Maxold ki szállodád bevételeit három bombabiztos tippel! Elemezd a foglalásokat, kövesd a versenytársakat, és ösztönözd a hosszabb tartózkodást.

Főoldal > Maxold ki a szállodád bevételeit: 3 bombabiztos tipp, amit minden szállodásnak ismernie kell

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Maxold ki a szállodád bevételeit: 3 bombabiztos tipp, amit minden szállodásnak ismernie kell
2024/07/30
Novák Anna

A szállodai piac versenye éles, de ne aggódj, van néhány tipp, amivel könnyedén megelőzheted a konkurenciát! Ha szeretnéd növelni a bevételeidet és maximálisan kihasználni a lehetőségeidet, olvass tovább és tudd meg, hogyan teheted ezt meg három egyszerű lépéssel.

1. Alapozd meg a hotel marketing stratégiádat: elemezd a foglalási és értékesítési ütemeket


A sikeres szállodai működés alapja a foglalási és értékesítési ütem folyamatos elemzése. Ez azt jelenti, hogy figyelemmel kell kísérned, hány szobát foglaltak le egy adott időszakban, és össze kell hasonlítanod az előrejelzett adatokkal.


Miért fontos ez? 


Ez az elemzés segít abban, hogy megtudd, mennyire pontosak az előrejelzéseid, és szükség esetén módosítsd az áraidat vagy promóciós stratégiáidat. Ha látod, hogy egy adott időszakban kevesebb foglalás érkezik a vártnál, időben reagálhatsz és optimalizálhatod az árazást, hogy több vendéget vonzz be.


A foglalási ütem elemzése különösen fontos, mivel lehetővé teszi a szálloda számára, hogy jobban megértse a piaci trendeket és a vendégek viselkedését. Az adatok elemzése alapján pontosabb előrejelzéseket készíthetsz, ami segít a stratégiai döntéshozatalban.


2. Kövesd a versenytársaid árképzését hoteltulajdonosként


Nem elég csak a saját árképzésedre figyelni; fontos, hogy tisztában legyél azzal is, mit csinálnak a versenytársaid. Folyamatosan figyeld az áraikat, hogy tudd, hol helyezkedsz el a piacon.


Miért lényeges ez? 


Ha tudod, hogy a versenytársaid milyen áron kínálják a szobáikat, könnyebben meg tudod határozni a saját áraidat úgy, hogy versenyképesek legyenek. Azonban nem elég csak az árakat másolni – fontos, hogy megértsd, miért kérnek többet vagy kevesebbet, és hogyan különböztesd meg magad.


Az árak figyelemmel kísérése mellett a versenytársak által kínált szolgáltatások és csomagok elemzése is fontos. Így nemcsak az árakat tudod összehasonlítani, hanem az értékajánlatokat is, amelyeket a versenytársak nyújtanak. Ezzel a tudással jobban pozicionálhatod a saját szállodádat a piacon.


3. Hosszabb maradás, nagyobb profit


Egy másik bevált módszer a bevételek maximalizálására a tartózkodás időtartamára vonatkozó korlátozások bevezetése. Ezzel nemcsak a kihasználtságot növeled, hanem csökkented a vendégforgalommal járó költségeket is.


Miért hatékony ez? 


A hosszabb tartózkodásra ösztönzéssel stabilabb bevételi forrást teremthetsz, és csökkentheted a gyakori szobaátadásból fakadó költségeket. Ez különösen fontos lehet a főszezonban, amikor minden szoba kiadása kulcsfontosságú.


Hogyan alkalmazd? 


Vizsgáld meg, mit kínálnak a versenytársaid hosszabb tartózkodás esetén, és alakítsd ki ennek megfelelően a saját ajánlataidat. Például, ha a versenytársak 20% kedvezményt adnak három vagy több éjszakás tartózkodásra, akkor neked is hasonló vagy még jobb ajánlatot kell tenned, hogy versenyképes maradj. Ezen kívül, gondolkodj kreatívan az ajánlatok kialakításában. Ne csak árkedvezményt kínálj, hanem különleges élményeket is, amelyek hosszabb tartózkodásra ösztönzik a vendégeket.


Összegzés


Ha ezeket a stratégiákat beépíted a napi működésedbe, jelentős mértékben növelheted a szállodád bevételeit és versenyképességét. Ne feledd, a kulcs a folyamatos elemzés, a versenytársak figyelése és a kreatív ajánlatok kialakítása. Kezdj neki még ma, és élvezd a növekvő bevételeket!

 

Elakadtál a hoteled tudatos marketing stratégiájának a kiépítésében? Keress fel minket ITT és segítünk neked a foglalásaid számát minimum megduplázni!

Belföld Hotel marketing stratégia Hotelek, szállodák Online marketing Online marketing hoteleknek Szálloda marketing



Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!