1. Hotel honlapkészítés: ne hagyd figyelmen kívül a SEO alapjait
Ha a hotel weboldalad a keresőmotorok, például a Google vagy a Bing második oldalán van eltemetve, akkor nem számíthatsz arra, hogy sok potenciális vásárló felkeresi a szállodai webhelyedet. Tehát a szálloda webhelyének fel kell bukkannia, amikor az ügyfelek a környékeden keresnek szállodát. A szállodád pontos jellegétől függően számos konkrét út áll rendelkezésre, de figyelembe kell venni néhány megbízható SEO (Search Engine Optimization) stratégiát. Győződj meg róla, hogy szállodai webhelyed tele van gazdag és hasznos tartalommal, és a releváns keresőkifejezéseket természetesen beépítetted, hogy a lehető legtöbb kattintást érj el, amikor a potenciális ügyfelek a Google-on keresztül keresnek. Ne csak a szállodaspecifikus kifejezésekkel töltsd fel honlapodat; ügyelj arra, hogy a regionális feltételeket is figyelembe vedd. Ha részletesebb információra van szükséged arról, hogyan javíthatod a keresőmotorok rangsorolását szállodai webhelyeden, tekintsd meg a „SEO hoteleknek: teljes hotel SEO útmutató 2023-ra” cikkünket.
Nem szeretnél belemerülni a hotel honlapkészítés fortélyaiba? Akkor bízd szakértőkre és hagyd, hogy levegyék a válladról a terhet. Keress fel minket ITT és segítünk!
2. Érj el kimagasló eredményeket a hotel honlapkészítés és a felhasználói élmény révén
Egy rosszul megtervezett webhely első pillantásra elfordíthatja a potenciális ügyfeleket, és feleslegessé teheti szállodai marketing tevékenységedet. Győződj meg arról, hogy honlapodat a felhasználóbarát kialakítás szem előtt tartásával tervezték a hotel honlapkészítés során. A gyors navigáció, az egyszerű menük és a tetszetős kinézet jelentős mértékben hozzájárulhatnak a felhasználók figyelmének fenntartásához. Győződj meg arról is, hogy a szállodai webhelyed a célközönségnek készült. A mindennapi turisták kiszolgálása a cél? Ügyelj arra, hogy a szálloda előnyein kívül eladd a környéket és annak kínálatát. Üzleti utazókkal foglalkozol többet? A visszafogott webhely kialakítás, valamint a hasznos linkek és információk segíthetnek a gyors foglalásban.
3. Győződj meg róla, hogy a honlapod reszponzív
Manapság a legtöbb felhasználó a mobilját vagy táblagépét használja a szörfözéshez. Ne feledd, hogy a potenciális vendégek valószínűleg mobileszközükön böngésznek, amikor potenciális szállodákat keresnek, ezért ügyelj arra, hogy a reszponzív webhely álljon szállodai marketing tevékenységednek középpontjában a hotel honlapkészítés során. Ha külső félre bízod a hotel honlapkészítést, feltétlenül kérd el a webhelyed mobilverziójának makettjét, hogy megbizonyosodj arról, hogy az felhasználóbarát és megfelel a fő asztali verzió által kínált lehetőségeknek. Győződj meg arról is, hogy foglalási motor reagál. Ellenkező esetben fennáll annak a veszélye, hogy az ügyfelek elfordulnak, mielőtt megerősítenék a foglalást.
4. Hotel honlapkészítés a kemény eladás egyedi értékesítési pontjaival
Ez hihetetlenül fontos, ha nagy a helyi verseny. Nem számít, milyen szerény a szállodád, mindig próbálj meg feltölteni webhelyedet USP-jei reklámozásával. Ha a hoteled szobái egyszerűek, beszélj kiváló szolgáltatásodról vagy a kívánatos turisztikai helyek és utazási célpontok közelségéről. Reptéri vagy vasútállomási transzfert kínálsz? Jelöld meg ezeket a fantasztikus extra szolgáltatásokat, amelyek vonzóak az üzleti utazók vagy a kis költségvetésű turisták számára – így tudsz a „hard sell” azaz a kemény eladás alkalmazásával azonnali foglalásra ösztönözni a célközönséget.
5. Válassz egy felhasználóbarát foglalási motort
Hihetetlenül frusztráló, ha egy szállodai webhelynek van egy alacsonyabb szintű foglalási motorja. Előfordulhat, hogy a felhasználók szeretik a helyiségek megjelenését és az általad kínált szobákat, de ha hosszú időt vesz igénybe az egyszerű foglalás során történő navigálás, akkor gyorsan elfordulnak. Biztosítani kell a szobák egyszerű foglalását, mivel minden szoba és lakosztály elérhető, az árak egyértelműek, és az extrák könnyen hozzáadhatók. Próbálj ki egy olyan foglalási motort választani a hotel honlapkészítés folyamatában, amely a lehető legkevesebb kattintást igényel a megerősítéshez, így jobb felhasználói élményt nyújt és a felhasználó kevesebb időt tölt a haszontalan információk között.
