Instagram marketing hoteleknek - Instagram marketing check-list hoteleknek

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Instagram marketing check-list hoteleknek

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Instagram marketing check-list hoteleknek


2020/04/22
CZs

Éppen egy korábbi cikkben ejtettünk szót róla, hogy az Instagramra – annak megjelenésekot – sokan a tinédzserek játszótereként tekintettek, aztán egyik pillanatról a másikra a legfontosabb közösségi média felületek egyike lett, és online marketing stratégiák elmaradhatatlan elemévé vált. A hotel marketingre ez különösen igaz, hiszen ez egy annyira speciálisan virális felület, annyira fontos a vendégek számára a képes és videós tartalom, hogy egy jó Instagram marketing igazi vendégsereget képes egy szállodába vonzani. Sokan azonban ennek ellenére sem szentelnek rá elég figyelmet.

Instagram marketing hoteleknek

Instagram marketing check-list, hogy ne maradj le

Szállodaként – specializálódj bármire is – szükséged van Instagramra, és ez még nem elég. Kell ugyanis egy hatékony Instagram marketing is. Ennél többet ezzel nem is szeretnénk foglalkozni, ez a cikk nem azért született, hogy erre igyekezzünk rávilágítani. Sokkal inkább azért, hogy behozzuk a lemaradásod, és egy erős alapokon álló Instagram marketing stratégiát alakíthass ki. Ha eddig is kommunikáltál az Instagram felületén, auditáld a jelenlegi helyzeted a cikk alapján! Kezdjünk is bele!

 



Instagram marketing hoteleknek 1. lépés: Hozz létre egy üzleti fiókot

Először egy felhasználói, személyes fiókot tudsz létrehozni, majd azt tudod üzletivé alakítani. A fiók neve értelemszerűen a szállodád neve legyen. Az üzleti fiók alapján tud a platform maga is ajánlani a potenciális felhasználóknak, illetve – Facebook oldaladdal összekötve a Hirdetéskezelőn keresztül – így tudsz majd hirdetéseket is indítani, ha beindult a kommunikációd.

 

Instagram marketing hoteleknek 2. lépés: Legyen egy jó BIO-d

Íd meg a BIO-d röviden, tömören, és töltsd ki a legfontosabb információkat a felület beállításainál (e-mail cím, telefonszám, cím, stb.), és soha ne hagyd ki a webhelyedre mutató hivatkozást sem, hiszen ennek köszönhetően tudnak majd a felhasználók átkattintani a weboldaladra, és ott konvertálni, azaz szobát foglalni!

 

Instagram marketing hoteleknek 3. lépés: Kezd el tartalmakat gyártani

Méghozzá olyan tartalmakat, amiket jó nézegetni, böngészgetni. Nagyon fontos, hogy ezeknek nem kell tökéletesen megkomponált képeknek lenniük, hiszen a stock fotó hatású tartalmak helyett a hitelesség sokkal fontosabb szempont. Engedj betekintést a színfalak mögé, mutasd meg a szobákat, a wellnesst, a kilátást, az ételeket. Mutasd be a személyzetet, készíts képeket a szállodában megrendezésre kerülő eseményekről, és így tovább.

 

Instagram marketing hoteleknek 4. lépés: Posztolj rendszeresen

Megcsináltad a fiókod, kitöltötted a BIO-t, feldobtál pár korábbi képet, és most hagyod hónapokig pihenni az Instagramod? Dehogy! Posztolj rendszeresen, posztolj hetente több alkalommal. Mutass meg mindent, ami csak eszedbe jut, mesélj el történeteket a vendégekről, a szálloda életéről, a környék látnivalóiról.

 

Instagram marketing hoteleknek 5. lépés: Használd ki a többi funkciót

Posztolj a Stories funkció segítségével, tölts fel hosszabb videós tartalmakat IGTV-re. Tesztelned kell majd őket, látni fogod, mi az, amit a felhasználók kevésbé vagy jobban szeretnek. A lényeg, hogy posztolj, gyártsd a tartalmakat, és ennek köszönhetően maradj szem előtt.

 

Instagram marketing hoteleknek 6. lépés: Használj hashtageket

A hashtagek alapján találják majd meg a felhasználók a tartalmaidat akkor is, ha még nem követnek téged, ezért képben kell lenned az aktuális hashtag trendekkel kapcsolatban is. Alakíts ki saját hashtaget (például szállodád nevéből), és minden kreatív kampányhoz is rendelj egyet-egyet.

 

Instagram marketing hoteleknek 7. lépés: Juttasd el minél több felhasználóhoz szállodád hírét az Instagramon

Valójában az összes fenti tipp ebben segít, de most célzottabb megoldásokra szeretnénk felhívni a figyelmed. Kezdj el hirdetni az Instagramon, emeld ki a jobb, népszerűbb fotóidat, vagy akár az egész profilt. Működj együtt influencerekkel, kérd meg őket, hogy a szállodában elkészült tartalmakat töltsék fel profiljukra, és jelöljenek is meg téged ezekben. Ez csak két példa, de számtalan útja lehet még a profil és a szálloda hírének terjesztésének, a lényeg, hogy légy aktív, légy látható.




Hotel marketing stratégia Hotelek, szállodák Online marketing Online marketing hoteleknek



Legfrissebb cikkek


Szállodai marketing eszköz -A legjobb idő a Facebook-bejegyzéshez
Ezzel a szállodai marketing eszközzel foglalkozó kérdés, hogy mi a legalkalmasabb időpont a Facebookon való közzétételre, szintén ilyen sokoldalú megközelítést igényel. Számtalan tanulmány létezik különböző kritériumokon, például elkötelezettségi adatokon, szakértői véleményeken és egyebeken. Hogyan kaphatsz tehát egyértelmű választ vállalkozásod számára? Ebben a bejegyzésben segíteni fogunk a szállodai marketing eszközeid eredményeinek elemzésében, hogy megtaláld a megfelelő kiindulási alapvonalat, majd megmutatjuk, hogyan finomíthatsz tovább egészen a legjobb időpontig, amikor a Facebookon, ha közzé teszel valamit, annak valós sikeres és elérési aránya is lesz.
Szállodai marketing -Hogyan érd el a wellness kedvelőit
Napjaink „wellness fogyasztói” aktívan kapcsolatba lépnek olyan holisztikus termékeket és szolgáltatásokat kínáló márkákkal, amelyek fizikai és mentális egészségük, valamint általános megjelenésük javítását ígérik. A fogyasztói érdeklődés növekedésével az egészségügyi és wellness márkáknak bőven van lehetőségük nagyobb közönség vonzására és bevételeik növelésére. Ez a növekvő érdeklődés azonban azt is jelenti, hogy a wellness piac zsúfolttá válik, ezért elengedhetetlen, hogy a szállodai marketingen belül a wellness marketinget stratégiailag kezeljük.
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!