Hogyan tedd sikeressé szállodád Instagram oldalát? Tippek a vizuális tartalmakról, hashtagekről és a legjobb posztolási időpontokról!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > milyen-tartalmat-tegyek-kozze-az-instagramon-a-szallodamnak > Milyen tartalmat tegyek közzé az Instagramon a szállodámnak?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Milyen tartalmat tegyek közzé az Instagramon a szállodámnak?


2024/09/24
Novák Anna

Az Instagram egy olyan platform, ahol egy szálloda könnyedén felkeltheti a potenciális vendégek figyelmét, ha megfelelően használja. A vizuális tartalmak itt különösen fontosak, hiszen az emberek általában képek alapján döntenek arról, hogy elmentenek-e egy posztot, vagy éppen továbbgörgetnek. De hogyan is lehetne ezt a platformot hatékonyan kihasználni? Nézzük meg részletesen, hogyan alakíthatod ki a szállodád Instagram kommunikációját!

hotel tartalmak instara

Kiváló minőségű képek: az alapok


Az első és legfontosabb, amit meg kell érteni, hogy a fotók minősége mindent visz. Az Instagram a látványos és esztétikus tartalmak platformja, ahol a figyelem felkeltése az első pár másodpercen belül eldől. Nincs értelme posztolni, ha a képek középszerűek vagy rosszul megkomponáltak. Szóval, milyen képekre van szükséged?

 



  • Ételek és italok: Ha a szállodád étteremmel is rendelkezik, mutasd be a séf legszebb kreációit. Egy gondosan díszített tányér, egy pohár bor egy szép kilátással vagy egy kreatívan elkészített koktél mindig sikert arat.
  • Szobák és panorámák: Az Instagramon keresztül megmutathatod, hogy milyen élmény várja a vendégeket. Egy tágas, napfényes szoba, puha ágyneművel és egy kávéscsészével az erkélyen, amiről mesés kilátás nyílik – ezek a képek mind vonzzák az utazókat.
  • Szolgáltatások: Ha a szállodádban van spa, wellness vagy egyéb különleges szolgáltatás, mutasd be őket is! Egy jakuzzis fotó, ahol egy pár élvezi a naplementét, vagy egy masszázs, ami a relaxációt sugározza, tökéletes választás lehet.
  • Vendégélmények: Olyan pillanatokat is érdemes megörökíteni, amikor a vendégek jól érzik magukat. Például egy nevető család a medencénél vagy egy boldog pár a vacsoraasztalnál. Ezek az érzelmekkel teli képek közvetítik azt, hogy a szállodád egy hely, ahol valóban jól érezhetik magukat a vendégek.

 

Kinek szól a tartalom? Elemezd a közönséged!


Ahhoz, hogy hatékonyan kommunikálj az Instagramon, ismerned kell a célközönségedet. Kik követik a szállodád profilját? Fiatal párok, családok, üzleti utazók, vagy inkább idősebb korosztály? Miután kiderítetted, kik a leggyakoribb követőid, az ő igényeikre szabhatod a tartalmakat. Ha például főleg fiatal párok követnek, akkor hangsúlyozd a romantikus helyzeteket, mint egy gyertyafényes vacsora vagy egy romantikus séta a szálloda kertjében.

 

Inspiráló példa: a Grand Pigalle Hotel Instagram oldala


Ha inspirációra van szükséged, nézd meg a Grand Pigalle Hotel Instagram profilját! A szálloda tökéletes példája annak, hogyan lehet vizuálisan vonzó tartalmat készíteni. A képeik gondosan megkomponáltak, legyen szó egy elegáns reggeliről az ágyban, egy exkluzív koktélról a bárban vagy a szálloda modern belső tereiről. A Grand Pigalle Hotel Instagram oldalán minden fotó azt sugallja, hogy a szálloda egy különleges hely, ahol érdemes megszállni. Ezt a példát követve te is kialakíthatod a saját, egyedi stílusodat.

