Nem fektetsz bele a minőségi tartalomba
Az eredeti és minőségi tartalom kulcsfontosságú ahhoz, hogy webhelyed kitűnjön a versenytársak közül, megalapozza hitelességed és tekintélyed, valamint javítja a keresőmotorok rangsorolását. A felhasználók csalódottak lesznek, amikor olyan webhelyre érkeznek, ahol az üzenet nem egyértelmű. Hiba lenne figyelmen kívül hagyni a legfontosabb eszközt a hotel weboldal marketingjéhez, a történetmesélés erejét. A közönség számára vonzó és velük érzelmi szinten összekötő kommunikáció kialakítása fontos egy hotel weboldal marketing minden aspektusában. Üzeneteidhez meríts ihletet a saját márkádból, annak megalakulásának történetéből, fontosságából, így ezeket a hiteles üzeneteket a hotel weboldal marketingjében felhasználhatod. A vendégek kapcsolata sokkal közvetlenebb lesz. A márkaüzeneteket úgy kell kialakítani, hogy megértsék a vendégek döntéshozatali folyamatát és azt, hogy milyen értéket hozol. Ez egy bizalmat építő beszélgetés, amely több megkereséshez és foglaláshoz vezet. Emellett az is fontos lesz, hogy egyensúlyt tudjunk teremteni a túl sok szöveg és a túl kevés között. Fontos, hogy az üzenetet egy közvetlen és vonzó másolattal közvetítsed, amely elmagyarázza, ki vagy és mit csinálsz anélkül, hogy megzavarnád a látogatót vagy elveszítené a figyelmét. Egy jó író a lehető legkevesebb szóban tud megfogalmazni egy üzenetet, miközben megtérítő hatást fejt ki.
Rossz tervezési döntések
Egy rosszul megtervezett webhely olyan, mintha egy nem vonzó felirat lenne a szállodája előtt. Fájdalmas ez, és a potenciális vendégek valószínűleg más szállást keresnek. A hotel weboldal marketingjének kialakításában törekedj arra, hogy mindig naprakész legyél az aktuális trendekkel, hogy a látogatók a vállalkozásodra merjék bízni személyes adataikat. Az elavult információkhoz hasonlóan az elavult grafikák és stílusok azt a látszatot keltik a látogatók számára, hogy nem törődsz eléggé az oldalak frissítésével. És ha nem törődisz eléggé azzal, hogy mindig naprakész legyen hotel online marketing stratégiád, miért hinné el a látogató, hogy a hotel maga nem lesz elavult és a kiszolgálással is meg lesz elégedve? Ez különösen igaz, ha olyan tervezési technikákat használ, amelyek nincsenek naprakész a jelenlegi tervezési trendekkel. A színátmenetes és árnyékos webdizájnokat jellemző formatervezési minták minden bizonnyal elavultnak tűnnek. Valószínűleg az a legbiztonságosabb, ha stílusod a lapos tervezési irányelvek mentén fedezed fel. A webhelyek másik gyakori tervezési hibája a túl nehezen olvasható szöveg. Ha a felhasználónak többet kell összpontosítania a hotel weboldal marketingjének szövegére mobileszközön történő elolvasására, ideje újra átgondolni a szövegmérettel kapcsolatos döntéseket. Ha a hotel weboldal marketinged olyan betűtípusokat tartalmaz, amelyeket a felhasználók nehezen tudnak elolvasni, akkor nehezen fognak megbízni benned, és valószínűleg foglalás nélkül távoznak, hiszen elvesztik az érdeklődésüket. Fontos, hogy minden betűtípus könnyen olvasható legyen!
