Fektess Seo-t a weboldaladba
Amennyiben a hoteled weboldala olyan jó amilyennek mondják, akkor nem létezhet keresőoptimalizálás nélkül. Az utazni vágyó emberek közel 75%-a keres hotelt a Google-n vagy más keresőmotoron keresztül. A közönség adott, neked csak ki kell használni a lehetőséget, amit a SEO-val ki is tudsz. Ezért fontos befektetni egy olyan forrásba, ami tökéletesíti a SEO-t a weboldaladon. Ezt a hotel marketing eszközt kezd azzal, hogy megfelelő kulcsszavakat keresel, amivel a célba vett közönséget meg fogod tudni érteni, mit is keresnek ők igazán. Ezeket a kulcsszavakat, amik relevánsak a hoteleddel kapcsolatban változtasd át egy megnyerő alakká, írj landinget. Fontos, hogy a weboldalad mobil kompatibilis legyen, ne essen szét, ha azt telefonról szeretnénk megtekinteni és gyorsan töltse be a kívánt tartalmat. Egy másik fontos része a SEO-nak a linképítés, és ennek van néhány egyszerűbb módja is, mint sem az OTA és a metakereső motorokkal való munka, ami az elsők közötti helyet tölti be azok közül a helyek közül, amit az utazó ember keres. A linképítés és a SEO nem csak a foglalások számát foglya növelni, hanem segít abban, hogy hoteled láthatóvá váljon és a weboldalad organikus elhelyezkedése jobb helyet kapjon.
Ne becsüld alá az adat hatalmát
Manapság az adatok könnyen elérhetőek és az egyik legfontosabb hotel marketing eszköz az adatvezérelt döntés használata. Az egyik legerősebb eszköz a Google Analytics, ami segít megérteni a felhasználók aktivitását a weboldaladon. Milyen téma érdekli őket leginkább? Mi az, ahol több időt töltenek? A másik eszköz, ami elengedhetetlen az egy megfelelő menedzsment rendszer, ami segít optimalizálni a készletet és maximalizálni a profitot
Definiáld az egyedi értéked elhelyezkedését
A rengeteg kínálat mellett miért pont téged válasszanak az ügyfelek? Ez az a pont amikor képbe kerül az egyedi értéked. Ha elhatároztad mi is tesz téged különlegessé, miért vagy te a legjobb választás, ezt egy hotel marketing eszközként is fel tudod használni, amivel elválasztod magad a versenytársaktól. Fontos, hogy a legfontosabb hotel marketing eszközöket alkalmazd, így határ a csillagos ég. Az ügyfélszolgálatod legyen kiváló minőségű, ami az értékpozíciód meghatározó eleme lesz. Hogyan definiálnád, hogy a szolgáltatás tőled függ? A vendégeknek egy speciális üdvözlést adsz a hoteled érkezésekor egy ital kíséretében? Egy üveg bor várja őket a szobában, vagy néhány helyi ínyencség? Ezek a kis apróságok ugyan költségbe kerülnek a hotelednek, de csodákat fognak tenni a hoteledről alkotott képben. Még valami más? A legjobb vendégek meg vannak becsülve, minél jobban így is érzik, annál jobb visszajelzéseket adnak majd hoteledről. Mind kettő csodákat fog tenni vállakozásoddal.
Jutalmazd a közvetlen foglalást
A közvetlen foglalás az idegenforgalom aranybányája, hiszen ez esetben nem kell osztozkodnod bármilyen bevételen egy harmadik féllel, ami szintén a hoteled nyereségességét fogja fellendíteni. Ezért fontos, hogy a közvetlen a hoteledtől történő foglalásokat díjaznod kell és így nagyobb az esély arra, hogy vendégeid visszajáró vendégek lesznek. Mivel jutalmazd? Találj ki egy olyan hotel marketing eszközt, ami felkelti érdeklődésüket. Adj nekik kedvezményt, vagy egy kis üdvözlő ajándékot a szobájukba. Bárhogy is döntesz, hogy mit csinálj éreztesd azokkal a vendégekkel, akik közvetlen hotelednél foglaltak, és azokkal is, akik visszaérkeztek, hogy különlegesek. Így mindenképp vissza szeretnének menni hozzád és még a barátaiknak is mesélnek majd a helyről.
Használd ki a közösségi médiát
A közösségi média kétségkívül az egyik legfontosabb hotel marketing eszköz, ahol kiválaszthatod a közönséged és célba is tudod őket venni. A bejegyzések rendszeressé tételéhez használj tartalom naptárat ami segít beidőzíteni a tartalmak publikálását. A hotel marketing eszközök tökéletesek arra, hogy nagy forgalmat generáljanak az oldaladra és a foglalások számát is megnöveljék. Mindehhez szükség van egy rendszerességre. Továbbá a közösségi média jó arra is, hogy az arculatod tudatossá tudd tenni. A bejegyzésekkel és fontos promóciókkal egy emberi oldalát mutathatod be a hotelednek. Ezekben a bejegyzésekben megjelölheted munkavállalóid is. Azzal, hogy növeled a közösségi médián való szereplésed, növelheted a konverziók számát is.
Fektess be több összeget a foglalások szezonja idején
Találd meg azt az időszakot hoteled marketing eszközeinek segítségével, amikor több ember is foglal szállást amikor a csúcsidő van és fektess a marketingbe többet, hogy őket is bele tudd vonni. Megnézhetsz különböző statisztikai adatot is arról, hogy melyik is az az időszak amikor a foglalások nagy mértékben történnek. Eszerint tudod az erre szánt összeget is növelni vagy csökkenteni. Nem kell, hogy egész évben ugyan annyi költséged legyen hoteled marketing eszközeire. Például, sok ember nem gondolkozik a téli nyaralás lefoglalásán miközben a tengerparton fekszik nyár közepén. Azonban, amint a hideg beköszönt már el is kezdik nézni, hogy hova menjenek. Győződj meg arról, hogy megfelelő mennyiségű hirdetésre szánt költségvetésed van erre az időszakra, hogy fel tudd kelteni ezeknek az embereknek a figyelmét és téged válasszanak.
Következtess
Ha ésszerű hotel marketing eszközöket használsz egyszerűbb elérni az embereket és okot adni miért téged válasszanak a nagy verseny közben mind ezt az egyedi értékajánlatod miatt is. Találd meg azokat a csatornákat, amelyen keresztük hatni tudsz az emberekre, amelyeken nagyobb mértékben vannak jelen. Ismerd ki őket. Az említett hotel marketing eszközök nem a legkimerítőbb cselekvések vállalkozásod nyereségessé tételéhez. Azonban küzdelmet és segítséget nyújt, hogy növelhesd vállalkozásod és a foglalások számát.