1. Készíts tartalmat a célközönségre szabva
Az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy hotel tartalommarketing kampányod hatásosabbá és relevánsabbá tedd, ha olyan tartalmat hozol létre, amely megcélozza az ideális célközönséged. Kezd azzal, hogy meg határozod a megcélzott vásárlóid, miközben ügyelsz az életkorukra, nemükre, foglalkozásukra, háztartási jövedelmükre, családi állapotukra, hobbikra, élethelyzetükre és személyiségjegyeikre. Ezután a hotel tartalommarketing sikerének érdekében, végezz kiterjedt kutatást a fájdalmas pontjaik, szükségleteik és érdeklődési köreik azonosítására, majd hozz létre minőségi tartalmat, amely a megcélzott ügyfelek hitelességét szolgálja. Ez segít több ügyfelet vonzani, rávenni őket, hogy megosszák a tartalmaid és hoteled hírnévre tehet szert.
2. Posztolj örökzöld tartalmat
Jó minőségű, felkapott tartalom létrehozása ugyan jelentős forgalmat vonz weboldaladra, de a tartalom gyakran elavulttá válik. Emiatt bejegyzésed nem vonzó a célközönség és a keresőmotorok, például a Bing és a Google számára, minimálisra csökkentve a befektetés megtérülését. Ugye, hogy nem is gondolnád, hogy egy hotel tartalommarketingje ennyire fontos? Pontosan emiatt olyan jó minőségű tartalom létrehozására kell összpontosítanod, amely nem kapcsolódik egy adott évszakhoz, divathoz, trendhez vagy új ciklushoz. Az örökzöld tartalom pontos információkat tartalmaz, amelyek az évek során relevánsak, hasznosak és igazak maradnak, lehetővé téve, hogy továbbra is forgalmat irányíts weboldaladra, és hosszabb ideig több forgalmat generálhass.
3. Hotel tartalommarketing -A tartalom újrahasznosítás
Hozd ki a legtöbbet minden létrehozott tartalomból! Hogyan? Hasznosíts újra őket hotel tartalommarketing szempontok segítségével. Ahelyett, hogy több időt és pénzt fektetnél be egy újabb blogbejegyzés létrehozásába, fontold meg a stratégiák keresését a már megjelent cikkek többféle felhasználására.
Íme különböző módok az örökzöld tartalom újra hasznosítására:
- Különféle blogbejegyzések összeállítása e-könyvbe
- Készíts podcastokat és videókat közzétett blogok vagy cikkek alapján
- Hozz létre blogokat videotartalom alapján
- Hozz létre infografikákat a blogbejegyzéseidben található adatok alapján
- Újítsd fel az épp aktuális trendek, SEO szempontok szerint
4. Rendszeresen frissíts és optimalizáld a tartalmat
Ügyelj arra, hogy optimalizáld és frissítsd a régi blogbejegyzéseket új információkkal, hogy tartalmaid relevánsak és frissek maradjanak. Egy hotel tartalommarketingje esetében a tartalom frissítése és optimalizálása javíthatja a SEO-t is, mivel a keresőmotorok az optimalizált bejegyzéseket új tartalomként kategorizálják. Ez lehetővé teszi, hogy rangsoroljon a SERPS-en, növelve weboldalad forgalmát és javítja a hotel tartalommarketing megtérülését.
A régi tartalom frissítésének módjai a következők:
- Távolítsd el az elavult statisztikákat és adatokat
- Tartalmazzon a tartalom cselekvésre ösztönző részeket (katt ide!)
- Optimalizáld a tartalmat releváns kulcsszavakkal
- Hibás hivatkozások frissítése
- Minőségi metaadatok beépítése
5. Hotel tartalommarketing -Reklámozd tartalmaid
A jó minőségű tartalom előállítása nem elég egy jó hotel marketing felépítése során. Ezenkívül egy robusztus tartalompromóciós stratégia létrehozásával segíteni kell a célközönségnek, hogy megtalálja azt. Fontold meg, hogy e-maileket küldesz előfizetőidnek a tartalmakra mutató linkekkel, a bejegyzéseket közösségi médiafiókokhoz kapcsolod vagy jutalmakat ajánlsz fel azoknak az ügyfeleknek, akik olvassák és megosztják tartalmaid. Ez növeli a márkaismertséget, és lehetővé teszi a hotel tartalommarketing céljainak elérését.