Hotel marketing dress code -Öltözz lélegzetelállítóan
Mivel az első benyomás nagyon fontos, fontos, hogy a személyzet úgy legyen öltözve, hogy lenyűgözze a vendéget. Ennek egyik módja az, hogy egyenruhát biztosítanak a személyzetnek, hogy az ügyfelek gyorsan azonosítsák, kihez kell segítségért fordulniuk. Az egyenruha a professzionalitás érzetét is adja, amit egyszerűen nem lehet ábrázolni, ha mindenki másképp van öltözve. Egy hotel marketing nem csak az informatikai és taktikai dolgokról kell, hogy szóljon. Fontosak az aprónak tűnő részletek is. A hotel marketing minden, ami hotel. Pszichológiai szempontból, amikor a munkatársak jól érzik magukat azzal kapcsolatban, amit viselnek vagy hogyan néznek ki, akkor önbizalmat éreznek, ami a munkájukon is meglátszik. Segíthet abban is, hogy kiváló szolgáltatást nyújtsanak, és gördülékenyebben végezzék munkájukat, pusztán azért, mert jól érzik magukat, és a lehető legjobban szeretnék képviselni a szálloda márkáját. Ha az ingatlan stílusa és márkája nagyon kötetlen, és nincs értelme a hagyományos egyenruhának, gondoskodjon arról, természetesen a hotel arculatához illő, hotel marketing lépésekkel, hogy a személyzet legyen világos, jól látható névtáblája vagy valami más, amely azonnal azonosítja őket.
Kérdezz hotel marketinggel
A kérdések nagyszerű módja annak, hogy gyorsan kapcsolatba léphess a vendégekkel. Az emberek szeretnek magukról beszélni, így, ha erre lehetőséget adunk, a vendégek azonnal otthon érezhetik magukat. Mivel érkezéskor általában sok papírmunkát kell elintézni a kérdések feltevése kellemesebbé teheti a folyamatot, ha kérdéseket tesz fel az utazásukkal és a terveikkel kapcsolatban. amíg meglátogatják; így kihasználhatja a szolgáltatások, túrák és kényelmi szolgáltatások tovább értékesítésének lehetőségeit is. A kérdések feltevése alapvetően egy gyors módja annak, hogy piackutatást végezzen, és megtudja, mit akarnak vendégei. Látod?! Mindenhol ott van egy kis hotel marketing, amit előnyödre fordíthatsz.
Vidd sokra egy mosollyal -Mosolyogj hotel marketingen keresztül
A mondás tartja: "Ha mosolygok, a világ visszamosolyog rám." Ezt az életmódot illesszd be a vendég üdvözletébe. Nincs is jobb annál, mint ha egy hosszú utazás után meleg mosollyal üdvözölnek, és valaki őszintén megkérdezi, hogy vagy. A mosoly is remek jégtörő. Az is sokat segíthet, ha felajánlod valakinek a segítségét, még akkor is, ha sokszor udvariasan elutasítják az ajánlatot. Nézd meg, szükségük van-e segítségre a poggyászukkal kapcsolatban. A vendégek segítése nagyszerű módja annak, hogy mindent felülmúljon, és maradandó benyomást keltsen. Igaz ez nem a legnagyobb hotel marketing fogás, de sok kicsi sokra megy, és ki tudja, lehet ez dönt majd a jó benyomásról, amit célunk elérni.
Éreztesd vendégeiddel, hogy különlegesek
Mindig van elég idő arra, hogy vendégei különlegesnek érezzék magukat. Nézd meg a foglalást, hogy megtudd, van-e születésnapja vagy különleges alkalom, amelyet ünnepelnek. Ha igen, bejelentkezéskor ismerje el a különleges alkalmat. Ragadj meg minden apró lehetőséget. Ha még tovább akar menni, miért ne üdvözölhetné őket a szobájukban egy üveg pezsgő vagy virág?
Jelöld meg a szállodán belüli látnivalókat
Éreztesd a vendéggel, hogy otthon van, amikor bejelentkezik azáltal, hogy információt adsz a szállodán belüli fontos látnivalókról, például a fürdőszobáról, az étteremről, a medencéről és az általad kínált egyéb szolgáltatásokról és kényelmi szolgáltatásokról. Az információ könnyen átadható anélkül, hogy felvásárlásnak érezné, ugyanakkor nagyszerű módja annak, hogy tájékoztasd a vendégeket arról, hogy különböző szolgáltatások állnak rendelkezésére. Várd meg a kérdéseket, amelyeket a vendégek fel fognak tenni, és válaszoljon rájuk, mielőtt megtennék. Mindenki szereti azt az érzést, hogy olvas a gondolataiban. Tedd meg ezt hotel marketingen keresztül. Mi segítünk! A turistáknak hasonló kétségei és kérdései vannak, ezért mindenképpen válaszolj a leggyakoribb kételyekre, amikor újonnan érkezőket fogadsz.
Keress egy érintkezési pontot
A bókok sokat jelentenek, ezért, ha valakinek tetszik a fülbevalója, vagy olyan pulóvert visel, amelyen a te egyetemi logód van, szólj neki. Az emberek dicsérete nagyszerű módja annak, hogy beszélgetést kezdeményezzen és kapcsolódási pontot alakíts ki. Ez is egy módja annak, hogy jól érezzék magukat.
Következtetés
Részletesen megbeszéltük, mennyire fontos az első benyomás, amikor a vendégek megérkeznek a szállodába, és az, ahogyan fogadják őket, nagyszerű eredményeket hozhat. Ez az első kapcsolat szolgál a hotel marketing további alapjául, ezért ügyeljen arra, hogy úgy üdvözölje a vendégeket, ahogy azt illik. Kezdje azzal, hogy keress egy kapcsolattartó pontot, tegyél fel kérdéseket, vagy adj meg olyan információkat, amelyeket valószínűleg tudni szeretne, például a szállodán belüli fontos látnivalókat. Az elvárások kezelése és a jó első benyomás biztosítása fontos része a kiváló szállodai élmény biztosításának és hotel marketingjének. Ha a vendégek különlegesnek érzik magukat azzal, hogy mosolyognak rájuk, és felajánlják a segítségüket, akkor maradandó benyomást keltenek, és ezáltal javítják a bennmaradási arányokat, és javítják a szálloda hírnevét online és offline módban egyaránt. A legfontosabb, hogy ne becsüld alá az első kapcsolatfelvétel erejét az élethosszig tartó ügyfelek biztosítása érdekében.