1. A hotel SEO ügynökség figyel a céljaidra?
Mielőtt bármilyen lépést tennél, fontos, hogy a megfelelő ügynökség megkérdezze, mi a célod és mit szeretnél elérni. Ezt követően részletesen átvizsgálhatják az On-Page SEO-t és alapos SEO elemzést végezhetnek annak érdekében, hogy a webhelyen javítsák a felhasználói élményt, és ezzel növeljék a konverziókat.
Ezenkívül érdemes megkérdezni tőlük, hogy milyen eszközöket használnak a webhely elemzéséhez. Például a Google Analytics vagy a Google Search Console elterjedt eszközök, melyek segítenek a webhely forgalmának, kulcsszavak rangsorolásának és más SEO teljesítménymutatóknak az elemzésében. Ezek mind olyan releváns eszközök, amelyek elősegítik a márkád online jelenlétének javítását az organikus keresési eredmények között.
2. A hotel SEO ügynökség végez kulcsszókutatást?
Ahogyan korábban említettem, vannak olyan SEO-eszközök, amelyeket webhelyek optimalizálására terveztek, de léteznek olyanok is, amelyek kifejezetten kulcsszókutatásra szolgálnak.
Néhány népszerű példa közéjük az Ahrefs, a Moz és a SEMRush. Fontos, hogy egy SEO ügynök világosan meghatározza, hogyan végez kulcsszókutatást, és hangsúlyozza az összes tiltott blackhat stratégiát.
Profi tipp: Ne felejtsd el, hogy a kulcsszavakat stratégiai helyeken kell elhelyezni, mint a céloldalon, termékoldalakon, látványelemeken, blog tartalmakban, reklámkampányokban stb.
3. A hotel SEO ügynökség és a tartalommarketing
A tartalommarketing stratégia nem csak sima írás és közzététel, hanem egy olyan megközelítés, amely azt célozza, hogy az organikus forgalmat a tartalom célközönségre optimalizálva növelje. Mielőtt kiválasztanád, hogy milyen tartalom típusára (formátumára) fókuszálj, először meg kell értened, kik alkotják a célközönséged. Érdemes átgondolnod az ideális ügyfeleidet, például a demográfiai jellemzőiket, hogy egy teljes képet kapj.
Miután azonosítottad a célközönséged típusát és a kívánt tartalmat, nagyon fontos, hogy kidolgozz néhány On-Page SEO stratégiát. Ebbe beletartoznak olyan lépések, mint a belső linkek beillesztése a weboldalad jobb szerkezetébe és navigációjába, az URL-ek és metacímkék frissítése, a képoptimalizálás és egyebek!
Ha gyorsabb ciklusidőt szeretnél a cikkeidhez, hasznos lehet egy profi író kiszervezése. Ez valószínűleg csökkenti a visszapattanási arányt, javítja az oldal sebességét, és összességében optimalizálja a konverziós arányokat.
4. Átláthatóság és progresszív kommunikáció
A kommunikáció kulcsfontosságú, amikor egy hotel SEO ügynökséget bízol meg, mivel folyamatos visszajelzésre van szükség. Ha nem kapod meg tőlük az őszinte véleményt és fejlesztési javaslatokat, ez egy figyelmeztető jel lehet, hogy érdemes lehet szakértőbb szolgáltatót keresned.
5. Pozitív vélemények?
Ha a választott hotel SEO ügynökség nem kap pozitív ügyfél visszajelzéseket, és rossz hírű az iparágban, az egy másik lehetséges hátrány lehet. Nem csak pozitív értékeléseket kell mutatniuk, hanem lehetővé kell tenniük, hogy kommunikálhass velük, így nagyobb bizalmat építhetnek a jelenlegi és potenciális ügyfelekkel.
6.Off-site hotel SEO
Ahogyan az oldalon belüli SEO elemzés elengedhetetlen, a helyi SEO ügynökségnek sem szabad figyelmen kívül hagynia az oldalakon kívüli keresőoptimalizálást és a backlink-stratégiákat. Ezek kulcsfontosságúak ahhoz, hogy a SEO sikere fenntartható legyen.
Mielőtt bármilyen tartalmat közzétesznek, létfontosságú, hogy megismerjük a digitális marketingstratégiáikat. Például vannak-e egyértelmű módszerek a linképítésre? Ugyanakkor, egy szakember nem adhat 100%-os garanciát, és nem szabad reménykednie például a „Garantáljuk, hogy webhelye a Google első oldalán lesz” típusú kijelentésekben, hanem inkább magyarázza el, hogyan érik el a csúcs-rangsorolást.
Mindemellett, habár elvárható egy SEO ügynökségtől, hogy ismerje az összes SEO-taktikát, ugyanolyan fontos, hogy értsék a keresőmarketing működését az optimális eredmények eléréséhez.