Így áll össze egy tökéletes csapat a konferenciára

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Így áll össze egy tökéletes csapat a konferenciára

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Így áll össze egy tökéletes csapat a konferenciára


2021/09/14
VN

Konferenciát szervezel? Tudod mi a legfontosabb összetevője? A csapat! Ha van egy jó csapatot, akkor a rendezvényedben sem lehet hiba. Hogyan áll össze egy tökéletes csapat, milyen személyeknek milyen feladatokat adj? Mutatjuk!

A tökéletes csapat a konferenciára

Projekt menedzser

Felügyeli az alábbiakban leírt összes mozgó darabot, ez a személy végső soron felelős az esemény végrehajtásáért. Kezeli a költségvetést. Magas szintű vásárlási döntéseket hoz.

 



Helyszíni kapcsolattartó

Ez a személy a fő kapcsolattartó a helyszínen, segíti az eladók, a szponzorok munkáját, ő felel a helyszínen mindenért, ő az, akinek a nevére mindenki emlékszik majd, akinek a névjegye mindenkinek a tárcájában benne lesz,

 

Ütemezés felelős

Ez a személy vezeti a napirend kidolgozását, dolgozik a felszólalókkal, és gondoskodik arról, hogy az ütemterv naprakész és a megfelelő felekkel közölve legyen.

 

Kreatív tervező

A kreatív tervezők állítanak össze mindenféle vizuális designet, értve ezalatt a plakátokat, egyéb hirdetéseket, menetrendeket, meghívókat, molinókat, és sorolhatnánk sokáig a sort. Ezen a pontos érdemes lehet együttműködni egy rendezvénytervező ügynökséggel.

 

Marketing és kommunikáció

Ez a személy vagy csapat tudatosítja a megfelelő emberekkel az eseményt, ajánlatokat és időzítési stratégiát hoz létre a regisztráció növelése érdekében, felügyeli a márkaépítést, kommunikál a regisztrálókkal, koordinálja a közösségi média erősítését és a médiakapcsolatokat, valamint küld és mér nyomon követési anyagokat. 

 

Szponzorálás

Ez a csapattag a standok feltérképezésén, a szponzorálási lehetőségek értékesítésén, a szponzorokkal fenntartott kapcsolatok fenntartásán és a közösségszervezési kapcsolatok feltárásán dolgozik. 

 

Embereket nem, de egy modern konferencia helyszínt tudunk ajánlani, méghozzá a páratlanul szép Balaton-felvidék kellős közepén, Ajkán. 
 




Turizmus



Legfrissebb cikkek


Szállodai marketing eszköz -A legjobb idő a Facebook-bejegyzéshez
Ezzel a szállodai marketing eszközzel foglalkozó kérdés, hogy mi a legalkalmasabb időpont a Facebookon való közzétételre, szintén ilyen sokoldalú megközelítést igényel. Számtalan tanulmány létezik különböző kritériumokon, például elkötelezettségi adatokon, szakértői véleményeken és egyebeken. Hogyan kaphatsz tehát egyértelmű választ vállalkozásod számára? Ebben a bejegyzésben segíteni fogunk a szállodai marketing eszközeid eredményeinek elemzésében, hogy megtaláld a megfelelő kiindulási alapvonalat, majd megmutatjuk, hogyan finomíthatsz tovább egészen a legjobb időpontig, amikor a Facebookon, ha közzé teszel valamit, annak valós sikeres és elérési aránya is lesz.
Szállodai marketing -Hogyan érd el a wellness kedvelőit
Napjaink „wellness fogyasztói” aktívan kapcsolatba lépnek olyan holisztikus termékeket és szolgáltatásokat kínáló márkákkal, amelyek fizikai és mentális egészségük, valamint általános megjelenésük javítását ígérik. A fogyasztói érdeklődés növekedésével az egészségügyi és wellness márkáknak bőven van lehetőségük nagyobb közönség vonzására és bevételeik növelésére. Ez a növekvő érdeklődés azonban azt is jelenti, hogy a wellness piac zsúfolttá válik, ezért elengedhetetlen, hogy a szállodai marketingen belül a wellness marketinget stratégiailag kezeljük.
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!