasználók olyan vállalatokat keresnek, melyek hozzájuk közel vannak. Épp ezért győződj meg róla, hogy a céged neve és a hozzá kapcsolódó iparág is megjelenik itt!
Hogyan jelensz meg a Google Térképen? Ha figyelembe veszed, amit fentebb írtam és már létrehoztad a Google Cégem fiókodat, akkor a vállalatod, hoteled automatikusan megjelenik a Google Térképen. Ellenőrizd, hogy az elérhetőségek pontosak-e, és ha nem, vagy neked nem tetsző információval találkozol, akkor vedd fel a kapcsolatot a Google-lel – mindig segítőkészek és udvariasak a válaszadás során.
Google Értesítő – Mit mondanak rólad?
Az online hírnév figyelés minden vállalatnak feladata. Bárki hozzáférhet az internethez, így ez egy roppant hatékony marketing eszköz. De ennek nem csak pozitív hatása van, hiszen rossz hírnevet is eredményezhet, ha nem kezeled megfelelően az online jelenlétedet. Nagyon fontos tudnod, hogy hol említenek meg és mit mond rólad a média. A Google Értesítő eszköz lehetővé teszi, hogy automatikusan értesítést kapj. Hozzáadhatod a céged nevét és a Google minden alkalommal küldeni fog egy értesítőt, amikor a vállalkozásod nevét megemlítik.
Google Trends, avagy az ügyfelek miről akarnak beszélni
A Google Trends lesz a kedvenc eszközöd, amikor tudni akarod, mi történik az interneten. Segít kideríteni, melyek a felkapott témák. A Google Trends szolgáltatásban egyszerre öt kifejezést hasonlíthatsz össze, és megnézheted, melyik a legkeresettebb. Ezáltal képes leszel a webes tartalmi stratégiád végrehajtására a felhasználók érdeklődése mentén.
Hozzá kell tenni, hogy a Google Trends nem a leghatékonyabb eszköz a Google keresési eredményeinek mérésére, de segítséget nyújt, ha nem vagy járatos az elemzésekben, és viszonylag alacsony költségek mellett szeretnéd elkezdeni a webes tartalmaid létrehozását. Ha mélyebben szeretnél elmerülni a webes analitikában, akkor használj ennél hatékonyabb eszközöket, mint például a Google Adwords, a Google Analytics vagy a Hubspot.