Hotel rendezvény marketing tipp: hozz létre keresőoptimalizálási tartalmat szállodád weboldalához
A keresőoptimalizálás (SEO) az egyik legegyszerűbb és legerőforrás-igényesebb szállodamarketing ötlet, amely a rendelkezésedre áll. Gyakran az egyik leginkább alulhasznált hotel rendezvény marketing stratégia is egyben. A SEO-t gyakran használják a cégek a keresési helyezésük javítására, illetve bevételnövelési esélyeik javítására, de ez egy olyan stratégia, amely folyamatos új tartalom generálást tesz szükségessé ahhoz, hogy megtartsd vagy javítsd szállodád keresési találati rangsorát.
Sok szállodatulajdonos lemond a szállodai SEO-cikkek létrehozásáról, és fizet a jobb rangsorolásért a terjesztési csatornákon keresztül. Bár az OTA-k ereje tagadhatatlan, a szállodatulajdonosok, akik figyelmen kívül hagyják a SEO nyújtotta lehetőségeket sok mindent veszítenek. Tedd tájékoztató jellegűvé bejegyzéseidet, vedd figyelembe a potenciális vendégeid által feltett kérdéseket, és nyújts nekik érthető és tömör válaszokat. Például a hely és a közlekedés témája mindig a legfontosabb szempont a szobafoglalás során.
Még ha szállodád nincs is annak az eseménynek a közvetlen közelében, amelyről írsz, akkor is megforgathatod úgy azt, hogy a javadra működjön és így is kihasználod a hotel rendezvény marketing lehetőségét. Kijelentheted, hogy a tömeg zajától távol van a kényelem és a csend, miközben biztosítod a vendégeket, hogy a közlekedés nem jelent problémát.
A frissítések következetessége a sikeres szállodai SEO-stratégia kulcsa. Válassz egy napot a héten, és rendszeresen tegyél közzé egy bizonyos időpontban. Készíts egy listát azokról a témákról, amelyek érdeklődést válthatnak ki a potenciális vendégekben, ne korlátozd a közzétételt csak a helyi eseményekre, inkább vedd figyelembe azokat a vendégeket, akiket általában vonzanak a hoteled adta lehetőségek. Ha gyakran foglalnak céges szakemberek nálad, akkor vegyél fontolóra egy üzleti tartalomírót, aki az ő ízlésének megfelelő cikkeket készít. Ha létesítményed egy turisták által sűrűbb látogatott hely, és átlagos vendéged egy húszas évek közepén utazó hátizsákos, akkor a helyi bároktól a város rejtett gyöngyszemeiig mindenről lehet érdekes cikket írni számára.
A szállodai SEO marketing egyértelműen túlmutat a keresési eredmények listáján. Segíthet kialakítani a kapcsolatot a vendégekkel, megkülönböztetve téged a versenytársaktól, és egy olyan szálloda képében tündökölni, amely törődik vendégeik személyes utazási okával, és hajlandó megtenni értük a plusz lépéseket.
Használj kattintásonkénti fizetésű (PPC) hirdetéseket a közvetlen foglalások növelésére a hotel rendezvény marketing részeként
Az egyik legegyszerűbb hotel rendezvény marketing stratégia a PPC-hirdetés. És nem csoda, hogy egy jó PPC kampány teljesen átformálja a szálloda értékesítési stratégiádat, és növeli a szállodák kihasználtságát és bevételeit. Ahhoz, hogy hoteledet PPC-hirdetéseken keresztül sikeresen reklámozd, figyelembe kell venni a következőket:
Időzítés
Határozd meg a megfelelő időpontot szállodád reklámozására a hotel rendezvény marketing egyik fontos elemeként. A rendezvény mérete és exkluzivitása alapján néhány héttel az esemény kezdete előtt már túl késő lehet ahhoz, hogy megfelelően profitálj a helyzetből, ezért a szállodai marketing stratégiádnak a része kell, hogy legyen a kapcsolattartás és a nyílt kommunikáció a helyi jegyértékesítőkkel. Jóval azelőtt tudnod kell, hogy milyen esemény van készülőben, mielőtt bármilyen hivatalos bejelentés születne. A PPC-hirdetések optimalizálásának másik nagyszerű módja az olyan eszközök, mint a Google Trends és a SEMRush. Segítségükkel tanulmányozhatod a népszerű eseményekre vonatkozó kereséseket, amelyek viszont segíthetnek a több potenciális vendég vonzásában.
