A legjobb 7 hotel marketing eszköz; Hotel marketing eszköz tanácsok 2022-ben; Hotel marketing eszközök mindenkinek; Hotel maketing eszköz -mire figyelj oda

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > A 7 legfontosabb hotel marketing eszköz

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A 7 legfontosabb hotel marketing eszköz


2022/07/02
Szeder

A legfontosabb hotel marketing eszköz maga a stratégia felépítése, amibe bele tartozik a célközönség meghatározása is. Természetesen nem lesz minden üzenet, amit közvetíteni szeretnénk mindenki számára ugyan olyan módon értendő, ezért ezt fontos észben tartani.

Hotel marketing eszközök

Fektess Seo-t a weboldaladba

Amennyiben a hoteled weboldala olyan jó amilyennek mondják, akkor nem létezhet keresőoptimalizálás nélkül. Az utazni vágyó emberek közel 75%-a keres hotelt a Google-n vagy más keresőmotoron keresztül. A közönség adott, neked csak ki kell használni a lehetőséget, amit a SEO-val ki is tudsz. Ezért fontos befektetni egy olyan forrásba, ami tökéletesíti a SEO-t a weboldaladon. Ezt a hotel marketing eszközt kezd azzal, hogy megfelelő kulcsszavakat keresel, amivel a célba vett közönséget meg fogod tudni érteni, mit is keresnek ők igazán. Ezeket a kulcsszavakat, amik relevánsak a hoteleddel kapcsolatban változtasd át egy megnyerő alakká, írj landinget. Fontos, hogy a weboldalad mobil kompatibilis legyen, ne essen szét, ha azt telefonról szeretnénk megtekinteni és gyorsan töltse be a kívánt tartalmat. Egy másik fontos része a SEO-nak a linképítés, és ennek van néhány egyszerűbb módja is, mint sem az OTA és a metakereső motorokkal való munka, ami az elsők közötti helyet tölti be azok közül a helyek közül, amit az utazó ember keres. A linképítés és a SEO nem csak a foglalások számát foglya növelni, hanem segít abban, hogy hoteled láthatóvá váljon és a weboldalad organikus elhelyezkedése jobb helyet kapjon.

Ne becsüld alá az adat hatalmát

Manapság az adatok könnyen elérhetőek és az egyik legfontosabb hotel marketing eszköz az adatvezérelt döntés használata. Az egyik legerősebb eszköz a Google Analytics, ami segít megérteni a felhasználók aktivitását a weboldaladon. Milyen téma érdekli őket leginkább? Mi az, ahol több időt töltenek? A másik eszköz, ami elengedhetetlen az egy megfelelő menedzsment rendszer, ami segít optimalizálni a készletet és maximalizálni a profitot



Definiáld az egyedi értéked elhelyezkedését

A rengeteg kínálat mellett miért pont téged válasszanak az ügyfelek? Ez az a pont amikor képbe kerül az egyedi értéked. Ha elhatároztad mi is tesz téged különlegessé, miért vagy te a legjobb választás, ezt egy hotel marketing eszközként is fel tudod használni, amivel elválasztod magad a versenytársaktól. Fontos, hogy a legfontosabb hotel marketing eszközöket alkalmazd, így határ a csillagos ég. Az ügyfélszolgálatod legyen kiváló minőségű, ami az értékpozíciód meghatározó eleme lesz. Hogyan definiálnád, hogy a szolgáltatás tőled függ? A vendégeknek egy speciális üdvözlést adsz a hoteled érkezésekor egy ital kíséretében? Egy üveg bor várja őket a szobában, vagy néhány helyi ínyencség? Ezek a kis apróságok ugyan költségbe kerülnek a hotelednek, de csodákat fognak tenni a hoteledről alkotott képben. Még valami más? A legjobb vendégek meg vannak becsülve, minél jobban így is érzik, annál jobb visszajelzéseket adnak majd hoteledről. Mind kettő csodákat fog tenni vállakozásoddal.