 

Milyen gyakran posztolj?


Az Instagram egyik kulcsa a rendszeresség. Fontos, hogy a követőid tudják, mire számíthatnak, és ne legyenek hosszú szünetek a bejegyzések között. Ha hetente háromszor posztolsz, az egy remek arány – nem kell naponta posztolni, de a heti három rendszeres bejegyzés elegendő ahhoz, hogy a követőid ne feledkezzenek meg rólad.

 

Mely napokon posztolj? Általánosságban elmondható, hogy az emberek a hét bizonyos napjain és időpontjaiban aktívabbak Instagramon. Az alábbi időpontok ideálisak lehetnek:

 

Szombat este és vasárnap reggel (különösen 2 óra körül nő meg a forgalom).

 

  • Vasárnap: 17 órakor.
  • Hétfő: 19 és 22 óra között.
  • Kedd: 9 órakor.
  • Szerda: 17 órakor.
  • Csütörtök: 13 órakor.
  • Péntek: 13 órakor.


Fontos, hogy próbálj ki különböző időpontokat, és figyeld meg, mely napok és órák működnek legjobban a közönségednél.

 

A hashtagek ereje


A megfelelő hashtagek használata szintén kulcsfontosságú, ha szeretnéd, hogy minél többen megtalálják a szállodádat. Ha például egy romantikus vacsorát posztolsz, használj olyan hashtageket, mint például #romanticdinner, #luxuryhotel vagy #finecuisine. Ezek segítenek abban, hogy a fotód azokhoz is eljusson, akik még nem követnek téged, de érdeklődnek a hasonló témák iránt.

 

Használd ki a történetek erejét!


Az Instagram Történetek (Stories) funkciója remek lehetőséget nyújt arra, hogy még több tartalmat ossz meg anélkül, hogy az állandó feedet túltelítenéd. Itt megmutathatod a szálloda „kulisszák mögötti” pillanatait, például a napi előkészületeket, a séf munkáját vagy egy friss virágcsokor elhelyezését a lobbyban. A Történetek segítségével személyesebb hangulatot teremthetsz, és közelebb hozhatod a szállodát a követőkhöz.




Hotel marketing stratégia Hotelek, szállodák Szálloda marketing Turizmus Turizmusmarketing



Legfrissebb cikkek


A nagy szállodaüzemeltetés-menedzsment útmutató
Mi az a szállodaüzemeltetés-menedzsment? Melyek a szállodaüzemeltetés-menedzsment területei? Miért olyan fontos a szállodaüzemeltetés menedzselése? A szállodaüzemeltetés-menedzsmentet elősegítő eszközök és stratégiák.
Hogyan értsd meg a SEO-t hotel tulajdonosként – Praktikus tanácsok a foglalások növelésére
A SEO hallatán sok hotel tulajdonos szemében rémület villan. "Megint valami technikai dolog, amihez nem értek" – gondolhatod. De mi lenne, ha azt mondanám, hogy a SEO nem ördöngösség, és valójában egy eszköz, ami segíthet abban, hogy több vendéget fogadj a szállodádban? Ha jól csinálod, a SEO olyan, mint egy ingyenes marketingcsatorna, ami folyamatosan dolgozik neked a háttérben. Íme, hogyan válhatsz a szállodád legjobb barátjává!
Milyen tartalmat tegyek közzé az Instagramon a szállodámnak?
Az Instagram egy olyan platform, ahol egy szálloda könnyedén felkeltheti a potenciális vendégek figyelmét, ha megfelelően használja. A vizuális tartalmak itt különösen fontosak, hiszen az emberek általában képek alapján döntenek arról, hogy elmentenek-e egy posztot, vagy éppen továbbgörgetnek. De hogyan is lehetne ezt a platformot hatékonyan kihasználni? Nézzük meg részletesen, hogyan alakíthatod ki a szállodád Instagram kommunikációját!
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!

Kérje ajánlatunkat!