hotel weboldal marketing tanácsok; fontos hotel weboldal marketing szempontok; hotel weboldal marketing -mit ne csinálj; hotel weboldal marketing tanácsok kezdőknek

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Hotel weboldal marketing hibák -Mi az amit NE csinálj

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hotel weboldal marketing hibák -Mi az amit NE csinálj


2022/07/27
Szeder

Egy rosszul elhelyezett tartalom, rossz minőségű kép vagy bármilyen olyan hotel weboldal marketinggel kapcsolatos tényező, ami nem megfelelően van tálalva a felhasználónak, negatív irányba sodorja vállalkozásod. Ezért fontos, hogy a hibákkal, amiket nem szabad elkövetnünk tisztába legyünk.

Hotel weboldal marketing hibák

Nem fektetsz bele a minőségi tartalomba

Az eredeti és minőségi tartalom kulcsfontosságú ahhoz, hogy webhelyed kitűnjön a versenytársak közül, megalapozza hitelességed és tekintélyed, valamint javítja a keresőmotorok rangsorolását. A felhasználók csalódottak lesznek, amikor olyan webhelyre érkeznek, ahol az üzenet nem egyértelmű. Hiba lenne figyelmen kívül hagyni a legfontosabb eszközt a hotel weboldal marketingjéhez, a történetmesélés erejét. A közönség számára vonzó és velük érzelmi szinten összekötő kommunikáció kialakítása fontos egy hotel weboldal marketing minden aspektusában. Üzeneteidhez meríts ihletet a saját márkádból, annak megalakulásának történetéből, fontosságából, így ezeket a hiteles üzeneteket a hotel weboldal marketingjében felhasználhatod. A vendégek kapcsolata sokkal közvetlenebb lesz. A márkaüzeneteket úgy kell kialakítani, hogy megértsék a vendégek döntéshozatali folyamatát és azt, hogy milyen értéket hozol. Ez egy bizalmat építő beszélgetés, amely több megkereséshez és foglaláshoz vezet. Emellett az is fontos lesz, hogy egyensúlyt tudjunk teremteni a túl sok szöveg és a túl kevés között. Fontos, hogy az üzenetet egy közvetlen és vonzó másolattal közvetítsed, amely elmagyarázza, ki vagy és mit csinálsz anélkül, hogy megzavarnád a látogatót vagy elveszítené a figyelmét. Egy jó író a lehető legkevesebb szóban tud megfogalmazni egy üzenetet, miközben megtérítő hatást fejt ki.

Rossz tervezési döntések

Egy rosszul megtervezett webhely olyan, mintha egy nem vonzó felirat lenne a szállodája előtt. Fájdalmas ez, és a potenciális vendégek valószínűleg más szállást keresnek. A hotel weboldal marketingjének kialakításában törekedj arra, hogy mindig naprakész legyél az aktuális trendekkel, hogy a látogatók a vállalkozásodra merjék bízni személyes adataikat. Az elavult információkhoz hasonlóan az elavult grafikák és stílusok azt a látszatot keltik a látogatók számára, hogy nem törődsz eléggé az oldalak frissítésével. És ha nem törődisz eléggé azzal, hogy mindig naprakész legyen hotel online marketing stratégiád, miért hinné el a látogató, hogy a hotel maga nem lesz elavult és a kiszolgálással is meg lesz elégedve? Ez különösen igaz, ha olyan tervezési technikákat használ, amelyek nincsenek naprakész a jelenlegi tervezési trendekkel. A színátmenetes és árnyékos webdizájnokat jellemző formatervezési minták minden bizonnyal elavultnak tűnnek. Valószínűleg az a legbiztonságosabb, ha stílusod a lapos tervezési irányelvek mentén fedezed fel. A webhelyek másik gyakori tervezési hibája a túl nehezen olvasható szöveg. Ha a felhasználónak többet kell összpontosítania a hotel weboldal marketingjének szövegére mobileszközön történő elolvasására, ideje újra átgondolni a szövegmérettel kapcsolatos döntéseket. Ha a hotel weboldal marketinged olyan betűtípusokat tartalmaz, amelyeket a felhasználók nehezen tudnak elolvasni, akkor nehezen fognak megbízni benned, és valószínűleg foglalás nélkül távoznak, hiszen elvesztik az érdeklődésüket. Fontos, hogy minden betűtípus könnyen olvasható legyen!



Rossz minőségű képek

Amikor a hotel weboldal marketing tartalmáról és kialakításáról van szó, a képek ugyanolyan fontosak. Győződj meg róla, hogy a képek élesek, és ne használd fel, ha elmosódott vagy pixeles. Ha eredeti fényképekre van szükséged a kínált termék illusztrálásához, gondoskodj arról, hogy ezek a képek a legjobb minőségűek legyenek, még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy profi fotóst kell fogadnod. Ha egy weboldal képminősége gyenge, a látogatók nagy valószínűséggel azonnal távoznak, mivel a márkádat az általad megosztott képek minőségével társítják. Győződj meg róla, hogy a weboldaladon található képek kiváló minőségűek, hogy az emberek szívesen foglaljanak. Ne feledd csak pár másodperced van elnyerni az ügyfél figyelmét.