Jutalmazd a közvetlen foglalást

A közvetlen foglalás az idegenforgalom aranybányája, hiszen ez esetben nem kell osztozkodnod bármilyen bevételen egy harmadik féllel, ami szintén a hoteled nyereségességét fogja fellendíteni. Ezért fontos, hogy a közvetlen a hoteledtől történő foglalásokat díjaznod kell és így nagyobb az esély arra, hogy vendégeid visszajáró vendégek lesznek. Mivel jutalmazd? Találj ki egy olyan hotel marketing eszközt, ami felkelti érdeklődésüket. Adj nekik kedvezményt, vagy egy kis üdvözlő ajándékot a szobájukba. Bárhogy is döntesz, hogy mit csinálj éreztesd azokkal a vendégekkel, akik közvetlen hotelednél foglaltak, és azokkal is, akik visszaérkeztek, hogy különlegesek. Így mindenképp vissza szeretnének menni hozzád és még a barátaiknak is mesélnek majd a helyről.

Használd ki a közösségi médiát

A közösségi média kétségkívül az egyik legfontosabb hotel marketing eszköz, ahol kiválaszthatod a közönséged és célba is tudod őket venni. A bejegyzések rendszeressé tételéhez használj tartalom naptárat ami segít beidőzíteni a tartalmak publikálását. A hotel marketing eszközök tökéletesek arra, hogy nagy forgalmat generáljanak az oldaladra és a foglalások számát is megnöveljék. Mindehhez szükség van egy rendszerességre. Továbbá a közösségi média jó arra is, hogy az arculatod tudatossá tudd tenni. A bejegyzésekkel és fontos promóciókkal egy emberi oldalát mutathatod be a hotelednek. Ezekben a bejegyzésekben megjelölheted munkavállalóid is. Azzal, hogy növeled a közösségi médián való szereplésed, növelheted a konverziók számát is.

Fektess be több összeget a foglalások szezonja idején

Találd meg azt az időszakot hoteled marketing eszközeinek segítségével, amikor több ember is foglal szállást amikor a csúcsidő van és fektess a marketingbe többet, hogy őket is bele tudd vonni. Megnézhetsz különböző statisztikai adatot is arról, hogy melyik is az az időszak amikor a foglalások nagy mértékben történnek. Eszerint tudod az erre szánt összeget is növelni vagy csökkenteni. Nem kell, hogy egész évben ugyan annyi költséged legyen hoteled marketing eszközeire. Például, sok ember nem gondolkozik a téli nyaralás lefoglalásán miközben a tengerparton fekszik nyár közepén. Azonban, amint a hideg beköszönt már el is kezdik nézni, hogy hova menjenek. Győződj meg arról, hogy megfelelő mennyiségű hirdetésre szánt költségvetésed van erre az időszakra, hogy fel tudd kelteni ezeknek az embereknek a figyelmét és téged válasszanak.

Következtess

Ha ésszerű hotel marketing eszközöket használsz egyszerűbb elérni az embereket és okot adni miért téged válasszanak a nagy verseny közben mind ezt az egyedi értékajánlatod miatt is. Találd meg azokat a csatornákat, amelyen keresztük hatni tudsz az emberekre, amelyeken nagyobb mértékben vannak jelen. Ismerd ki őket. Az említett hotel marketing eszközök nem a legkimerítőbb cselekvések vállalkozásod nyereségessé tételéhez. Azonban küzdelmet és segítséget nyújt, hogy növelhesd vállalkozásod és a foglalások számát.

Ha úgy érzed kész vagy belevágni, vagy lenne pár kérdésed, keress minket bizalommal. Hotel marketing eszközök



Hotelek, szállodák



Legfrissebb cikkek


12 hotel marketing trend a foglalások számának növeléséhez 2023-ban
 Az emberek manapság már nem úgy képzelnek el egy adott márkát, mint néhány éve, és ez évről évre változik. Akkor mi lesz 2023-ban? Nos, pontosan erről fogok beszélni ebben a cikkben. Ha azt szeretnéd, hogy szállodád 2023-ban a marketingjáték ászává váljon, és az emberek által kedvelt márkává, akkor a legújabb hotel marketing trendekkel tisztában kell lenned. Nézzük meg az összes hotel marketing trendet, amellyel 2023-ban érdemes lépést tartanod.  
Online marketing tippek hoteleknek, amire szükséged van
Habár a jól ismert marketing stratégiák bizonyos esetekben még mindig működnek, a fogyasztók, vendégek viselkedésében bekövetkezett változások más hatékony stratégiákat igényelnek. Nagyon fontos megérteni, hogy a piacot a kényelem és az élmények vezetik és a változás elengedhetetlen ahhoz, hogy lépést tudj tartani a versenytársaiddal.
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!