8 online marketing tipp a hotelek növekedéséhez

Főoldal > 8 online marketing tipp a hotelek növekedéséhez

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

8 online marketing tipp a hotelek növekedéséhez


2021/03/01
Puskás Rékka

Ha nem tudod, hogyan használd az online marketinget arra, hogy meggyőzd a potenciális vendégeket az utazásról és a szobafoglalásról a szállodádba, mutatok 8 tippet, amelyek nagyszerű eredményeket hozhatnak a hotel ez évi foglalásai tekintetében.

Tippek hoteleknek online marketinghez

1. Az Instagram és a Pinterest kezelése a Tailwind segítségével

 

Mint minden vállalkozás, a hitelek online marketingje is megköveteli több közösségi média platform használatát. Azonban nehéz lehet lépést tartani, ha már több csatornád is van. A rendszeres posztolás, a közösség gyarapítása és a követőkkel való kapcsolattartás nehéz feladat lehet, ha nincs hozzá megfelelő eszköz. A Tailwind segítségével feltöltheted az Instagram és Pinterest fiókjaidat.
Először ötletet ad a legjobb hashtagekkel kapcsolatban, amelyek elférnek a bejegyzésén. Lehetővé teszi a maximális láthatóságot, hogy vonzza a megfelelő embereket, akik érdeklődhetnek a foglalás iránt. Kritikus az elemzés megvitatása is, amikor a szállodák hatékony online marketing stratégiájáról beszélünk. A Tailwind megadja az összes olyan számot, amelyre szükséged lehet Instagram és Pinterest kampányaidhoz. Azonnal látod, hogy mi működik és mi nem, segít, hogy minimalizálja a próbákat és hibákat, és egyenesen kitér arra, ami jól működik.



 

2. Alkalmazz egy TopTal szabadúszót, aki elkészíti az alkalmazást/webhelyet

 

A szállodák, üdülőhelyek, panziók körében egyre növekvő tendencia, hogy saját weboldaluk, vagy akár külön alkalmazásuk van, amely egyszerűbbé teheti a foglalást a potenciális vendégek számára. Bár egy weboldal és egy alkalmazás leegyszerűsítheti a szálloda foglalási arányának javítását, egyes szállodatulajdonosok és a vezetés aggódik amiatt, hogy ennek végrehajtásához jókora összegre lenne szükség. Az olyan szabadúszó weboldalak segítségével, mint a TopTal, megtalálhatod a piac legjobb szabadúszóit, akik segíthetnek egy weboldal és / vagy alkalmazás tervezésében és fejlesztésében.

 

3. Készíts hatékonya nyitóoldalt és főoldalakat!

 

A szállodák, üdülőhelyek, panziók online marketingjének másik ideális megközelítése a céloldal optimalizálása. A céloldalakról azt mondják, hogy képesek vezetést generálni a vállalkozásához. Meg kell azonban érteni, hogy a közönség korlátozott figyelemmel rendelkezik. Egy tanulmány szerint csak körülbelül 7 másodperc áll rendelkezésére, hogy benyomást tegyél a látogatóra. De ha helyesen, a tesztelés és a célzás megfelelő megközelítésével hajtod ezt végre, könnyen növelheted konverziód 300% -kal.

 

A LeadPages egy praktikus eszköz a nyitóoldalak, az előugró ablakok, sőt az egész webhely felépítéséhez. A LeadPages több mint 40 000 kisvállalkozásnak segített teljes potenciáljuk elérésében azáltal, hogy lehetőséget adott a felhasználóknak a céloldalak készítésére, A / B tesztek elvégzésére és a statisztikák értékelésére.

 

4. Javítsd az e-mailes marketing kampányodat folyamatos kapcsolattartással

 

Annak ellenére, hogy ez az egyik legrégebbi online eszköz, továbbra is hatékony stratégiának kell lennie, tekintettel az egyre növekvő számú e-mail felhasználókra. De természetesen az e-mail marketing előnyeinek kiaknázása továbbra is az eszközön múlik, amellyel használod. A Constant Contact egy all-in-one eszköz, amelyet a kisvállalkozások használtak online áruházak, weboldalak, sőt a közösségi média marketing stratégiáinak elkészítésében. Azonban ennek az eszköznek a legfontosabb előnye az e-mail marketing eszközeiben rejlik. Használhatod az e-mail sablonkészítőjét, és több száz mobilra optimalizált sablont találhatsz, amelyek megfelelnek az igényeidnek. Ezenkívül megbízható elemzéseket kapsz, amelyek képet adnak arról, hogy kampányod működik-e vagy sem.