Zavaros navigáció

A látogatók gyakran egy webhelyre tévednek, és a rendszertelen étlapok, a zavaros foglalási folyamat vagy a kattintás helye miatt küzdenek. Nehezen navigálható weboldal közzététele olyan, mintha barátaid meghívnád egy buliba anélkül, hogy megadnád nekik a címet vagy az odajutási útmutatást. Egy hotel weboldal marketingje egyik legnagyobb hibája az, hogy ha arra helyezed a legnagyobb hangsúlyt, hogy előre meg tudd jósolni a felhasználói viselkedést. Ahelyett, hogy megpróbálnád azt megjósolni, hogyan fognak viselkedni a weboldaladon, adj nekik egy szilárd szerkezetet a navigációhoz, vezesd őket te végig ne azt jósold meg, hogy ők merre mennek majd. Vedd a kezedbe a gyeplőt.

Tipp a gyors és egyszerű navigációhoz

A hotel weboldal marketingjének lehetővé kell tennie a gyors és egyszerű navigációt. A felhasználónak soha nem szabad elvesznie vagy összezavarodnia. Jól látható navigációs sávot kell jól láthatóan elhelyezni, hogy minden képernyőméreten látható legyen. Kezd a legfontosabb információkkal: Kezdőlap, Névjegy, Szolgáltatások a bal oldalon, a kevésbé fontosak pedig középen, és feltétlenül adj hozzá egy keresőmezőt, hogy a látogatók gyorsan megtalálják, amit keresnek. Könnyítsd meg a látogatók számára, hogy kapcsolatba léphessenek veled, azzal, hogy a navigációs sávon feltünteted kapcsolatfelvételi adataid, például e-mail-címed és telefonszámod. Sok vállalkozás elköveti azt a hibát, hogy telefonszámát nem tünteti fel jól láthatóan a fejlécben és a láblécben vagy egy külön kapcsolatfelvételi oldalon. Azzal, hogy a látogatók könnyen kapcsolatba léphetnek vállalkozásoddal, növeled a hitelességet és a bizalmat, különösen azoknál, akik nem ismerik a márkádat. Ha a potenciális vendégek nehezen tudnak személyesen kapcsolatba lépni veled, elveszíthetik a vállalkozásba vetett bizalmukat.

A SEO és az Analytics figyelmen kívül hagyása

Ahhoz, hogy hotel weboldal marketinged, jó működése, optimalizált kialakítása és funkciói semmit sem jelentenek, ha az emberek nem találják meg a keresőmotorokon keresztül. Ez azt jelenti, hogy a SEO-t már a kezdetektől figyelembe kell venni a hotel weboldalának marketing lépései kialakítása közben. Legalább győződj meg arról, hogy minden oldal címsorstílusok sorozatát használd, használj metaleírásokat, és gondoskodj a webhelytérkép létrehozásáról és frissítéséről. Az online marketing egyik legnagyobb előnye, hogy könnyedén tesztelheted, nyomon követheted és módosíthatod hotel weboldal marketinged vagy stratégiai szempontjaid, olyan mérőeszközzel, mint a Google Analytics. Ez értékes információkat nyújthat a felhasználói viselkedésről, és lehetővé teszi a konverziók nyomon követésére vonatkozó célok kitűzését. Az Analytics segít jobban megérteni látogatóid és azt, hogy hogyan lépnek kapcsolatba a weboldaladdal. Ezután elemezheted az összegyűjtött adatokat, hogy megalapozott üzleti döntéseket hozhass, amelyek elősegítik vállalkozásod növekedését.

Ha szeretnéd kiküszöböli ezeket a hibákat keress minket bizalommal! Hotel weboldal marketing



Online marketing



Legfrissebb cikkek


Szállodai marketing eszköz -A legjobb idő a Facebook-bejegyzéshez
Ezzel a szállodai marketing eszközzel foglalkozó kérdés, hogy mi a legalkalmasabb időpont a Facebookon való közzétételre, szintén ilyen sokoldalú megközelítést igényel. Számtalan tanulmány létezik különböző kritériumokon, például elkötelezettségi adatokon, szakértői véleményeken és egyebeken. Hogyan kaphatsz tehát egyértelmű választ vállalkozásod számára? Ebben a bejegyzésben segíteni fogunk a szállodai marketing eszközeid eredményeinek elemzésében, hogy megtaláld a megfelelő kiindulási alapvonalat, majd megmutatjuk, hogyan finomíthatsz tovább egészen a legjobb időpontig, amikor a Facebookon, ha közzé teszel valamit, annak valós sikeres és elérési aránya is lesz.
Szállodai marketing -Hogyan érd el a wellness kedvelőit
Napjaink „wellness fogyasztói” aktívan kapcsolatba lépnek olyan holisztikus termékeket és szolgáltatásokat kínáló márkákkal, amelyek fizikai és mentális egészségük, valamint általános megjelenésük javítását ígérik. A fogyasztói érdeklődés növekedésével az egészségügyi és wellness márkáknak bőven van lehetőségük nagyobb közönség vonzására és bevételeik növelésére. Ez a növekvő érdeklődés azonban azt is jelenti, hogy a wellness piac zsúfolttá válik, ezért elengedhetetlen, hogy a szállodai marketingen belül a wellness marketinget stratégiailag kezeljük.
A legjobb szállodai közösségi média marketing 2022-ben
A szállodai közösségi média marketing kulcsfontosságú a láthatóság növelésében, a közvetlen foglalások fellendítésében és a márkaismertség javításában. Azzal, hogy egyre több vendég lép rendszeresen interakcióba a közösségi médiával, és kap inspirációt a következő utazásához, ez minden marketingstratégia szerves részévé vált.
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!