Elsősorban a legfontosabb hotel online marketing tanács az online felületek kezelése
Mindenképp érdemes a hotel weblapját folyamatosan fejleszteni és egy napra kész állapotot megőrizni, a hotel online marketingjének gördülékeny és hatékony működése érdekében. A weboldal legyen tagolt, részletes még is lényegre törő, átlátható. Ne vesszünk el az apró részletekben, gondolkozzunk nagyban, nézzük az oldalt látogatói szemmel, mi mit látnánk szívesen mi lenne az, ami felkeltené az érdeklődésünket.
Hotel marketing tanács- Illusztrálj
Egy hotel online marketing tanácsainak felsorolásában megemlíthetetlen nézőpont a figyelemfelkeltés. Mivel egy szolgáltatást szeretnénk eladni és szeretnénk, hogy mindenképp végbe is menjen, először fizikai kontaktus nélkül kell felkeltenünk a hotel online marketingjét nézőket. Fontos, hogy a képek mindig csak egy kicsit mutassanak, de ne túl keveset, hogy a látogató minél több időt töltsön az oldalon, keltsük fel az érdeklődését. Ezt hogyan érheted el? Nem arra gondolunk, hogy fotózz le egy kanalat aztán a villát és a végén az ebédlőt. Amint az oldal megnyitásra kerül az első kép, ami a szemünk elé tárul legyen maga a hotel, vagy csak a recepció, szép, világos, meleg, hívogató megvilágítással. Mindenki szívesebben megy egy olyan helyre, ami tiszta és otthonos, még is modern. Ez egy olyan hotel online marketing tanács amit érdemes megfogadni, így a weboldal is nézőcsalogatóbbá válik. Előnyös lehet beállítani, hogy a képek pár másodperc elteltével váltsák egymást ezzel is elérve, hogy a hotel online marketingje nem csak kreatív és sokoldalú, de kényelmes is lesz az oldal látogatóinak. Fő a tisztaság és az összhang, ezért mindenképp csak akkor készüljön bármilyen fotó a szobákról, illetve minden más helyszínről, ha az igényes. Készíthetsz egy videót is, ami körbe vezet csak a hotel lényegesebb helyiségeiben, kíváncsivá téve a látogatót, mi lehet még?
Hotel online marketing tanácsok a kulisszatitkokig
Weboldal Áttekinthetősége érdekében készítsük azt tagoltra. Legyenek főbb menüpontok melyek megkönnyítik a keresést. Kapcsolatok leírásában kattintásvadász lehet az is, ha a telefonszámot nem írjuk ki egészében, hanem elrejtjük azt. Megállítjuk egy kis hatásvadász pillanatra az érdeklődőt majd rákattintás után már tárcsázhat is. Legyenek emberek a képeken vagy ne? Ízlések és pofonok. Persze szívesebben választunk egy olyan helyet, amelyről olyan képeket látunk, ahol boldogok az emberek, de az is lehet, hogy túl erőltetettnek tűnhet.
Hotel online marketing tanács
Hirdesd magad! Nem csak a google de a közösségi médiában is egyre többször találkozunk hirdetésekkel. A legtöbb értelmetlen be nem vált terméket akar ránk sózni. Miért ne hirdethetné magát a hoteled is különböző fajta hirdetési típusokkal? - és itt most nem az újsághirdetésekre gondolunk. A Goolge de számos közösségi média oldalak is, rengeteg lehetőséget kínálnak a hirdetéseknek, ezzel növelve a webhelylátogatások számát, növelve a bejövő hívások számát, a szolgáltatások megrendelését. Érd el, hogy kattintsanak és tartsd őket az oldalon.
A Hotel online marketing tanács- az online marketing nem csak online oldala
Ahhoz, hogy a hoteled online marketingje hatékony legyen nem csak a weboldalad fejlesztése a fontos. Érdemes tartani a kapcsolatot az ügyfelekkel mind ehhez nem kell telefonon felhívni őket vagy meghívni őket egy kávéra. A hotelba érkezéskor készíts ki egy üdvözlőkártyát szobájukba, ezzel is szívélyesebb fogadtatásban részesítve őket. Írj e-mailt érkezésük előtt, nem csak emlékeztetés céljából. Jelezd, hogy minden készen áll és a hotel várja már érkezését. Mind ezt miért? Mert a hotel online marketing tanácsokat érdemes megfogadni és ez csak segít, hiszen a Google lehetőséget ad az emberek véleményének kinyilatkoztatására. Szerintem mindenki, aki rákeres egy hotelre vagy bármilyen olyan helyre, amitől, szolgáltatást vár, elolvassa a Googleben írt véleményeket. Ahogy a mondás tartja „A baj nem csőstül jön”, ez a hotel online marketing tanácsok közül a legátgondolandóbb lehet. A baj nem csőstül jön, hanem rossz visszajelzésekkel, véleményekkel, így fontos nem csak az online térben megtartani jó hírnevünket, hanem a szolgáltatásokat igénybe vevők szemében is.