5 megoldás, amivel szálláshelyed kiemelkedhet: Személyre szabás, tökéletes időzítés, többcsatornás kommunikáció, hűségépítés és hosszú távú stratégia.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > 5-megoldas-amelyekkel-a-szallashelyek-kiemelkedhetnek-a-versenytarsak-kozul-anna > 5 megoldás, amelyekkel a szálláshelyek kiemelkedhetnek a versenytársak közül

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

5 megoldás, amelyekkel a szálláshelyek kiemelkedhetnek a versenytársak közül


2024/07/12
Novák Anna

Az intelligens technológia világszerte forradalmasítja az iparágakat, és a szálláshelyek sem kivételek. Az okos szállodák és egyéb szálláshelyek nemcsak a vendégek kényelmét fokozzák, hanem növelik a hatékonyságot és a bevételeket is. Ebben a cikkben 5 meglepő módot mutatunk be, amelyek segítségével egy szálloda vagy szálláshely valóban kiemelkedhet a versenytársak közül.

okos hotel megoldsáok

1. Személyre szabott ajánlatok a szálláshelyeken


Az adatvezérelt személyre szabás a modern szállodai és szálláshelyi szolgáltatások egyik alappillére. Az intelligens rendszerek képesek begyűjteni és elemezni a vendégek adatait, hogy testre szabott ajánlatokat kínáljanak. Ez lehetőséget ad a szállodáknak és szálláshelyeknek arra, hogy az egyedi preferenciák és igények alapján kínáljanak szolgáltatásokat. Például, ha egy vendég gyakran látogatja a wellness részleget, a rendszer automatikusan ajánlhat különleges kezeléseket vagy kedvezményeket.

 



Az adatgyűjtés és elemzés segítségével a szálláshelyek növelhetik a kiegészítő bevételeket is. Az olyan platformok, mint a Plusgrade, lehetővé teszik, hogy a vendégek szobafelminősítést, előre lefoglalt vacsorákat vagy rugalmas be- és kijelentkezési lehetőségeket kapjanak. Az adatok segítségével könnyedén azonosítható, hogy mely ajánlatok vonzóak egy adott vendég számára, így a szálloda célzott és hatékony promóciókat indíthat.

 

2. Tökéletes időzítés a szállodákban


A megfelelő időzítés kulcsfontosságú a vendégélmény fokozásában. Az intelligens rendszerek figyelik a vendégek foglalási szokásait és utazási terveit, hogy a lehető legjobb időpontban küldjenek ajánlatokat. Például, ha egy vendég két hónappal az utazása előtt kezd tervezni, a szálloda időben küldhet neki releváns ajánlatokat és emlékeztetőket.

 

Az időzítés optimalizálása nem csak a vendégek elégedettségét növeli, hanem a bevételeket is. Egy kutatás szerint az elhagyott kosár e-mail néhány órán belüli elküldése 142%-os bevételnövekedést eredményezett. Az időben érkező üzenetek és ajánlatok növelik a konverziós arányt, és segítenek abban, hogy a vendégek nagyobb valószínűséggel válasszák a szálloda vagy szálláshely kiegészítő szolgáltatásait.

 

3. Többcsatornás kommunikáció a hotelekben


A vendégek eléréséhez és bevonásához elengedhetetlen a többcsatornás kommunikáció. Az okos szállodák és szálláshelyek e-mailben, SMS-ben, közösségi média platformokon és más digitális csatornákon keresztül is kommunikálnak vendégeikkel. Minden vendégnek megvannak a saját preferenciái a kommunikáció módját illetően, ezért fontos, hogy a szálloda több platformon is jelen legyen.

 

Egy példával élve, egy személyre szabott SMS küldése frissítési ajánlattal 30%-os bevételnövekedést eredményezett. Az ilyen típusú kommunikáció nem csak a bevételeket növeli, hanem lehetővé teszi, hogy a szálloda minden vendég számára a legmegfelelőbb csatornán keresztül érje el őket.

 

4. Hűségépítés fejlesztésekkel: így lesz a hoteled valóban sikeres


Az intelligens technológia lehetővé teszi a szállodák és szálláshelyek számára, hogy folyamatosan fejlesszék hűségprogramjaikat és növeljék a vendégek lojalitását. A vendégek által gyűjtött adatok alapján a szálláshelyek személyre szabott jutalmakat és ajánlatokat kínálhatnak, amelyek növelik a vendégek elégedettségét és hűségét.

 

A frissítések és fejlesztések stratégiai alkalmazása hosszú távú bevételnövekedést eredményezhet. Például, ha egy vendég egyszer már magasabb kategóriájú szobát foglalt, nagyobb valószínűséggel választja ezt a lehetőséget a jövőben is. Az ilyen tapasztalatok elősegítik az exkluzivitás érzését, és növelik a vendégek visszatérésének valószínűségét.

 

5. Hosszú távú stratégia a szálláshelyeken


Az intelligens technológia alkalmazása nem csak az azonnali bevételnövekedést célozza, hanem a hosszú távú vendéghűséget is. A személyre szabott és időszerű ajánlatok tartós elkötelezettséget teremtenek, és növelik az ügyfelek élettartama alatti értékét.

 

A kutatások szerint a hűségprogramok résztvevői, akik pontokat vásároltak, 46%-kal több szállást foglaltak le 12 hónapos időszak alatt, mint azok, akik nem vettek részt a programban. Ez azt mutatja, hogy a kiegészítő szolgáltatások és a hűségprogramok jelentős hatással vannak a vendégek viselkedésére és lojalitására.

 

Az okos szálláshelyek hosszú távú stratégiája az adatgyűjtésen és elemzésen alapul. A vendégek preferenciáinak és viselkedésének megértése lehetővé teszi a szálláshelyek számára, hogy olyan személyre szabott élményeket nyújtsanak, amelyek növelik a vendégek elégedettségét és hűségét.




Belföld Hotel marketing stratégia Hotelek, szállodák Online marketing Online marketing hoteleknek Szálloda marketing Utazás



Legfrissebb cikkek


Így számítsd ki szállodád vendégszerzési költségeit
A vendégszerzés költsége (VK) elsőre egy meglehetősen egyszerű mutatónak hangzik, amivel a legtöbb szállodatulajdonos fejből fújna, valójában azonban ennél összetettebb a helyzet. A különböző vendégtípusok konvertálása eltérő költségekkel jár, és ezek a költségek általában különböző részlegek között oszlanak szét, így nagyon nehéz pontosan nyomon követni őket.  
Rendezvényhelyszín-marketing - A meghatározó online útmutató
Mi kell ahhoz, hogy hotelem, éttermem a holtidőszakokban is tele legyen? A rendezvényhelszín marketing megoldja ezt a problémát. Íme a siker kulcsa!
A nagy szállodaüzemeltetés-menedzsment útmutató
Mi az a szállodaüzemeltetés-menedzsment? Melyek a szállodaüzemeltetés-menedzsment területei? Miért olyan fontos a szállodaüzemeltetés menedzselése? A szállodaüzemeltetés-menedzsmentet elősegítő eszközök és stratégiák.
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!

Kérje ajánlatunkat!