Kulcsszavak
A PPC nagymértékben támaszkodik a kulcsszóoptimalizálásra, amely a kulcsszavak megfelelő kombinációját használja, ez pedig a legtöbb potenciális vendéget vonzza a hoteledbe. A kulcsszavak kiválasztásakor minden olyan fontos pontot kell megtalálni, amely érdeklődést kelt a hoteled iránt. Tehát meg kell fontolni, hogy a leendő vendég valószínűleg milyen keresési lehetőségeket fog használni. A „szálloda + az esemény neve” kombinációja bekerülhet a rendezvénylátogatók legjobb kínálatába, de ha szélesebb hálót szeretnél kivetni, fontold meg a város nevének vagy néhány turisztikai látványosságnak a használatát is a kulcsszavak tekintetében, ami újabb remek hotel rendezvény marketing tipp.
Hozz létre egy nyitóoldalt
Miután kiválasztottad a megfelelő időpontot a hotel rendezvény marketing kampányod futtatására, meg kell bizonyosodni arról, hogy optimalizálhatod bevételed azáltal, hogy csökkented a promóciókkal kapcsolatos túlzott kiadásokat, és garantálod a sikeres foglalásokat. Sok szállodatulajdonos kísértést érez arra, hogy közvetlenül a weboldalára hivatkozzon, de a számtalan lehetőség, amely akkor jelenik meg, amikor a vendég elkezdi böngészni a hotel oldalán, elvonja a figyelmet a feladatról, és sok esetben valószínűleg a foglalás elhalasztását eredményezi. Annak érdekében, hogy megbizonyosodj arról, hogy kattintásonkénti fizetésen alapuló marketing stratégiád valóban kifizetődik, hozz létre egy nyitóoldalt , amely az ügyfél figyelmét az alapokra, a dátumokra, a szobák számára és a műveletgombra irányítja, amely egyszerűen azt mondja: " FOGLALD LE MOST".
A PPC hirdetési kampány segíthet a szállodai bevételek kezelésében, mivel átirányítja a foglalásokat a közvetlen foglalási motorja felé, lehetővé téve, hogy maximalizálja bevételedet az OTA díjak elkerülésével, ugyanakkor lehetőséget biztosít a vendéghűség kialakítására is.
Szállodák közösségi média értékesítési stratégiái
A közösségi média egy népszerűségi játék: minél népszerűbb a szállodád, annál magasabb a szobánkénti ára. Ha eseményalapú hirdetésről van szó, a szállodai reklámkampány és a közösségi média erős követőinek összekapcsolása komoly bevételi kiugrásokhoz vezethet.
A közösségi média influencerek a terméktámogatók, különösen az eseménymarketingben. Szerencsére sokan közülük a kompromisszumot teljesen korrekt üzletnek találták. Ellentétben a legtöbb vendéglátást célzó márkával, amely azonnali előnyt jelent az influencereknek, ők az esemény idejére a te hoteledben maradhatnak, napi posztokért cserébe, megfelelő hashtaggel, így több százezer embernek tárják fel a szállodádat.
Ami a kreatív szállodaeladási ötleteket illeti, ez egyrészt az egyik legelterjedtebb, másrészt a független létesítmények és a kis- és közepes szállodaláncok által leginkább használt. Különösen a szállodaláncok profitálnak nagy hasznot a közösségi médiában való megjelenésből, mivel az influencerek általában inspiráló, motiváló hatást gyakorolnak a közönségükre. Ki tudja, lehet, hogy a hoteledben való tartózkodás lehet a következő trend.