Reklámozd szállodádat a Google-on: stratégiák és tippek a láthatóság növelésére, több vendég elérésére és a foglalások maximalizálására.

Főoldal > Hogyan reklámozhatod a szállodádat a Google-on?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hogyan reklámozhatod a szállodádat a Google-on?
2024/08/27
Novák Anna

Ma már nem elég, ha szállodád szép és kényelmes. Ha a potenciális vendégek nem találnak rá online, gyakorlatilag láthatatlan vagy számukra. A Google, mint a világ legnagyobb keresőmotorja, kulcsszerepet játszik abban, hogy a vendégek rád találjanak. De hogyan érheted el, hogy szállodád a keresések élére kerüljön? Most bemutatjuk, hogyan használd a Google erejét, hogy szállodád kitűnjön a versenytársak közül, és tele legyen elégedett vendégekkel.

Miért érdemes a Google-on reklámozni?


Hacsak nincs már egy stabil, visszatérő vendégköröd, amely folyamatosan biztosítja a bevételeidet, szükséged lesz új vendégekre. Az online foglalás világában már nem elég egy szép prospektus vagy egy jól megtervezett plakát. Ma már a vendégek akár több ezer kilométer távolságból is keresnek, értékelnek, és foglalnak szállodákat a Google segítségével. Ezért elengedhetetlen, hogy szállodád látható legyen a Google keresési eredményeiben.


A Google: A szállodatulajdonosok legjobb barátja


Ha jól dolgozol együtt a Google-lal, szállodád a vendégek kereséseinek élén fog megjelenni. Ha nem, akkor lehet, hogy csak a 57. oldalon bukkan fel, amit szinte senki sem néz meg. Lássuk, hogyan juthatsz a keresési eredmények csúcsára!


6 tipp szállodád népszerűsítésére a Google-on


Bár számtalan módszer létezik szállodád egyedi személyiségének reklámozására, az alábbi hat módszer minden szálloda esetében alapvető fontosságú a Google-on való sikeres megjelenéshez.

 

1. Szállodai kulcsszavak


A kulcsszavak stratégiai használata elengedhetetlen. Amikor potenciális vendégeid szállodát keresnek, bizonyos kulcsszavakat használnak. Gondoskodj arról, hogy weboldalad optimalizálva legyen ezekre a kulcsszavakra. Fontos, hogy a kulcsszavak megjelenjenek a tartalomban, a címekben és a meta leírásokban, de óvakodj a kulcsszótöméstől.
A kulcsszavak kiválasztásánál vegyük figyelembe a keresési mennyiséget és a versenyt is. Például a „hotelek Budapesten” egy nagyon népszerű kulcsszó, amit sokan használnak, de nehéz is erre előkelő helyezést elérni. Ehelyett érdemes specifikusabb kulcsszavakat választani, mint például „boutique hotel a Hősök tere mellett” vagy „romantikus kiruccanás Budapest központjában”.

 

2. SEO – Keresőoptimalizálás


A SEO az egyik legfontosabb eszköz a szállodád Google-on való láthatóságának növelésére. Ez magában foglalja a kulcsszó-stratégiát, de sok más dolgot is. Biztosítanod kell, hogy webhelyed gyorsan betöltődjön, mobilbarát legyen, és tartalmilag is összefüggő, hibamentes. A Google előnyben részesíti azokat a webhelyeket, amelyek technikailag rendben vannak.

 

3. Minőségi tartalom

A minőségi tartalom az, ami igazán megfogja a látogatókat. Nem elég, ha csak bemutatod a szálloda létesítményeit, be kell mutatnod azt az élményt is, amit a vendégek nálad átélhetnek. A tartalomnak jól megírtnak és informatívnak kell lennie, hogy a potenciális vendégek könnyen megtalálják a keresett információkat.


4. Visszamutató hivatkozások


A visszamutató hivatkozások, vagyis más webhelyekről származó linkek, amelyek a te weboldaladra mutatnak, jelentős hatással lehetnek a SEO-ra. Minél több megbízható webhely hivatkozik rád, annál hitelesebbnek tekinti a Google az oldaladat. Érdemes vendégcikkeket írni, sajtóközleményeket kiadni, és szerepelni különböző szakmai listákon.


5. Google vállalkozásprofil


A Google vállalkozásprofil, korábbi nevén Google Cégem, alapvető eszköz a helyi keresési eredmények javítására. Itt megadhatod szállodád címét, elérhetőségeit, képeket tölthetsz fel, és egyéb fontos információkat adhatsz meg. Ez különösen hasznos lehet, ha valaki az utolsó pillanatban keres szállást a környéken.


6. Google Ads


A fizetett hirdetések segítségével szállodád gyorsan a keresési eredmények élére kerülhet. A Google Ads lehetőséget biztosít arra, hogy hirdetéseid megjelenjenek a keresési eredményekben és más partneroldalakon. Fontos azonban megjegyezni, hogy a Google Ads-ben nagy a verseny, különösen a népszerű kulcsszavak esetében, így a költségek gyorsan emelkedhetnek.

Hotel marketing stratégia Hotelek, szállodák Online marketing Online marketing hoteleknek OTA Szálloda marketing



Hírek, szakmai cikkek a szállodai marketing világából

Minden, amit az online marketingről tudni kell a hoteleknek, szállodáknak! Hasznos tippek az online marketing eszközök használatáról és hatásairól a turizmus és vendéglátás területén.

Közösségi média marketing hoteleknek

Szállodát, hotelt irányítasz, de nem foglakoztál eddig a közösség felületekkel, vagy úgy érzed valamit rosszul csinálsz, mert nem jönnek az eredmények? Mi segítünk neked, hogy sikeresen használd a különböző platformokat, hogy még több vendéget szerezz! - Szakmai tanácsok a social média használatával kapcsolatban

Online marketing tanácsok szállodák, hotelek számára

Segítünk megtanulni és átlátni az online marketing lényegét és szerkezetét. Ismerd meg te is alaposabban az online marketing különböző területeit, folyamatait annak érdekében, hogy minél több látogatód és vendéged legyen.

Szerezz több jutalékmentes foglalást

Megtudhatod, hogy mit kell tennie a szállodáknak, hoteleknek annak érdekében, hogy minél több foglalás történjen a saját weboldalán, ezzel minimalizálva a kifizetett jutalékot a szállásfoglaló portálok részére és a lehető legtöbb profitra tegyenek szert!

Kitekintő

Érdekes cikkek, hírek a nagyvilágból és belföldről. Szállodalátogatás, turisztikai látnivalók, gasztronómia. Fedezd fel velünk hazánk rejtett kincsit!