 

5. Tárolja webhelyét a Bluehost segítségével

 

Ha esztétikailag vonzó és funkcionális weboldalad van, használhatatlanná válik, ha nincs jó gazdája. A Bluehost az elsőszámú választás az iparág vezető szereplői közül, beleértve a szállodaipar szereplőit is. Ha bármilyen problémád van a webhellyel, könnyedén felveheted a kapcsolatot a nap 24 órájában rendelkezésre álló ügyfélszolgálattal. A Bluehost kompatibilis a WordPress programmal, így könnyen frissítheted a tartalmát és egyéb, a webhelyen látott dolgokat. De, ami igazán kiemeli a többi tárhely szolgáltatótó közül, az a napi biztonsági mentés. Sokan figyelmen kívül hagyják a biztonsági mentéseket, gondolván, hogy nem lesz probléma a weboldalukkal. Habár a Bluehost webhely-helyreállítást kínál, neked mégis meg kell győződnöd arról, hogy saját biztonsági másolatot is készítesz, csak hogy biztos legyen. Ráadásul a Bluehost kezdőbarát. Nem kell technikailag jártasnak lenni ahhoz, hogy minden működjön.

 

6. Fejleszd ki a megfelelő tartalmi stratégiát a WriterAccess legjobb tartalomalkotóinak és stratégáinak alkalmazásával

 

A hotel online marketing nem teljes a jó tartalmi stratégia nélkül. Amióta a Google frissítette algoritmusát, a tartalom lett a király. A jó minőségű tartalom minden weboldal követelményévé vált, hogy tisztességes rangot kapjon. A rendkívül informatív és vonzó tartalommal rendelkező webhelyek a legfelső keresési eredményoldalra kerülnek, míg azok, amelyek a tartalmukkal küzdöttek, lemaradtak. De a keresőmotoron kívül a jó minőségű tartalom a megfelelő piacot vonzza szállodád számára. Ez bizalmat is kialakíthat, sőt pozitívan befolyásolhatja a konverzióid. Természetesen a tartalom írása nem egyszeri dolog. A rangsoroláshoz rendszeresen kiváló minőségű tartalmat kell készíteni a webhelyre. Ha felveszel egy rendes írót a WriterAccess-től, akkor nem kell attól tartanod, hogy webhelyed elavult lesz. Képes lesz olyan friss és vonzó tartalommal előállni, amely vonzhatja a piacot. 7. 

 

7. Automatizálja a vezető generációs stratégiát a Keap használatával

 

Az egyik legjobb eszköz a munkához a Keap. Ez egy CRM-eszköz, amely lehetővé teszi, hogy ne csak növeld a vezetőket, hanem hosszú távú kapcsolatokat építs ki potenciális vendégeiddel. De az eszközben az a legjobb, hogy mindent automatizálhatsz.

 

8. Alkalmazzon grafikusokat a Fiverr-en keresztül

 

Egy másik hatékony szállodai online marketing megközelítés az olyan digitális grafikai tervek kidolgozása, amelyek felhasználhatók a webhelyen és a közösségi média csatornáin. A grafikai tervek lehetnek fényképek, poszterek, illusztrációk és akár infografikák is. De mielőtt olyan grafikai anyagokat készítenél, amelyeket megosztanál a webhelyen, meg kell fontolnod egy szakember felvételét. A rosszul készített plakátok és a közösségi média anyagai többet árthatnak, mint használhatnak. Ne feledd, hogy minden, amit megosztasz, tükrözi a hoteled. Az utolsó dolog, amire vágysz, az az, hogy a potenciális vendégeid azt gondolják, hogy van egy szállodád, amely hanyag szolgáltatásokat kínál vendégeik számára. A Fiverr az egyik legjobb platform, ahol grafikai tervezőt vehetsz fel illusztrációk, plakátok, infografikák és egyéb grafikai követelmények elvégzésére, amelyekre szükséged lesz a szálloda online marketing kampányához.




Hotel marketing stratégia Hotelek, szállodák Online marketing Online marketing hoteleknek Szálloda marketing



Legfrissebb cikkek


Így áll össze egy tökéletes csapat a konferenciára
Konferenciát szervezel? Tudod mi a legfontosabb összetevője? A csapat! Ha van egy jó csapatot, akkor a rendezvényedben sem lehet hiba. Hogyan áll össze egy tökéletes csapat, milyen személyeknek milyen feladatokat adj? Mutatjuk!
8 online marketing tipp a hotelek növekedéséhez
Ha nem tudod, hogyan használd az online marketinget arra, hogy meggyőzd a potenciális vendégeket az utazásról és a szobafoglalásról a szállodádba, mutatok 8 tippet, amelyek nagyszerű eredményeket hozhatnak a hotel ez évi foglalásai tekintetében.
Ingyenes és könnyen használható Google-eszközök az idegenforgalom számára
Napjainkra a Google vált a legfőbb keresőmotorrá, ez lett a fő fordító, vagy épp postafiók is, összeségében pedig társadalmi hálózattá vált. De ez még nem minden, a Google a vállalkozások számára is nagyon erőteljes erőforrás. Megmutatom, melyek a legjobb Google-eszközök az idegenforgalom és turizmus számára. 
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!