Milyen egy jó hotel SEO ügynökség? Mutatom a 6 ismérvét neki!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > -hotel-seo-ugynokseg > Ezekre mindenképp figyelj, ha egy hotel SEO ügynökség segítségét kéred

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Ezekre mindenképp figyelj, ha egy hotel SEO ügynökség segítségét kéred


2024/02/28
Novák Anna

A profi SEO cégek vagy ügynökségek tudnak segíteni abban, hogy elérjük a magasabb konverziókat a SEO stratégiáinkkal. Bár rengeteg előnnyel jár, ha SEO ügynökséget veszünk igénybe, fontos odafigyelni néhány kulcsfontosságú dologra. Összeállítottam egy listát 6 alapvető dologról, amire oda kell figyelni, ha legközelebb elgondolkozol egy SEO ügynökség alkalmazásán:

hotel seo ügynökség

1. A hotel SEO ügynökség figyel a céljaidra?

 

Mielőtt bármilyen lépést tennél, fontos, hogy a megfelelő ügynökség megkérdezze, mi a célod és mit szeretnél elérni. Ezt követően részletesen átvizsgálhatják az On-Page SEO-t és alapos SEO elemzést végezhetnek annak érdekében, hogy a webhelyen javítsák a felhasználói élményt, és ezzel növeljék a konverziókat.



Ezenkívül érdemes megkérdezni tőlük, hogy milyen eszközöket használnak a webhely elemzéséhez. Például a Google Analytics vagy a Google Search Console elterjedt eszközök, melyek segítenek a webhely forgalmának, kulcsszavak rangsorolásának és más SEO teljesítménymutatóknak az elemzésében. Ezek mind olyan releváns eszközök, amelyek elősegítik a márkád online jelenlétének javítását az organikus keresési eredmények között.

 

2. A hotel SEO ügynökség végez kulcsszókutatást?

 

Ahogyan korábban említettem, vannak olyan SEO-eszközök, amelyeket webhelyek optimalizálására terveztek, de léteznek olyanok is, amelyek kifejezetten kulcsszókutatásra szolgálnak. 
Néhány népszerű példa közéjük az Ahrefs, a Moz és a SEMRush. Fontos, hogy egy SEO ügynök világosan meghatározza, hogyan végez kulcsszókutatást, és hangsúlyozza az összes tiltott blackhat stratégiát.

 

Profi tipp: Ne felejtsd el, hogy a kulcsszavakat stratégiai helyeken kell elhelyezni, mint a céloldalon, termékoldalakon, látványelemeken, blog tartalmakban, reklámkampányokban stb.

 

3. A hotel SEO ügynökség és a tartalommarketing 

 

A tartalommarketing stratégia nem csak sima írás és közzététel, hanem egy olyan megközelítés, amely azt célozza, hogy az organikus forgalmat a tartalom célközönségre optimalizálva növelje. Mielőtt kiválasztanád, hogy milyen tartalom típusára (formátumára) fókuszálj, először meg kell értened, kik alkotják a célközönséged. Érdemes átgondolnod az ideális ügyfeleidet, például a demográfiai jellemzőiket, hogy egy teljes képet kapj.

 

Miután azonosítottad a célközönséged típusát és a kívánt tartalmat, nagyon fontos, hogy kidolgozz néhány On-Page SEO stratégiát. Ebbe beletartoznak olyan lépések, mint a belső linkek beillesztése a weboldalad jobb szerkezetébe és navigációjába, az URL-ek és metacímkék frissítése, a képoptimalizálás és egyebek!

 

Ha gyorsabb ciklusidőt szeretnél a cikkeidhez, hasznos lehet egy profi író kiszervezése. Ez valószínűleg csökkenti a visszapattanási arányt, javítja az oldal sebességét, és összességében optimalizálja a konverziós arányokat.

 

4. Átláthatóság és progresszív kommunikáció

 

A kommunikáció kulcsfontosságú, amikor egy hotel SEO ügynökséget bízol meg, mivel folyamatos visszajelzésre van szükség. Ha nem kapod meg tőlük az őszinte véleményt és fejlesztési javaslatokat, ez egy figyelmeztető jel lehet, hogy érdemes lehet szakértőbb szolgáltatót keresned.

 

5. Pozitív vélemények?

 

Ha a választott hotel SEO ügynökség nem kap pozitív ügyfél visszajelzéseket, és rossz hírű az iparágban, az egy másik lehetséges hátrány lehet. Nem csak pozitív értékeléseket kell mutatniuk, hanem lehetővé kell tenniük, hogy kommunikálhass velük, így nagyobb bizalmat építhetnek a jelenlegi és potenciális ügyfelekkel.

 

6.Off-site hotel SEO

 

Ahogyan az oldalon belüli SEO elemzés elengedhetetlen, a helyi SEO ügynökségnek sem szabad figyelmen kívül hagynia az oldalakon kívüli keresőoptimalizálást és a backlink-stratégiákat. Ezek kulcsfontosságúak ahhoz, hogy a SEO sikere fenntartható legyen.

 

Mielőtt bármilyen tartalmat közzétesznek, létfontosságú, hogy megismerjük a digitális marketingstratégiáikat. Például vannak-e egyértelmű módszerek a linképítésre? Ugyanakkor, egy szakember nem adhat 100%-os garanciát, és nem szabad reménykednie például a „Garantáljuk, hogy webhelye a Google első oldalán lesz” típusú kijelentésekben, hanem inkább magyarázza el, hogyan érik el a csúcs-rangsorolást.

 

Mindemellett, habár elvárható egy SEO ügynökségtől, hogy ismerje az összes SEO-taktikát, ugyanolyan fontos, hogy értsék a keresőmarketing működését az optimális eredmények eléréséhez.




Keresőoptimalizálás, SEO



Legfrissebb cikkek


A 7 legjobb szállás marketing stratégia a foglalások számának növelésére
A sikeres szállás marketing stratégia alapja a célközönség pontos ismerete, legyen szó belföldi vagy külföldi vendégekről. A kommunikáció és a választott csatornák is ennek megfelelően alakuljanak. A stratégia sikeréhez elengedhetetlenek a reális célok és azok mérhető nyomon követése. Egy igazán ütős stratégia nem csupán a foglalások számát pörgeti fel, de a márka presztízsét is magasra emeli, miközben képes alkalmazkodni a piaci szelek változó irányaihoz. Az alábbiakban bemutatásra kerülnek a piacról kiemelkedést biztosító leghatékonyabb módszerek.
A szállás marketing titka: így töltsd meg a szállodádat vendégekkel
Ebben a blogban betekintést nyerhetsz a szállás marketing izgalmas világába, és minden szükséges eszközt megkapsz ahhoz, hogy magabiztosan navigálj ezen a területen. Stratégiák tárháza vár rád, amelyekkel megelőzheted a versenytársaidat, és még a gondolatukban sem merül fel más szálláshely választása a leendő vendégeidnek. Kezdhetjük?
Mi az a hotel marketing audit és miért van rá szükségem?
Egy olyan versenyképes iparágban, mint a szállodaipar a sikerhez több kell kényelmes ágyaknál. A marketing audit feltárja a stratégia erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeket és fenyegetéseket. Növeld bevételeidet, javítsd hatékonyságodat, és emelkedj ki a tömegből!
Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!