Rossz minőségű képek
Amikor a hotel weboldal marketing tartalmáról és kialakításáról van szó, a képek ugyanolyan fontosak. Győződj meg róla, hogy a képek élesek, és ne használd fel, ha elmosódott vagy pixeles. Ha eredeti fényképekre van szükséged a kínált termék illusztrálásához, gondoskodj arról, hogy ezek a képek a legjobb minőségűek legyenek, még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy profi fotóst kell fogadnod. Ha egy weboldal képminősége gyenge, a látogatók nagy valószínűséggel azonnal távoznak, mivel a márkádat az általad megosztott képek minőségével társítják. Győződj meg róla, hogy a weboldaladon található képek kiváló minőségűek, hogy az emberek szívesen foglaljanak. Ne feledd csak pár másodperced van elnyerni az ügyfél figyelmét.
Zavaros navigáció
A látogatók gyakran egy webhelyre tévednek, és a rendszertelen étlapok, a zavaros foglalási folyamat vagy a kattintás helye miatt küzdenek. Nehezen navigálható weboldal közzététele olyan, mintha barátaid meghívnád egy buliba anélkül, hogy megadnád nekik a címet vagy az odajutási útmutatást. Egy hotel weboldal marketingje egyik legnagyobb hibája az, hogy ha arra helyezed a legnagyobb hangsúlyt, hogy előre meg tudd jósolni a felhasználói viselkedést. Ahelyett, hogy megpróbálnád azt megjósolni, hogyan fognak viselkedni a weboldaladon, adj nekik egy szilárd szerkezetet a navigációhoz, vezesd őket te végig ne azt jósold meg, hogy ők merre mennek majd. Vedd a kezedbe a gyeplőt.
Tipp a gyors és egyszerű navigációhoz
A hotel weboldal marketingjének lehetővé kell tennie a gyors és egyszerű navigációt. A felhasználónak soha nem szabad elvesznie vagy összezavarodnia. Jól látható navigációs sávot kell jól láthatóan elhelyezni, hogy minden képernyőméreten látható legyen. Kezd a legfontosabb információkkal: Kezdőlap, Névjegy, Szolgáltatások a bal oldalon, a kevésbé fontosak pedig középen, és feltétlenül adj hozzá egy keresőmezőt, hogy a látogatók gyorsan megtalálják, amit keresnek. Könnyítsd meg a látogatók számára, hogy kapcsolatba léphessenek veled, azzal, hogy a navigációs sávon feltünteted kapcsolatfelvételi adataid, például e-mail-címed és telefonszámod. Sok vállalkozás elköveti azt a hibát, hogy telefonszámát nem tünteti fel jól láthatóan a fejlécben és a láblécben vagy egy külön kapcsolatfelvételi oldalon. Azzal, hogy a látogatók könnyen kapcsolatba léphetnek vállalkozásoddal, növeled a hitelességet és a bizalmat, különösen azoknál, akik nem ismerik a márkádat. Ha a potenciális vendégek nehezen tudnak személyesen kapcsolatba lépni veled, elveszíthetik a vállalkozásba vetett bizalmukat.
A SEO és az Analytics figyelmen kívül hagyása
Ahhoz, hogy hotel weboldal marketinged, jó működése, optimalizált kialakítása és funkciói semmit sem jelentenek, ha az emberek nem találják meg a keresőmotorokon keresztül. Ez azt jelenti, hogy a SEO-t már a kezdetektől figyelembe kell venni a hotel weboldalának marketing lépései kialakítása közben. Legalább győződj meg arról, hogy minden oldal címsorstílusok sorozatát használd, használj metaleírásokat, és gondoskodj a webhelytérkép létrehozásáról és frissítéséről. Az online marketing egyik legnagyobb előnye, hogy könnyedén tesztelheted, nyomon követheted és módosíthatod hotel weboldal marketinged vagy stratégiai szempontjaid, olyan mérőeszközzel, mint a Google Analytics. Ez értékes információkat nyújthat a felhasználói viselkedésről, és lehetővé teszi a konverziók nyomon követésére vonatkozó célok kitűzését. Az Analytics segít jobban megérteni látogatóid és azt, hogy hogyan lépnek kapcsolatba a weboldaladdal. Ezután elemezheted az összegyűjtött adatokat, hogy megalapozott üzleti döntéseket hozhass, amelyek elősegítik vállalkozásod növekedését.