6. Nincs megfelelő hotel honlapkészítés minőségi tartalom nélkül
Nincs értelme a szálloda marketing stratégiádnak minden lépését bevezetni, ha webhelyed nincs tele gazdag és releváns tartalommal. Nem számít, milyen nagy vagy kicsi a szállodád, gondoskodj róla, hogy teljes pompájában jelenjen meg minőségi fotókkal, videókkal (vagy még jobb, 360°-os videóval) és rendkívül leíró tartalommal. Nem csak a szobáknak van szükségük első osztályú leírásra. Ne feledkezz meg az általad kínált szolgáltatásokról sem az alapvető szálláson kívül. Vállalati szervezetek vendéglátása? Említsd meg a konferencia termedet részletesen. Szeretnéd bemutatni szállodádat, mint ideális célpontot a turisták számára? Tegyél fel érdekes tartalmakat, képeket a környéken található kirándulási lehetőségekről, hogy inspirációt adj a szabadidős utazók számára.
7. Bizalom és hírnév kiépítése a vélemények bemutatásával
Nem számít, mennyire elsőrangú a szálloda marketing taktikád, senki sem akar rossz hírű szállodában foglalni. Hírnevednek kezelése kulcsfontosságú az ismétlődő egyéni igények biztosításában és az új ügyfelek megszerzésében, és ennek nincs egyszerűbb módja, mint az online véleményezés – így vedd ezt is figyelembe a hotel honlapkészítés során. Sok szálloda kizárólag külső ügynökségekre támaszkodik az értékelések fogadásában, de ezekre nehéz válaszolni és ellenőrizni. Ha beépítesz véleményeket a fő weboldaladra, akkor a potenciális vendégek azonnali betekintést nyerhetnek abba, hogy a korábbi ügyfelek mit mondtak vállalkozásodról. Ezenkívül könnyebben tanulmányozhatod a visszajelzéseket, és könnyen válaszolhatsz a semleges vagy negatív megjegyzésekre.
8. Ne hagyd figyelmen kívül az elemzés fontosságát
Még ha a webhelyed remekül is néz ki, alaposan figyelned kell, hogyan használják az ügyfelek. Győződj meg róla, hogy folyamatosan figyelemmel kíséred, hogyan navigálnak az emberek a honlapodon, és megfelelő következtetéseket vond le a viselkedésükből. Tegyük fel, hogy nem kapod meg a kívánt számú foglalást. Ebben az esetben előfordulhat, hogy a szálloda webhelye túlságosan megterhelőnek bizonyul az átkattintáshoz, vagy egyszerű webhelyhibák megakadályozhatják, hogy potenciális ügyfelei eljussanak a foglalási folyamat utolsó lépéséhez. Miután azonosítottad a gyenge hivatkozásokat az általános webhelytérképen, megteheted ezeket a lényeges orvoslásokat, legyen szó a tartalom gazdagításáról, hogy vonzóbbá tedd a szállodai webhelyet, vagy javítsd ki a hibákat, hogy zökkenőmentesen jusson el a látogató a kezdőlapról a szállodai szobafoglalás visszaigazolásáig.
9. Tegyél még egy lépést és fektess időt egy szállodai webhely blogba
Az egyik legjobb tipp a szállodai webhelyekhez, hogy több foglalást szerezhess, ha szánsz időt egy szállodai webhely blog létrehozására és karbantartására. A blog alapvetően arra szolgálhat, hogy folyamatosan friss tartalmat adj webhelyedhez, és ez fontos lehet ahhoz, hogy a webhely látogatóit a jövőben is visszatérésre ösztönözd.
Továbbmenve azonban a blog ideális lehetőséget kínálhat a szállodamarketingeseknek a keresőoptimalizálási stratégia optimalizálására és a helyezések javítására olyan webhelyeken, mint a Google és a Bing. Ezenkívül a blog tartalmának egy része úgy is kialakítható, hogy népszerűsítse szállodádat és szolgáltatásaidat, és ösztönözze az olvasókat szállodai szoba foglalására.
10. Fontold meg egy többnyelvű webhely létrehozását
Szállodád webhelye kulcsszerepet fog játszani minden olyan erőfeszítésben, amely több vendég vonzására törekszik, de az egyik leginkább figyelmen kívül hagyott tipp a szállodai webhelyeknek, hogy több foglalást szerezzen, a webhely többnyelvűvé tétele. Ideális esetben meg kell határoznia azokat a fő területeket, amelyekre marketingtevékenységedet összpontosítani szeretnéd, majd fel kell jegyeznie az ott beszélt nyelve(ke)t.
Miután megvan a fő nyelvek listája, amelyekre összpontosítani kell, időt kell szánni webhelyed megfelelő lefordítására, egy professzionális fordítószolgálat segítségével. Ez lehetővé teszi a világ különböző részein élő ügyfelek számára, hogy teljes mértékben elköteleződjenek a webhelyeden, és lehetővé teszi, hogy nemzetközileg is előkelő helyet foglalj el a keresőmotorok eredményoldalain.
Miután felismerted, mi tartja vissza szállodai webhelyedet, hihetetlenül egyszerű továbbfejleszteni azt a hotel honlapkésztés során és gondoskodni arról, hogy a szállodai marketing erőfeszítések rengeteg foglalást eredményezzenek.