hotel tartalommarketing profiktól; hotel tartalommarketing a sikerhez; hotel tartalommarketing tippek; hotel tartalommarketing mindenkinek

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > hotel-tartalommarketing > 5 módszer a hotel tartalommarketing javítására

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

5 módszer a hotel tartalommarketing javítására


2022/08/09
Szeder

A hotel tartalommarketing kritikus fontosságú a webhely forgalmának növelésében, az ügyfelek értékesítési csatornán való átirányításában, az eladások fellendítésében, valamint abban, hogy tekintélyt szerezz a szakterületen. Hatékony tartalmi stratégia nélkül azonban hiába fektetsz több pénzt a kampányába, miközben az minimális megtérülést ér el.

a hotel tartalommarketing főbb szempontjai

1. Készíts tartalmat a célközönségre szabva

Az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy hotel tartalommarketing kampányod hatásosabbá és relevánsabbá tedd, ha olyan tartalmat hozol létre, amely megcélozza az ideális célközönséged. Kezd azzal, hogy meg határozod a megcélzott vásárlóid, miközben ügyelsz az életkorukra, nemükre, foglalkozásukra, háztartási jövedelmükre, családi állapotukra, hobbikra, élethelyzetükre és személyiségjegyeikre. Ezután a hotel tartalommarketing sikerének érdekében, végezz kiterjedt kutatást a fájdalmas pontjaik, szükségleteik és érdeklődési köreik azonosítására, majd hozz létre minőségi tartalmat, amely a megcélzott ügyfelek hitelességét szolgálja. Ez segít több ügyfelet vonzani, rávenni őket, hogy megosszák a tartalmaid és hoteled hírnévre tehet szert.

 

2. Posztolj örökzöld tartalmat

Jó minőségű, felkapott tartalom létrehozása ugyan jelentős forgalmat vonz weboldaladra, de a tartalom gyakran elavulttá válik. Emiatt bejegyzésed nem vonzó a célközönség és a keresőmotorok, például a Bing és a Google számára, minimálisra csökkentve a befektetés megtérülését. Ugye, hogy nem is gondolnád, hogy egy hotel tartalommarketingje ennyire fontos? Pontosan emiatt olyan jó minőségű tartalom létrehozására kell összpontosítanod, amely nem kapcsolódik egy adott évszakhoz, divathoz, trendhez vagy új ciklushoz. Az örökzöld tartalom pontos információkat tartalmaz, amelyek az évek során relevánsak, hasznosak és igazak maradnak, lehetővé téve, hogy továbbra is forgalmat irányíts weboldaladra, és hosszabb ideig több forgalmat generálhass.



 

3. Hotel tartalommarketing -A tartalom újrahasznosítás

Hozd ki a legtöbbet minden létrehozott tartalomból! Hogyan? Hasznosíts újra őket hotel tartalommarketing szempontok segítségével. Ahelyett, hogy több időt és pénzt fektetnél be egy újabb blogbejegyzés létrehozásába, fontold meg a stratégiák keresését a már megjelent cikkek többféle felhasználására.

 

Íme különböző módok az örökzöld tartalom újra hasznosítására:

  • Különféle blogbejegyzések összeállítása e-könyvbe
  • Készíts podcastokat és videókat közzétett blogok vagy cikkek alapján
  • Hozz létre blogokat videotartalom alapján
  • Hozz létre infografikákat a blogbejegyzéseidben található adatok alapján
  • Újítsd fel az épp aktuális trendek, SEO szempontok szerint

 

4. Rendszeresen frissíts és optimalizáld a tartalmat

Ügyelj arra, hogy optimalizáld és frissítsd a régi blogbejegyzéseket új információkkal, hogy tartalmaid relevánsak és frissek maradjanak. Egy hotel tartalommarketingje esetében a tartalom frissítése és optimalizálása javíthatja a SEO-t is, mivel a keresőmotorok az optimalizált bejegyzéseket új tartalomként kategorizálják. Ez lehetővé teszi, hogy rangsoroljon a SERPS-en, növelve weboldalad forgalmát és javítja a hotel tartalommarketing megtérülését.

 

A régi tartalom frissítésének módjai a következők:

  • Távolítsd el az elavult statisztikákat és adatokat
  • Tartalmazzon a tartalom cselekvésre ösztönző részeket (katt ide!)
  • Optimalizáld a tartalmat releváns kulcsszavakkal
  • Hibás hivatkozások frissítése
  • Minőségi metaadatok beépítése

 

5. Hotel tartalommarketing -Reklámozd tartalmaid

A jó minőségű tartalom előállítása nem elég egy jó hotel marketing felépítése során. Ezenkívül egy robusztus tartalompromóciós stratégia létrehozásával segíteni kell a célközönségnek, hogy megtalálja azt. Fontold meg, hogy e-maileket küldesz előfizetőidnek a tartalmakra mutató linkekkel, a bejegyzéseket közösségi médiafiókokhoz kapcsolod vagy jutalmakat ajánlsz fel azoknak az ügyfeleknek, akik olvassák és megosztják tartalmaid. Ez növeli a márkaismertséget, és lehetővé teszi a hotel tartalommarketing céljainak elérését.

Mi segítünk, hogy színesebb legyél: Hotel tartalommarketing



Hotelek, szállodák



Legfrissebb cikkek


A 7 legjobb szállás marketing stratégia a foglalások számának növelésére
A sikeres szállás marketing stratégia alapja a célközönség pontos ismerete, legyen szó belföldi vagy külföldi vendégekről. A kommunikáció és a választott csatornák is ennek megfelelően alakuljanak. A stratégia sikeréhez elengedhetetlenek a reális célok és azok mérhető nyomon követése. Egy igazán ütős stratégia nem csupán a foglalások számát pörgeti fel, de a márka presztízsét is magasra emeli, miközben képes alkalmazkodni a piaci szelek változó irányaihoz. Az alábbiakban bemutatásra kerülnek a piacról kiemelkedést biztosító leghatékonyabb módszerek.
A szállás marketing titka: így töltsd meg a szállodádat vendégekkel
Ebben a blogban betekintést nyerhetsz a szállás marketing izgalmas világába, és minden szükséges eszközt megkapsz ahhoz, hogy magabiztosan navigálj ezen a területen. Stratégiák tárháza vár rád, amelyekkel megelőzheted a versenytársaidat, és még a gondolatukban sem merül fel más szálláshely választása a leendő vendégeidnek. Kezdhetjük?
Mi az a hotel marketing audit és miért van rá szükségem?
Egy olyan versenyképes iparágban, mint a szállodaipar a sikerhez több kell kényelmes ágyaknál. A marketing audit feltárja a stratégia erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeket és fenyegetéseket. Növeld bevételeidet, javítsd hatékonyságodat, és emelkedj ki a tömegből!
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!