Milyen egy jó hotel SEO ügynökség? Mutatom a 6 ismérvét neki!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > -hotel-seo-ugynokseg > Ezekre mindenképp figyelj, ha egy hotel SEO ügynökség segítségét kéred

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Ezekre mindenképp figyelj, ha egy hotel SEO ügynökség segítségét kéred


2024/02/28
Novák Anna

A profi SEO cégek vagy ügynökségek tudnak segíteni abban, hogy elérjük a magasabb konverziókat a SEO stratégiáinkkal. Bár rengeteg előnnyel jár, ha SEO ügynökséget veszünk igénybe, fontos odafigyelni néhány kulcsfontosságú dologra. Összeállítottam egy listát 6 alapvető dologról, amire oda kell figyelni, ha legközelebb elgondolkozol egy SEO ügynökség alkalmazásán:

hotel seo ügynökség

1. A hotel SEO ügynökség figyel a céljaidra?

 

Mielőtt bármilyen lépést tennél, fontos, hogy a megfelelő ügynökség megkérdezze, mi a célod és mit szeretnél elérni. Ezt követően részletesen átvizsgálhatják az On-Page SEO-t és alapos SEO elemzést végezhetnek annak érdekében, hogy a webhelyen javítsák a felhasználói élményt, és ezzel növeljék a konverziókat.



Ezenkívül érdemes megkérdezni tőlük, hogy milyen eszközöket használnak a webhely elemzéséhez. Például a Google Analytics vagy a Google Search Console elterjedt eszközök, melyek segítenek a webhely forgalmának, kulcsszavak rangsorolásának és más SEO teljesítménymutatóknak az elemzésében. Ezek mind olyan releváns eszközök, amelyek elősegítik a márkád online jelenlétének javítását az organikus keresési eredmények között.

 

2. A hotel SEO ügynökség végez kulcsszókutatást?

 

Ahogyan korábban említettem, vannak olyan SEO-eszközök, amelyeket webhelyek optimalizálására terveztek, de léteznek olyanok is, amelyek kifejezetten kulcsszókutatásra szolgálnak. 
Néhány népszerű példa közéjük az Ahrefs, a Moz és a SEMRush. Fontos, hogy egy SEO ügynök világosan meghatározza, hogyan végez kulcsszókutatást, és hangsúlyozza az összes tiltott blackhat stratégiát.

 

Profi tipp: Ne felejtsd el, hogy a kulcsszavakat stratégiai helyeken kell elhelyezni, mint a céloldalon, termékoldalakon, látványelemeken, blog tartalmakban, reklámkampányokban stb.

 

3. A hotel SEO ügynökség és a tartalommarketing 

 

A tartalommarketing stratégia nem csak sima írás és közzététel, hanem egy olyan megközelítés, amely azt célozza, hogy az organikus forgalmat a tartalom célközönségre optimalizálva növelje. Mielőtt kiválasztanád, hogy milyen tartalom típusára (formátumára) fókuszálj, először meg kell értened, kik alkotják a célközönséged. Érdemes átgondolnod az ideális ügyfeleidet, például a demográfiai jellemzőiket, hogy egy teljes képet kapj.

 

Miután azonosítottad a célközönséged típusát és a kívánt tartalmat, nagyon fontos, hogy kidolgozz néhány On-Page SEO stratégiát. Ebbe beletartoznak olyan lépések, mint a belső linkek beillesztése a weboldalad jobb szerkezetébe és navigációjába, az URL-ek és metacímkék frissítése, a képoptimalizálás és egyebek!

 

Ha gyorsabb ciklusidőt szeretnél a cikkeidhez, hasznos lehet egy profi író kiszervezése. Ez valószínűleg csökkenti a visszapattanási arányt, javítja az oldal sebességét, és összességében optimalizálja a konverziós arányokat.

 

4. Átláthatóság és progresszív kommunikáció

 

A kommunikáció kulcsfontosságú, amikor egy hotel SEO ügynökséget bízol meg, mivel folyamatos visszajelzésre van szükség. Ha nem kapod meg tőlük az őszinte véleményt és fejlesztési javaslatokat, ez egy figyelmeztető jel lehet, hogy érdemes lehet szakértőbb szolgáltatót keresned.

 

5. Pozitív vélemények?

 

Ha a választott hotel SEO ügynökség nem kap pozitív ügyfél visszajelzéseket, és rossz hírű az iparágban, az egy másik lehetséges hátrány lehet. Nem csak pozitív értékeléseket kell mutatniuk, hanem lehetővé kell tenniük, hogy kommunikálhass velük, így nagyobb bizalmat építhetnek a jelenlegi és potenciális ügyfelekkel.

 

6.Off-site hotel SEO

 

Ahogyan az oldalon belüli SEO elemzés elengedhetetlen, a helyi SEO ügynökségnek sem szabad figyelmen kívül hagynia az oldalakon kívüli keresőoptimalizálást és a backlink-stratégiákat. Ezek kulcsfontosságúak ahhoz, hogy a SEO sikere fenntartható legyen.

 

Mielőtt bármilyen tartalmat közzétesznek, létfontosságú, hogy megismerjük a digitális marketingstratégiáikat. Például vannak-e egyértelmű módszerek a linképítésre? Ugyanakkor, egy szakember nem adhat 100%-os garanciát, és nem szabad reménykednie például a „Garantáljuk, hogy webhelye a Google első oldalán lesz” típusú kijelentésekben, hanem inkább magyarázza el, hogyan érik el a csúcs-rangsorolást.

 

Mindemellett, habár elvárható egy SEO ügynökségtől, hogy ismerje az összes SEO-taktikát, ugyanolyan fontos, hogy értsék a keresőmarketing működését az optimális eredmények eléréséhez.




Keresőoptimalizálás, SEO



Legfrissebb cikkek


Milyen szabályok köteleznek, ha egy hotelben rendezvényeket is szeretnénk tartani?
A rendezvények szervezése és lebonyolítása során a szállodáknak számos jogi és biztonsági előírást kell betartaniuk, hogy biztosítsák a vendégek biztonságát és a zavartalan esemény lebonyolítását.
Így érj el több közvetlen foglalás a szállodádban 2. rész
Folytatjuk közvetlen foglalásokat segítő cikkünket, ha még nem olvastad el az első részt, akkor mindenképp tedd meg, ide kattintva: Így érj el több közvetlen foglalás a szállodádban 1. rész. Most pedig íme, a három legfontosabb ötletünk, amelyet figyelembe kell venni az extrák foglaláskori értékesítése során.
Így érj el több közvetlen foglalás a szállodádban 1. rész
A mai utazási piacon, ahol a nagy márkák és vállalatok dominálnak, a vásárlók egyre inkább a személyre szabást és az egyediséget keresik. Ez különösen igaz a szállásfoglalásokra is, ahol az Airbnb sikere rávilágított arra, hogy az utazók vágynak a sablonos szállodai élmények helyett valami autentikusabbra és emlékezetesebbre. Ha több közvetlen foglalást szeretnél elérni a szállodádban, akkor a marketingstratégiádnak ezt a változó igényt kell tükröznie. Hogyan emelkedhetsz ki a versenytársak közül, és hogyan győzheted meg a vendégeket, hogy kerüljék az online utazási irodák (OTA) használatát?  
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!